آبرنگ 24 رنگ پالت دار سن پترزبورگ

ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 500 هزار تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست

توضیحات محصول آبرنگ 24 رنگ پالت دار سن پترزبورگ

آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ

آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ مدل Artist آبرنگی برای حرفه ای ها و حتی مبتدیان است و با کیفیتی بالا تحت برند Saint Petsburg در کارخانه نوسکایا پالیترا "Nevskaya Palitra" ساخته میشود. این آبرنگ نقاشیدارای ماندگاری و مقاومت رنگ بالا روی بوم و نقاشی است و نقاشی شما را زنده و شفاف نشان میدهد. شما به راحتی میتوانید با مشاهده و بررسی این آبرنگ سن پترزبورگ به خریدآن در فروشگاه نوین پارسه بپردازید.

آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ

آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ، یکی از بهترین آبرنگ های موجود در بازار می باشد که قیمت نسبتا بالایی داشته و در کشور روسیه تولید می شود؛ کسانی که به کیفیت اثر خود اهمیت می دهند و می خواهند به طور حرفه ای با آبرنگ کار کنند و در طولانی مدت اثر خود را نگهداری کنند، معمولا آبرنگ سن پترزبورگ را انتخاب می کنند.

قرص های آبرنگ محصول معرفی شده، از رنگدانه هایی با کیفیت بالا و خالص تشکیل شده اند و به کار شما درخشش خاصی را هدیه می دهند و اثر شما را زنده و پرانرژی می کنند؛ هر یک از رنگ ها، به میزان خاصی در برابر نور، دما و رطوبت از خود مقاومت نشان می دهند.

شما می توانید قرص های آبرنگ سن پترزبورگ را با یکدیگر ترکیب نموده و صدها رنگ جدید خلق نمایید و برای کارهای خود استفاده کنید.

آبرنگ 24 سن پترزبورگ به همراه پالت به فروش می رود و در پالت خود جایی برای نگهداری قرص های اضافی وجود دارد و شما می توانید با تهیه قرص های آبرنگ به صورت جدا، آن را در پالت خود قرار دهید.

آبرنگ حرفه ای سن پترزبورگ تولید شده توسط روسی پالیترا، در حدود 80 سال است که تولید میشود و از سال 1934 شروع به تولید رنگ های با کیفیت و آبرنگ های حرفه ای آرتیست کرده است. این آبرنگ در بین سایر آبرنگ ها از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و این کیفیت باعث شده است که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار باشد.

آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ با وجود 24 قرص آبرنگ آرتیست با کیفیت بسیار بالا به نقاشی شما زندگی می بخشد و باعث میشود که نقاشی با رنگ زنده داشته باشید. این آبرنگ باعث میشود نقاشی شما تبدیل به یک اثر هنری زنده و ماندگار تبدیل شود.

پس از خرید آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ متوجه خواهید شد که کیفیت این آبرنگ روسیه ای بسیار بالاست و با سایر آبرنگ ها تفاوتی قابل توجه دارد. همچنین استفاده از این آبرنگ 24 سن پترزبورگ باعث میشود که شما دیگر از بابت رنگ نقاشی خود نگرانی نداشته باشید و به ایده و نقاشی طرح خود بپردازید.

تصویری از آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ

خرید آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ

خرید آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ خریدی جذاب برای شما میتواند باشد، شروع کردن نقاشی و هنر بصورت حرفه ای حتی برای مبتدیان نیز لازم است بنابر این استفاده از یک آبرنگ حرفه ای با ماندگاری رنگ بالا میتواند برای مبتدیانی که از ابتدا میخواهند حرفه ای شروع کنند هم جذاب باشد. همچنین بسیاری از نقاشان حرفه ای از آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ مدل آرتیست استفاده می کنند و دلیل آن کیفیت و ماندگاری بالای آن است. این آبرنگ حرفه ای هنری در درون جعبه خود به همراه 24 قرص رنگ با کیفیتی که دارد دارای پالت رنگ نیز هست که هنرمند به راحتی بتواند از آن در حین نقاشی استفاده نماید.

خرید آبرنگ 24 سن پترزبورگ همانطور که برایتان توضیح دادیم از ملزومات اولیه یک هنرمند و نقاش حرفه ای است. ما در نوین پارسه با وجود سختی های راه تهیه این آبرنگ اصل سن پترزبورگ همیشه بر این تلاش هستیم که بهترین مدل های این برند با کیفیت خارجی را موجود کنیم و برای شما مشتریان عزیز همیشه ارزش قائل مندیم. متاسفانه در سالهای اخیر آبرنگ سن پترزبورگ در مدل های تقلبی نیز در بازارها عرضه شده است که باعث نا اطمینانی برخی هنرمندان از آبرنگ واقعی یا تقلبی شده است. اما در هنگام خرید آبرنگ سن پترزبورگ از Novinparse خیالتان راحت باشد زیرا کارشناسان واحد خرید بازار ما با تست و محک های دقیق اقدام به تهیه آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ اصلی روسیه ای می نماید.

مشخصات آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ

مشخصات آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ Artist

در این بخش از توضیحات این محصول در مورد مشخصات این نوع از آبرنگ سن پترزبورگ 24 رنگ برایتان توضیحاتی میدهیم. رنگ این آبرنگ بسیار شفاف و درخشان است و به نقاشی شما جلوه ای زنده و پویا می دهد. همچنین این مدل از آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ از رنگ دانه هایی (Pigment)خالص با بالاترین کیفیت در کارخانه نوسکایا پالیترا ساخته شده است و از بابت کیفیت این محصول باید خیالتان راحت باشد.

