Image
جدید 1402/08/12

چه آبرنگی بخریم؟ مقایسه آبرنگ افرا و سن پترزبورگ

آبرنگ افرا و سن پترزبورگ، هردو از آبرنگ های مرغوب و باکیفیت می باشند که در میان هنرمندان، بسیار محب

آبرنگ افرا و سن پترزبورگ، هردو از آبرنگ های مرغوب و باکیفیت می باشند که در میان هنرمندان، بسیار محبوب و پرفروش می باشند؛ این دو برند، از رنگ های متنوعی برخوردار هستند ولی تفاوت هایی نیز دارند که در ادامه این مقاله نوین پارسه ، به بررسی بیشتر این دو برند آبرنگ از دسته لوازم هنری می پردازیم.

تفاوت های آبرنگ افرا و سن پترزبورگ

تفاوت های آبرنگ افرا و سن پترزبورگ

این آبرنگ های ذکر شده، دو برند معروف در زمینه ی تولید رنگ های نقاشی هستند؛ آبرنگ افرا و سن پترزبورگ در مواردی مانند کیفیت، تعداد رنگ، جعبه و قیمت، با یکدیگر تفاوت دارند که در ادامه، هر کدام از موارد را به صورت اختصاصی، بررسی می نماییم و تفاوت های این دو آبرنگ را ذکر می کنیم.

کیفیت

آبرنگ سن پترزبورگ ، به دلیل آنکه در ساختار خود از رنگدانه های خالص و با بالاترین کیفیت برخوردار می باشد، بسیار رنگ های درخشان و شفافی را بر روی سطح کار ارائه می دهد و نقاشی شما را به صورت پویا و جذاب به نمایش می گذارد؛ همچنین آبرنگ سن پترزبورگ در برابر نور و دما، بسیار مقاوم می باشد و با گذشت زمان، کم رنگ نمی شود و کیفیت اولیه ی خود را حفظ می نماید؛ آبرنگ سن پتربورگ برای هنرمندان حرفه ای و نیمه حرفه ای کاربرد دارد، این محصول، دارای قابلیت توان فعال می باشد، این ویژگی به معنای حفظ رطوبت، جذب، پخش و تثبیت رنگ بر روی کاغذ می باشد.

آبرنگ افرا، دارای رنگ های شاد و روشن است که پوشش خوبی را ارائه می دهد و در برابر نور مقاوم می باشد، این آبرنگ نسبت به آبرنگ سن پترزبورگ، از کیفیت و مقاومت پایین تری برخوردار می باشد و برای هنرآموزان مبتدی و نیمه حرفه ای که به دنبال رنگ های با کیفیت و اقتصادی هستنند، مناسب می باشد.

کشور ساخت

آبرنگ سن پترزبوگ، در کشور روسیه تولید می شود که شرکت آن یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برند تولید کننده ی آبرنگ می باشد؛ آبرنگ افرا نیز، ساخت کشور ایران و یکی از تولیدات داخلی می باشد؛ این برند، با هدف تولید رنگ های باکیفیت و قیمت مناسب، به فعالیت می پردازد.

قیمت

آبرنگ افرا ، از قیمت متوسط رو به پایینی برخوردار است و نسبت به کیفیت بالای رنگ هایش، قیمت آن مناسب می باشد؛ آبرنگ سن پترزبورگ به دلیل آن که از کشور روسیه وارد می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد، قیمت بالاتری را به خود اختصاص داده است؛ به همین دلیل، آبرنگ سن پترزبورگ معمولا به افرادی که به دنبال خلق آثار حرفه ای هستند، پیشنهاد می شود.

تعداد رنگ

آبرنگ سن پتربورگ، با تعداد رنگ های 12، 24، 36، 48، 72 رنگ عرضه می شود و آبرنگ افرا با تعداد رنگ های 12، 18، 24،36 و 48 رنگ، به فروش می رود؛ در نتیجه، آبرنگ سن پترزبورگ از تنوع رنگی بیشتری برخوردار می باشد.

جعبه

هردو آبرنگ افرا و سن پترزبورگ، به صورت جعبه چوبی و جعبه ی پلاستیکی تولید می شوند؛ جعبه پلاستیکی سبک و مناسب برای حمل می باشد؛ جعبه ی چوبی زیباتر و با دوام تر می باشد، همچنین، جعبه ی چوبی، قیمت بالاتری را در بر می گیرد.

آبرنگ سن پترزبوگ بهتره یا افرا؟

به طور کلی، آبرنگ افرا و سن پترزبورگ، دو برند متفاوت و با کیفیت در زمینه ی تولید رنگ های نقاشی هستند و در تعداد رنگ، قیمت، کیفیت و مخاطبان خود، با یکدیگر تفاوت دارند، آبرنگ سن پترزبورگ،از کیفیت بالاتری نسبت به آبرنگ افرا برخوردار است و قیمت بالاتری را در بر می گیرد، آبرنگ افرا نیز کیفیت خوب و قابل قبولی دارد و قیمت آن مناسب تر می باشد. در صورتی که هنوز هم سوالی در مورد هرگونه لوازم هنری دارید میتوانید برای مشاوره با شماره 09335821334 پشتیبانی نوین پارسه تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید برای خرید آبرنگ با مناسبترین قیمت بازار از فروشگاه اینترنتی نوین پارسه محصول خود را سفارش دهید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا