Image
جدید 1402/06/18

لیست لوازم تحریر کلاس هفتم سال 1402

کلاس هفتم دوره اول مقطع متوسطه سال تحصیلی دانش آموزان میباشد. کتاب های درسی دانش آموزان در این مقطع

کلاس هفتم دوره اول مقطع متوسطه سال تحصیلی دانش آموزان میباشد. کتاب های درسی دانش آموزان در این مقطع شامل کتابهای قرآن، فارسی، نگارش، مطالعات اجتماعی، هدیههای آسمان، فرهنگ و هنر، عربی، انگلیسی، تفکر و سبک زندگی، ریاضی و علوم آموزش میشود. که برای این کلاس، علاوه بر نوشت افزار دانش آموزان نیاز به وسایل کمک آموزشی نیز دارند. دانش آموزان همچنین برای برخی از دروس لازم است ابزار رسم همچون ست خط کش گونیا نقاله و پرگار داشته باشند. بنابراین داشتن لوازم تحریر مناسب و کافی برای دانش آموزان از ضروریات اصلی مدرسه و هرمقطع تحصیلی است. در ادامه این مقاله در لوازم تحریر نوین پارسه به توضیح درباره وسایل مورد نیاز کلاس هفتم دخترانه و پسرانه پرداختیم و در نهایت به ارائه لیست لوازم التحریر پرداختیم.

نوشت افزار های مورد نیاز برای کلاس هفتم بصورت خلاصه شامل لیست زیر میشوند که در بخش مربوط به هریک به طور کامل برایتان توضیح دادیم:

لیست لوازم تحریر کلاس هفتم سال 1402

دفتر

دفتر هایی که مورد نیاز دانش آموزان هفتم متوسطه هستند عبارتند از دفتر معمولی یا دفتر سیمی 80 یا 100 برگ برای دروس ریاضی، دفتر 60 یا 80 برگ برای علوم یا عربی دفتر 40 برگ برای دروس اجتماعی و دیکته و همچنین دفترچه یادداشت برای نوشتن تکالیف درسی و تاریخ امتحانات است.

البته شما میتوانید به جای خرید دفتر جداگانه یک دفتر کلاسوری خریداری کنید. با استفاده از کلاسورها میتوانید تمامی دروس خود را دسته بندی کنید.

دقت داشته باشید که دفتر 2 خط برای دانش آموزان هفتم متوسطه لازم است تا بتوانند تمارین زبان انگلیسی درآن یادداشت کنند.

مداد نوکی، اتود، مداد سیاه

اتود نیز از ضروریات اصلی دانش آموزان هفتم است که برای نوشتن در کتب درسی لازم است و بهتر است به همراه خود مداد نوکی یا مداد سیاه به همراه داشته باشند.

خودکار

خودکار آبی، مشکی، قرمز سه رنگ اصلی هستتند که برای دانش آموزان کلاس هفتم لازم میباشد. شما میتوانید این خودکارها را از برندهایی مانند یاز، کیان، استایلیش و پنتر و دکتر پنتر در نوشت افزار نوین پارسه خریداری کنید.

ماژیک

ماژیک هایلایتر یکی از لوازم مورد نیاز برای هایلایت کردن موارد مهم و امتحانی کتاب های درسی است که دانش آموزان کلاس هفتم میتوانند در رنگ های دلخواه آبی، زرد، نارنجی، سبز و صورتی آن را تهیه کنند.

کاغذ و کاور A4

کاغذ و کاور A4 نیز از پرکاربردترین وسایل مدرسه است. دانش آموزان میتوانند با استفاده از کاور برگه های امتحانی را سالم نگه دارند تا در زمان امتحانات بتوانند از آنها استفاده کنند.

لیست لوازم تحریر کلاس هفتم

در ادامه این مقاله به ارائه لیستی از لوازم تحریری که میتوانید برای کلاس هفتم خریداری کنید به همراه لینک خرید آنها اشاره داشتیم. امیدواریم این مقاله از فروشگاه نوین پارسه برایتان مفید واقع شود:

ردیف

نام کالا

ردیف

نام کالا

1

جلد چسبی

23

برچسب نام

2

پوشه دکمه دار

24

قیچی

3

دفترچه لغت معنی

25

جامدادی

4

دفتر 2 خط و 4 خط

26

ماشین حساب

5

قمقمه

27

چسب و پایه چسب

6

خودکار رنگی

28

دستگاه منگنه

7

ظرف غذا

29

چسب نشریه

8

کاغذ سفید و رنگی

30

ماژیک علامت زن و ماژیک

9

مقوا رنگی

31

تراش

10

لاک غلط گیر

32

صابون کاغذی

11

تخته شاسی

33

چراغ مطالعه

12

دفترچه یادداشت

34

ژل ضد عفونی دست

13

یادداشت چسب دار

35

مداد رنگی

14

کاور آ4

36

دفتر نقاشی

15

اتود و مغز اتود

37

پاک کن

16

مداد مشکی

38

جا قلمی

17

دفتر و کاغذ کلاسوری

39

خودکار

18

گونیا ، نقاله و پرگار

40

ساعت بیدارباش

19

خط کش

41

تخته وایت برد کوچک

20

چسب ماتیکی

42

دستمال کاغذی جیبی

21

چسب مایع

43

کیف

22

دفتر خط دار

44

میز تحریر

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران

محصولات مشابه

ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا