گواش 6 رنگ پنتل

  • برند: پنتل
  • حجم: 30 سی سی
  • تعداد رنگ موجود در بسته: 6
  • کشور مبدا برند: ژاپن
  • کشور سازنده: تایوان
بیشتر بخوانید بستن
ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 500 هزار تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست

توضیحات محصول گواش 6 رنگ پنتل

این گواش در 6 رنگ متنوع و زیبا می باشد که به خوبی قابلیت ترکیب پذیری درآب را دارد و می توان به وسیله آن طیفی متفاوت از رنگ ها را ایجاد نمود و همچنین از مواد مرغوب و با کیفیتی تشکیل شده است که مقاومت بالا و همچنین درخشش بسیار زیبایی را نیز دارد و برای هنرمندان یک محصول مناسب می باشد. خرید گواش برای هنرمندان همانطور که گفتیم از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابر این در مرحله بعدی کیفیت یک گواش نقاشی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در این توضیحات محصول گواش 6 رنگ پنتل در فروشگاه گواش نوین پارسه در مورد این محصول توضیح داده ایم:

گواش 6 رنگ پنتل

خرید گواش 6 رنگ پنتل

گواش امروزه به دلیل سهولت در استفاده و غلظت مناسب در بین هنرمندان بسیار محبوب شده است و به خرید گواش می پردازند. در این توضیحات می خواهیم برایتان در مورد خرید و قیمت گواش 6 رنگ پنتل صحبت کنیم و برایتان از مشخصات، قیمت، کیفیت و جنس گواش 6 رنگ پنتل بگوییم. گواش Pentel یکی از برترین برند های گواش موجود در بازار هست که از بسیاری از گواش های داخلی و خارجی نیز کیفیت بالاتری دارد. در ادامه با فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه همراه باشید.

گواش 6 رنگ پنتل قیمت و خرید

مشخصات گواش 6 رنگ Pentel پنتل

این بسته گواش 6 رنگی پنتل همانطور که مشخص است دارای 6 عدد گواش است که دارای حجم 30 میلی لیتر هستند و کشور سازنده آن نیز تایوان می باشد. گواش های پنتل بخصوص در مدل 6 رنگ آن به دلیل قیمت مناسب و همزمان کیفیت خوب محبوب هستند و در بازار لوازم هنری به خوبی خریداری می شوند و مورد استفاده نقاشان حرفه ای نقاشی با گواش قرار می گیرند.

گواش حرفهای پنتل به دلیل کیفیت فوقالعاده بالای خود، در بین هنرمندان بسیار محبوب میباشد؛ این رنگ پیگمنتهای طبیعی دارد که این پیگمنتهای طبیعی، باعث شفافیت رنگ و طرح میشوند، رنگهای گواش پنتل پس از خشک شدن به صورت مات و مخملی در میآیند.این رنگها بر پایهی آب هستند و به آسانی شسته میشوند. ما در این توضیحات در فروشگاه گواش نوین پارسه به معرفی بیشتر ویژگی ها و مشخصات گواش 6 رنگ پنتل پرداختیم.

گواش 6 رنگ پنتل

محصول معرفی شده، درعرض چند دقیقه به طور یکنواخت خشک میشوند و بالاترین پوشش را روی سطح کار دارند؛ در این بستهی 6 تایی، رنگهای قرمز، زرد، آبی، مشکی، سفید و سبز قرار گرفته است که هر کدام از قوطیهای شیشهای، 30 میلیلیتر رنگ را در داخل خود جای میدهند؛ روی سطوحی مانند چوب، بوم، سنگ، شیشه، مقوا وکاغذ گرم بالابهترین پوششدهی را دارند.

اگر شما یک هنرمند حرفهای هستید و برای طرحهای خود به دنبال یک رنگ مرغوب میگردید، این محصول بهترین گزینه است؛ شما میتوانید با ترکیب کردن 6 رنگ موجود در این بسته، طیف متنوعی از رنگها را ایجاد نموده و سپس از آن استفاده نمایید.

رنگ های گواش 6 رنگ پنتل

  1. سفید
  2. زرد
  3. قرمز
  4. آبی
  5. سبز
  6. مشکی

در صورتی که به گواش تکی پنتل نیز نیاز داشتید میتوانید به راحتی از لوازم هنری نوین پارسه اقدام به خرید این مدل از گواش های پنتل کنید و جایگزین گواش تمام شده خود کنید.

شما میتوانید به راحتی با خرید گواش پنتل با قیمتی مناسب از نوین پارسه با گواشی با کیفیت که پوشانندگی بالایی دارد و از خستگی ناشی از نقاشی جلوگیری می کند بر روی انواع مقوا بوم و پلاستیک نقاشی کنید. کشور سازنده این گواش های پنتل تایوان است اما در گاهی از تولیداتی که در بازار یافت می شود مدل ساخت چین فیک آن نیز پیدا شده است. جنس ظرف گواش 6 رنگ پنتل شیشه ای است و از کیفیت بالایی برخوردار است. و همچنین برروی هر یک از رنگ ها کد آن نیز نوشته شده است که میتوانید مشاهده نمایید.

گواش شش رنگ پنتل دارای رنگ بندی زیبا ، کیفیتی بسیار مناسب و مناسب کارهای حرفه ای است که این ویژگی و مشخصات باعث میشود که از محبوبیت خوبی در بین نقاشان و هنرمندان برخوردار است. همانطور که گفته شده رنگ های گواش پنتل از مواد ساخته شده و همچنین امکان استفاده برروی کاغذ و مقوا نیز وجود دارد.

ویژگی گواش پنتل این است که در درون بطری هایی از جنس شیشه پر شده اند و استفاده از آن برای نقاش احساس حرفه ای بودن به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های گواش پنتل امکان ترکیب رنگ ها و ایجاد طیف متنوعی از رنگ هاست. رنگدانه (پیگمنت) های گواش 6 رنگ پنتل نیز بسیار طبیعی است و به منظور بالا بردن هرچه بیشتر شفافیت رنگ ویژگی خوبی محسوب میشود.

اگر روزی پس از استفاده از گواش های پنتل آنها را با درب باز رها کردید اصلا نگران نباشید، شما به راحتی میتوانید با اضافه کردن کمی آب جوش یا آب گرم به گواش پنتل دوباره آن را زنده و نقاشی خود را به پایان برسانید یا نقاشی جدیدی را شروع کنید.

قیمت گواش 6 رنگ پنتل

در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه قیمت گواش 6 رنگ پنتل منصفانه و رقابتی تعیین میشود بنابر این از نظر قیمت نگران نباشید و به راحتی به انتخاب و خرید گواش بسته ای 6 رنگ Pentel بپردازید. همچنین در مورد قیمت گواش در این نوعدقت داشته باشید که برخی مدل های دیگر از این گواش بسته ای پنتل نیز در بازار موجود است که تولید کشور های دیگر و یا بسته بندی و سری ساخت دیگری است بنابر این قیمت متفاوتی نیز ممکن است داشته باشد.

جمع بندی

خرید گواش 6 رنگ پنتل یکی از هوشمندانه ترین خرید های هر هنرمند و نقاش است، گواش های پنتل همانطور که گفتیم در بطری با جنس شیشه ای پر شده اند و از کیفیت پیگمنت و رنگ بالایی برخوردار هستند. برند پنتل محصولی از کشور ژاپن است اما در برخی کشور های دیگر مانند چین و تایوان نیز به تولید انبوه می رسد و به سراسر دنیا با برند پنتل صادر میشود. قیمت گواش 6 رنگ پنتل نیز نسبت به کیفیت آن قیمتی مناسب است و در صورتی که نیاز به خرید تعدادی از رنگ های دیگر گواش پنتل هستید میتوانید گواش تکی پنتل را از فروشگاه گواش نوین پارسه مشاهده و خرید فرمایید.

در صورتی که در مورد خرید و یا قیمت گواش 6 رنگ پنتل سوالی داشتید میتوانید با شماره های ما در فروشگاه گواش نوین پارسه ارتباط بگیرید و سوالات خود را بصورت پیامکی، تماس یا پیام به واتساپ بپرسید.

مشخصات کالا

گواش 6 رنگ پنتل

مشخصات کلی
    برند
    پنتل
    حجم
    30 سی سی
    تعداد رنگ موجود در بسته
    6
    کشور مبدا برند
    ژاپن
    کشور سازنده
    تایوان
نمایش همه مشخصات کالا فقط نمایش مشخصات کلی کالا

امتیاز و دیدگاه کاربران

گواش 6 رنگ پنتل

0
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید
1402/05/15 نام
سارا آریان پور

خیلی زیاد پیگمنت های قوی ای داره منخیلی راضی بودئم از کیفیتش باز هم خرید میکنم.مرسی از سایت خوبتون

1402/05/15 نام
ستاره صفری

غلظتش خیلی بالاست و کلی وقت میشه ازش استفاده کرد

1402/04/06 نام
Zahra

چقدر قیمتش خوبه👌🏻😍😍😍

1402/02/23 نام
حمید

سلام خسته نباشید دختر من به نقاشی خیلی علاقه داره به نظرتون برای کادوی تولدش این گواش مناسبه یا خیلی حرفه ایه؟

1401/08/30 نام
پارسا

خیلی گواش با کیفیتی هست پنتل 6 رنگ، حتما لطفا دوباره اینو موجود کنین از گواش های دیگه مثل پارس و وستا خیلی بهتره

1401/08/30 نام
سلامی

سلام بصورت عمده آبرنگ 6 رنگ پنتل موجود دارین؟

گواش 6 رنگ پنتل

گواش 6 رنگ پنتل

ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست
افزودن به سبد خرید
لیست فروشندگان این کالا
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کپی لینک
جایزه شما
با دعوت دوستانتان، پس از اولین خریدشان، کدتخفیف و امتیاز هدیه بگیرید.
telegram
ایتا