کیفیت و مقاومت رنگ آبرنگ 24 سن پترزبورگ

آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ

این آبرنگ دارای راهنمای مقاومت هریک از رنگ ها محصولات خود است که به چند سطح زیر تقسیم میشوند و برایتان توضیح میدهیم.

  • extremely lightfast مقاومت فوق العاده
  • good lightfastness مقاومت خوب
  • lightfast مقاوم
  • limited lightfastness مقاومت محدود
  • less lightfast مقاومت کمتر

دقت داشته باشید که به ترتیب از بالا این لیست به پایین بالاترین مقاومت و پایینترین مقاومت لیست شده است و میتوانید در هنگام استفاده یا خرید آن را مشاهده و بررسی نمایید.

مورد دیگری که بهتر است بدانید این است که مقاومت و ماندگاری رنگ آبرنگ برروی بوم یا کاغذ علاوه بر کیفیت خود آبرنگ به کیفیت خود بوم و کاغذ، شدت نور، رطوب هوا و دما و عوامل جغرافیایی نیز میتواند مرتبط باشد پس در خرید خود این موارد را در نظر بگیرید.

قیمت آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ

قیمت آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ مدل Artist برای خرید این کالا توسط هنرمندان مهم است بنابر این ما در سایت لوازم تحریر نوین پارسه و در بخش خرید لوازم هنری تمام تلاش خود را کرده ایم که علاوه بر جنس اصل و کیفیت بالا از قیمت هایی مناسب نیز برخوردار باشیم تا کاربران و مشتریان عزیز در بررسی و انتخاب و خرید آن راحت باشند. جهت خرید آبرنگ از نوین پارسه ما به شما خرید این آبرنگ با کیفیت 24 رنگ سن پترزبورگ را پیشنهاد میکنیم.قیمت آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ اصلی موجود در فروشگاه نوین پارسه بسیار قیمتی رقابتی دارد و اولویت ما رضایت مشتریان خود است. در صورت نیاز به خرید عمده آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ نیز میتوانید با کارشناسان فروش ما در فروشگاه نوین پارسه ارتباط گرفته و اقدام به سفارش و خرید آبرنگ سن پترزبورگ 24 رنگ بصورت عمده کنید.

مشخصات کالا

آبرنگ 24 رنگ پالت دار سن پترزبورگ

مشخصات کلی
    برند
    سن پترزبورگ
    جنس جعبه
    پلاستیکی
    تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    24
    کشور مبدا برند
    روسیه
    کشور سازنده
    روسیه
نمایش همه مشخصات کالا فقط نمایش مشخصات کلی کالا

امتیاز و دیدگاه کاربران

آبرنگ 24 رنگ پالت دار سن پترزبورگ

5.0
از 5
از مجموع 1 امتیاز
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید
1402/05/14 نام
فاطمه طالب زاده

سلام بسته ی من دیروز رسید.خیلی خوبه میترسیدم اصل نباشه ولی همونی بود که دنبالش بودم.مرسی از سایت خوبتون خسته نباشید

1402/05/14 نام
مطهره

واااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی دنبالش گشتم اصلشو پیدا کنممممممممممممممممممممم. میخوامش.چند روزه به دستم میرسه؟

1401/06/26 نام
علی

بچه ها این سن پترزبورگ از با کیفیت ترین و کمیاب ترین آبرنگاس از دستش ندین کیفیتش خیلی خوبه ولی اگه ارزونتر میخواین میتونین 48 رنگ افرا رو انتخاب کنین

پاسخ

محمدی : بله آبرنگ 24 سن پترزبورگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هست درست می فرمایید

1401/06/03 نام
محمد کیانی

سلام این آبرنگ روسی هست؟ یعنی همون کیفیت آبرنگ روسی اصل رو داره؟

پاسخ

محمدی : سلام بله جناب کیانی عزیز آبرنگ 24 رنگ سن پترزبورگ حرفه ای اصل روسیه هست. اصالت کالا را نوین پارسه تضمین دارد.

1401/05/27 نام
طاهری

ممنون که دوباره این آبرنگ سن پترزبورگ رو موجود کردین خیلی نیاز داشتم به این مدل 24 رنگ آبرنگ سن پترزبورگ

1401/05/27 نام
خیام

آبرنگ سن پترزبورگ 24 رنگ جزو اون آبرنگای کمیاب بازار هست بعضی جاها هم غیراصل میفروشن این فروشگاه اصل روسیه ای رو میده من خرید داشتم

پاسخ

محمدی : بله ما در نوین پارسه تمام سعی و تلاش خودمون رو میکنیم که جنس فابریک و اصل رو بیاریم.

1401/05/18 علی محمدی منفرد
محمدی

عالی هست این آبرنگ سن پترزبورگ، من نوع 24 رنگش رو دارم کیفیت بسیار بالایی داره

آبرنگ 24 رنگ پالت دار سن پترزبورگ

آبرنگ 24 رنگ پالت دار سن پترزبورگ

ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست
افزودن به سبد خرید
لیست فروشندگان این کالا
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کپی لینک
جایزه شما
با دعوت دوستانتان، پس از اولین خریدشان، کدتخفیف و امتیاز هدیه بگیرید.
telegram
ایتا