Image
جدید 1401/03/29

چه مدادی رس کمتری دارد؟

چه مدادی رس کمتری دارد؛ سوالی متداول است که بسیاری از دانش آموزان دبستان سوال آموزشی آنهاست و به دن

چه مدادی رس کمتری دارد ؛ سوالی متداول است که بسیاری از دانش آموزان دبستان سوال آموزشی آنهاست و به دنبال جواب آن هستند. ما در این مقاله در سایت نوین پارسه به این سوالات که "چه مدادی رس کمتری دارد" ، " مغز چه مدادی رس کمتری دارد " و " چه مدادی رس کمتری دارد توضیح دهید " پاسخ خواهیم داد. با Parse تا جمع بندی مقاله همراه باشید.

مغز چه مدادی رس کمتری دارد؟

شاید برای برخی دانش آموزان این سوال مطرح باشد که "چه مدادی رس کمتری دارد توضیح دهید"، پارسه در این بخش از مقاله به توضیح در مورد این موضوع و پرسش ها می پردازد و برایتان موضوع را روشن می کند. دقت داشته باشید که رس و گرافیت دو ترکیب اصلی مغز مداد مشکی هستند که از تغییر نسبت این دو ماده ویژگی های چربی، سختی، نرمی و پررنگی یا کم رنگی مداد تشکیل میشود.

برای اینکه به این سوال شما پاسخ دهیم باید درباره اینکه مواد تشکیل دهنده مغز مداد چیست و چگونه ویژگی های فیزیکی و ظاهری مداد ها را تولید کنندگان تشکیل می دهند.

همچنین ببینید: خرید مداد مشکی

ویژگی و نماد مداد های سخت و نرم H و B

مداد های طراحی عموما دارای مغز نرم تری هستند و از مغز مداد های سخت استفاده در طراحی های معماری یا نقاشی و مدرسه ای میشود.

مداد های نرم با نماد B مشخص می شوند و هرچقدر اعداد آنها بزرگتر و بیشتر باشد ویژگی نرمی و پررنگی بیشتری دارند. بطور مثال مداد B6 از مداد B2بسیار نرمتر و پررنگ تر هست و مداد B2سخت تر و کم رنگ تر است. مداد های سخت و کم رنگی نقاشی و طراحی معماری نیز از سری H و HB هستند. این سری از مداد های مشکی از مغز سختی برخوردار هستند و کمرنگ تر هستند. همچنین چربی کمتری دارند و پررنگ نیستند.

این مداد های سخت تر سری H با توجه به سختی که دارند احتمال شکستن مغزشان بالا است و نیاز به تراش دارند. البته برای پاک کردن نقش مداد های سخت روی کاغذ بسیار راحت و آسوده تر خواهید بود.

چه مدادی رس کمتری دارد

همانطور که برایتان گفتیم دو نوع مداد های سری H و B داریم که مدادهای سری H سخت تر هستند و مداد های سری B نرم تر و پررنگ تر هستند. در واقع مداد های سری سخت تر H دارای خاک رس بیشتری هستند و گرافیت کمتری دارند که سخت تر هستند و چربی کمتری دارند. همچنین مداد های سری B نیز که چربی و نرمی بالاتری دارند دارای خاک رس کمتری هستند و گرافیت بیشتری دارند.

پس در این بخش از مقاله برایتان مشخص کردیم که " چه مدادی رس کمتری دارد؟ "، مداد های نرم تر سری B که برای طراحی سیاه قلم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و مخصوص طراحی هستند.

همچنین بخوانید: بهترین مدادبرای طراحی سیاه قلم

جمع بندی

در این مقاله در سایت پارسه در مورد این که چه مدادی رس کمتری دارد توضیح دادیم و پاسخ دادیم که مداد های نرم تر سری B طراحی خاک رس کمتری دارند و گرافیت بیشتری دارند و بنابر این به این دلایل نرم تر هستند و پاک کردن آنها سخت تر است و همچنین چربی بیشتری دارند.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا