بازی کاستل سرزمین ذهن زیبا

  • وزن: 250 گرم
  • برند: سرزمین ذهن زیبا
  • کشور سازنده: ایران
  • محتویات: 90 کارت تصویری
بیشتر بخوانید بستن
ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 500 هزار تومان
موجودی و قیمت به روز می باشد
موجود در انبار
آماده ارسال
180,000تومان
سفارشتون بین 2 تا 5 روز کاری دیگه به دستتون می رسه!

توضیحات محصول بازی کاستل سرزمین ذهن زیبا

در بازی کاستل، شما باید مردم روستا را در شب هالووین با کمک سه شخصیت نامیرای بازی بترسانید؛ حال باید دید کدام یک از بازیکنان قلعه ی کاستل می توانند تعداد افراد بیشتری را بترسانند.

بازی کاستل، سه شخصیت نامیرا دارد؛ آقای کله کدو، جناب کهنه پیج و استاد گور به گور؛ از هر کدام از این شخصیت ها 30 کارت در بسته بندی بازی قرار گرفته است.

برای شروع بازی نیاز است که شما کاغذ و قلم را آماده داشته باشید و سپس تمامی کارت های جعبه را به خوبی به پشت بر بزنید و به هر بازیکن 3 کارت بدهید؛ طوری که فقط خودتان کارت های خود را ببینید.

بقیه ی کارت ها را رو به پشت، در وسط میز قرار دهید تا ستون کارت های قلعه تشکیل شود؛ حال جوانترین بازیکن در جهت ساعتگرد بازی را آغاز کرده و بازی ادامه پیدا می کند؛ هر بازی، شامل چندین دور است.

یک دور بازی این گونه برگزار می شود؛ در نوبتتان، یکی از کارت های خود را انتخاب کرده و یا پیش روی خودتان بگذارید یا پیش روی یکی از رقبا؛ سپس یک کارت از ستون کارت ها بکشید تا باز 3 کارت در دست خود داشته باشید؛ سپس به نوبت بازیکنان بعدی همین روند را تکرار کنند.

کارت هایی که پیش روی بازیکنان قرار میگیرد، نمایشگاه مردگان آن ها را تشکیل می دهند؛ در آغاز هر دور که هنوز نمایشگاهی وجود ندارد، یک بازیکن می تواند هرکدام از کارت های خود را آزادانه پیش روی خود یا یکی از رقبا گذاشته و نمایشگاه خود و دیگران را افتتاح کند.

در ادامه ی بازی، اگر یک یا چند کارت، در نمایشگاه یک یا چند بازیکن بود، بازیکنان می توانند یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنند:

  • می توانند یکی از نمایشگاه ها را به انتخاب خودشان گسترش دهند: آن ها یکی از کارت های دستشان را در کنار یکی از کارت هایی که از قبل در یکی از نمایشگاه ها وجود دارد، می گذارند.
  • می توانند ارزش یک نمایشگاه را به انتخاب خودشان تغییر دهند: آن ها یکی از کارت های دستشان را روی یکی از کارت هایی که از قبل در یکی از نمایشگاه ها وجود دارد، گذاشته و ارزش آن نمایشگاه را افزایش یا کاهش می دهند؛ هر کارت فقط می تواند روی کارت های همجنس خود قرار بگیرد.

یک دور بازی، زمانی به پایان می رسد که یا تعداد ستون های نمایشگاه یکی از بازیکنان به 6 برسد یا هیچ کارتی در ستون کارت های قلعه یا در دست بازیکنان باقی نمانده باشد.

در پایان هر دور، هر بازیکنی که هر سه شخصیت (نامیرا) را در نمایشگاه خود داشته باشد، اعداد کارت های بالایی ستون های خود را باید باهم جمع کند.

در بازی استاندارد، امتیاز همه ی بازیکنان ثبت می شود؛ همه ی کارت ها دوباره بر خورده و همانطور که قبلا گفته شد، بین بازیکنان پخش می شود؛ بازیکن سمت چپ بازیکنی که دور قبل را آغاز کرده بود، دور جدید را آغاز می کند.

بازی، به محض آن که یکی از بازیکنان به امتیاز 150 برسد، به پایان می رسد؛ بازیکنی که بیش ترین امتیاز را کسب کرده باشد، برنده است.

نکته:

  • اگر در هر لحظه از بازی، در نمایشگاه یکی از بازیکنان، دو کارت یا دو ستون با عدد مساوی وجود داشته باشد، آن دو کارت یا دو ستون باید بلافاصله باهم یکی شوند؛ این کار باعث کوچک شدن و کاهش ارزش نمایشگاه بازیکن می شود.
  • حتما از هرکدام از مردگان نامیرا، دست کم یک کارت در نمایشگاه خود داشته باشید؛ اگر بازیکنی در پایان یک دور فقط دو یا یک نامیرا در نمایشگاه خود داشته باشد، هیچ امتیازی نخواهد گرفت.

اگر قصد خرید بازی کاستل سرزمین ذهن زیبا را دارید، می توانید آن را ازقسمت بازی فکری و آموزشی در فروشگاه اینترنتی نوین پارسه تهیه نمایید.

مشخصات کالا

بازی کاستل سرزمین ذهن زیبا

مشخصات کلی
    سبک بازی
    سرگرمی
    رده سنی
    +8
    تعداد بازیکن
    2تا6 نفر
    مدت زمان بازی
    حدود 20 دقیقه
    جنس بسته بندی
    مقوایی
    جنس بازی
    مقوای گلاسه
    ابعاد بسته بندی
    طول:15، عرض:11، حجم:3 سانتی متر
    وزن
    250 گرم
    برند
    سرزمین ذهن زیبا
    کشور سازنده
    ایران
    محتویات
    90 کارت تصویری
نمایش همه مشخصات کالا فقط نمایش مشخصات کلی کالا

امتیاز و دیدگاه کاربران

بازی کاستل سرزمین ذهن زیبا

0
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید
کامنتی ثبت نشده است.شما اولین کامنت را ثبت کنید
بازی کاستل سرزمین ذهن زیبا

بازی کاستل سرزمین ذهن زیبا

موجود در انبار
180,000تومان
افزودن به سبد خرید
لیست فروشندگان این کالا
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کپی لینک
جایزه شما
با دعوت دوستانتان، پس از اولین خریدشان، کدتخفیف و امتیاز هدیه بگیرید.
telegram
ایتا