Image
جدید 1401/12/23

قلم مو شاخه زنی چیست؟

برای طراحی یک نقاشی با کیفیت نقاش به انواعی از قلم مو ها نیاز دارد. یکی از مهمترین قلم مو هایی که ی

برای طراحی یک نقاشی با کیفیت نقاش به انواعی از قلم مو ها نیاز دارد. یکی از مهمترین قلم مو هایی که یک هنرمند و نقاش به آن نیاز دارد قلم مو شاخه زنی یا قلم مو لاینر است. در ادامه این مقاله در سایت نوین پارسه در مورد قلم مو شاخه زنی که یکی از لوازم هنری استتوضیح دادیم و در مورد اینکه قلم مو شاخه زنی چیست نیز پاسخ دادیم، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد قلم مو شاخه زنی

قلم مو شاخه زنی که با نام قلم مو لاینر نیز شناخته میشود از موهای باریک و بلند ساخته شده اند. این قلم مو ها برای رسم خط هایی نازیک و ظریف کاربرد دارد و نقاشی را هرچه بیشتر زیبا می کند. جالب است بدانید که برخی از طراحان برای رسم امضا هنری خود از قلم مو لاینر یا شاخه زنی استفاده می کنند تا امضایی نازک و ظریف برروی اثر بکشند.

از دیگر کاربرد های قلم مو شاخه زنی استفاده برای رسم خطوط نازک مانند موی حیوانات یا شاخه های نازک درختان است. از قلم مو شاخه زنی برای خط کشیدن رنگ ویترای نیز استفاده میشود و همچنین همانطور که گفتیم برای شاخه زنی درختان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کشیدن انواع مو مانند مژه، مو سر، ابرو، ریش و سبیل نیز از دیگر کاربرد های قلم مو شاخه زنی هستند.

قلم مو های شاخه زنی را اگر بخواهیم بر اساس انواع توضیح دهیم در بخش بعدی در مورد انواع قلم مو شاخه زنی نیز توضیحاتی دادیم که میتوانید مطالعه داشته باشید.

از متداول ترین و پرکاربردترین قلم مو های شاخه زنی میتوان به قلم مو های نمره 4 ، 8 و یا 12 اشاره کرد.

انواع قلم مو شاخه زنی

انواع قلم مو شاخه زنی بر اساس نوع الیافی که برای ساخت هریک از آنها به کاررفته است تقسیم میشوند. قلم مو های زبر یا سخت و قلم مو های نرم در ادامه در مورد هریک از این انواع برایتان توضیح دادیم.

قلم مو نرم شاخه زنی

قلم مو نرم شاخه زنی بیشترین استفاده را در بین قلم مو های شاخه زنی دارند. این نوع از قلم مو ها به دلیل نازک و ظریف بودن برای بسیاری از کاربرد های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و در بازار به فروش می رسند.

قلم مو نرم شاخه زنی الیاف طبیعی از موهای نرم حیواناتی مانند بز کوهی، سمو، یال اسب، و یا گربه ساخته میشوند، اما از سویی دیگر قلم مو های نرم شاخه زنی مصنوعی نیز هستند که از قیمت مناسبتری برخوردارند و بصورت مصنوعی تولید میشوند.

قلم مو سخت شاخه زنی

قلم موهای شاخه زنی مانند سایر قلم مو ها از انواع سخت و نرم برخوردار نیستند و نوع سخت آنها همان قلم مو نرم شاخه زنی استفاده نشده ای است که برای استفاده میبایستی ابتدا درون آب جوش قرار داده تا چسب شرکتی آن از بین برود و قلم مو نرم و قابل استفاده شود.

بطور کلی اگر بخواهیم در مورد قلم مو های سخت بگوییم قلم مو های سخت شانه زنی که با الیاف طبیعی ساخته شده اند از موهای زبری مانند موی حیواناتی مثل خوک و یا دم اسب ساخته میشوند.

جمع بندی

در این مقاله ما در سایت نوین پارسه در مورد قلم مو شاخه زنی توضیحاتی دادیم، در مورد کاربرد قلم مو شاخه زنی، انواع قلم مو شاخه زنی نیز توضیحاتی دادیم که امیدواریم برای شما کاربردی بوده باشد. در صورتی که باز هم در مورد اینکه قلم مو شاخه زنی چیست ابهام دارید میتوانید سوالات خود را در بخش کامنت همین مقاله از ما بپرسید و یا با شماره فروش نوین پارسه تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران

1 دیدگاه

نام
1402/05/26

comment

ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا