Image
جدید 1401/09/29

آبرنگ افرا بهتر است یا آقامیری؟ | مقایسه کیفیت و تنوع

دانشجویان رشته های هنری هرساله با شروع سال تحصیلی یا رفتن به مقطع جدید به دنبال خرید لوازم هنریو طر

دانشجویان رشته های هنری هرساله با شروع سال تحصیلی یا رفتن به مقطع جدید به دنبال خرید لوازم هنریو طراحی جدیدهستند یکی از لوازم هنری ونقاشی که هنرمندان به آن نیاز دارند خرید آبرنگ با کیفیت در بازار است. بسیاری امروزه به دنبال بهترین آبرنگ نقاشی هستند بنابر این ما در این مقاله در فروشگاه نوین پارسه در مورد اینکه آبرنگ افرا بهتر است یا آقامیری توضیح دادیم و میتوانید مطالعه کنید.

در بین برند های بسیاری که در بازار هستند برند هایی هستند که در لیست زیر برایتان آورده ایم و میتوانید از آبرنگ این برند ها تهیه و استفاده نمایید. در ادامه در مورد اینکه آبرنگ افرا بهتر است یا آقامیری توضیح دادیم که بهتر است تا انتها به دقت بخوانید تا بتوانید در مورد اینکه کدام آبرنگ را بخرید نتیجه گیری کنید.

خصوصیات آبرنگ افرا

شرکت افرا تولید کننده انواع آبرنگ نقاشی است که از برترین مواد اولیه نیز در تولید آبرنگ های نقاشی خود استفاده می کند. آبرنگ افرا از جمله محصولاتی است که این شرکت ایرانی با نام و آوازه تولید می کند. آبرنگ افرا از جمله محصولات آبرنگ با کیفیتی است که در بازار آبرنگ ها توانسته برای خود اعتباری سر و پا کند و در بین طراحان و نقاشان نیز شناس شود.

آبرنگ افرا به صورت پالت های 12 رنگ، 24 رنگ، 36 و در نهایت آبرنگ 48 رنگ تولید و در بازار عرضه می شوند. جالب است بدانید که این برند برای انواع نقاشان آماتور و تازه کار، نیمه حرفه ای و حرفه ای اقدام به تولید انواع آبرنگ ها کرده است. افراد تازه کار می توانند با خرید آبرنگ 12 رنگ یا 24 رنگ و یا حرفه ای با خرید آبرنگ 48 افرا یا 36 رنگ افرا نیاز خود را رفع کرده و به نقاشی با یکی از بهترین آبرنگ های بازار ایران بپردازند.

آبرنگ افرا کد رنگ های عرضه شده خود را تنها بر روی کاغذ بسته بندی هر قرص آبرنگ درج می کند بنابر این بهتر است که بسته بندی آبرنگ افرا خود را پس از باز کردن قرص ها نیز نگهداری کنید و از کد رنگ ها استفاده کنید.

در هنگام استفاده از آبرنگ افرا دقت داشته باشید که رنگ اصلی آبرنگ ها برروی کار ظاهری روشن تر از خود قرص ها دارند و این به دلیل رقیق شدن پس از ترکیب با آب است.

انواع آبرنگ افرا:

آبرنگ 24 رنگ افرا

آبرنگ 36 رنگ افرا

آبرنگ 48 رنگ افرا

خصوصیات آبرنگ آقامیری

آبرنگ آقامیری از دیگر برند های ایرانی با کیفیت تولید آبرنگ است که به تولید انواع آبرنگ متوسط و آماتور می پردازد. آبرنگ های آقامیری به صورت سنتی در ایران تولید می شود و افراد مبتدی و تازه کار می توانند برای شروع کار به راحتی از این نوع از آبرنگ ها استفاده کنند.

آبرنگ آقامیری در انواع ست های 12 و 24 رنگ قرص تولید و در بازار عرضه میشوند. از جمله ویژگی های جالب این برند بوی رنگ آن است که این به دلیل تولید سنتی این آبرنگ می باشد. همانطور که گفتیم از دلایل عطر خوب رنگ آقامیری تولید سنتی و دست ساز آن است. ناگفته نماند که در جعبه این آبرنگ قرص هایی خالی نیز وجود دارد که با استفاده از آن میتوانید رنگ ها را مخلوط کرده و استفاده نمایید.

ست 24 رنگ آبرنگ افرا کامل می باشد اما ست 12 تایی آنها رنگ سفید را ندارند و میتوانید بصورت جداگانه اقدام به خرید قرص سفید آبرنگ کنید.

انواع آبرنگ آقامیری:

آبرنگ 12 رنگ آقامیری

آبرنگ 24 رنگ آقامیری

آبرنگ افرا بهتر است یا آقامیری؟

برای جواب دادن به این سوال بایستی بدانید که شما به چه نوع ست آبرنگی نیاز دارید آبرنگ 48 رنگ افرا در نوع خود از کیفیت بالایی برخوردار است همچنین افرا از نظر تنوع از تنوع ست رنگ بالایی برخوردار است. اما در صورتی که به دنبال آبرنگ 48 آقامیری هستید متاسفانه آقامیری 48 رنگ ندارد و تا 24 رنگ آن تولید و در بازار عرضه شده است.

اگر به دنبال خرید یک آبرنگ ساده و با قیمتی مناسبتر هستید میتوانید آبرنگ آقامیری را انتخاب کنید و اگر میخواهید کمی بیشتر خرج کنید و برند بهتری از آبرنگ را خرید کنید میتوانید سراغ آبرنگ های متنوع افرا بروید.

اگر بخواهیم در یک جمع بندی در نوین پارسه برایتان بگوییم که آبرنگ افرا بهتر است آقامیری آبرنگ افرا از نظر کیفیت و تناژ رنگ بهتری برخوردار است و قیمت از سطح بالاتری برخوردار است و آبرنگ آقامیری از قیمت و کیفیت متوسط تری برخوردار است و برای شروع کار و نقاشی مبتدی مناسب است.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا