گواش تکی ساکورا

رنگ: گواش سفید 50
  • حجم: 30 میل
  • ویژگی محصول: جنس بطری: شیشه رنگ‌های ساخته شده از مواد مرغوب و دارای پیگمنت‌های طبیعی (رنگدانه) زیاد به منظور بالا بردن هرچه بیشتر میزان شفافیت رنگ قابل استفاده بر روی کاغذ و مقوا قابل استفاده به صورت خالص و با امکان ترکیب رنگ‌ها و ایجاد طیف متنوع از رنگ‌ها
  • فرم: دایره
  • کشور مبدا برند: ژاپن
  • حلال: آب
بیشتر بخوانید بستن
ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 500 هزار تومان
موجود در انبار
آماده ارسال
95,000تومان

توضیحات محصول گواش تکی ساکورا

گواشهای تکی ساکورا محصول کشور ژاپن هستند؛ این رنگها، از مرغوبترین روغنها ساخته شده اند و جنس بطری آنها شیشهای است؛ شما میتوانید آن را به صورت خالص استفاده کنید ودر صورت نیاز،آن را با آب حل کرده و رقیقتر نمایید تا غلظت مورد نظرتان به دست آید. در این توضیحات درباره این گواش ساکورا درباره ویژگی ها و مشخصات این گواش که در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه عرضه شده است توضیح دادیم.

گواش تکی ساکورا

گواش تکی ساکورا

گواشهای ساکورا، رنگدانههای طبیعی دارند بنابراین، پس از خشک شدن شفافیت خو را از دست نمیدهند؛به دلیل آنکه این رنگ ها بر پایهی آب هستند، به راحتی با آب و صابون، از روی پوست و پارچه پاک میشوند.

هر قوطی از این محصول، 30میلی لیتر رنگ گواش را داخل خود جای میدهد؛ شما میتوانید رنگ مورد نظر خود را تهیه کرده و با ترکیب آن با رنگهای دیگر، طیف متنوعی از رنگها را ایجاد نمایید.

رنگ آمیزی با گواش یکی از شیوه های پر کاربرد نقّاشی توسّط نقّاشان برای تهیه ی تابلوها و کمیک ها است. از گواشو آبرنگ در ساخت انیمیشن نیز استفاده می شود. علّت آن ایجاد جلوه ی مات توسّط گواش است. از گواش در ساخت رنگ پوستر استفاده می شود، به دلیل این که به راحتی کنترل می شود و به سرعت خشک می شود. ما در فروشگاه خرید آنلاین گواش نوین پارسه سعی در ارائه بهترین محصولات با کیفیت های بالا درجه اول هستیم، در ادامه این توضیحات در مورد خرید گواش تکی ساکورا برایتان توضیح داده ایم:

در گواش نسبت صمغ به رنگدانه بیشتر است، بنابراین خاصیت پوشانندگی بیش تری دارد و در موقع استفاده قابل کنترل تر است. گواش پس از تبخیر آب موجود در آن خشک می شود و ثابت می ماند و سبک تر می شود. از گواش بر روی سطوح کاغذ و مقوّا می توان استفاده کرد.

این گواش قابلیت استفاده به صورت خالص و امکان ترکیب رنگها و ایجاد طیف متنوّع از رنگها را دارد و حلّال آن نیز آب است. گواش ساکورا متعلّق به کشور ژاپن است. از پیگمنت (رنگدانه) های با کیفیت بالا و مرغوب تهیه شده تا شفّافیت رنگ آن بیش تر شود. افراد سخت پسند می توانند از این برند استفاده کنند و از کار با آن لذّت ببرند.

ظرفیت مخزن این برند نیز 30 سی سیو جنس آن شیشه ای است. در صورتی که در مورد قیمت گواش تکی ساکورا یا خرید آن سوالی داشتین میتوانید با همکاران ما در بخش فروش و یا تامین نوین پارسه تماس حاصل فرمایید و درخواست سفارش خود را ثبت کنید.

مشخصات کالا

گواش تکی ساکورا

مشخصات کلی
    برند
    ساکورا
    حجم
    30 میل
    ویژگی محصول
    جنس بطری: شیشه رنگ‌های ساخته شده از مواد مرغوب و دارای پیگمنت‌های طبیعی (رنگدانه) زیاد به منظور بالا بردن هرچه بیشتر میزان شفافیت رنگ قابل استفاده بر روی کاغذ و مقوا قابل استفاده به صورت خالص و با امکان ترکیب رنگ‌ها و ایجاد طیف متنوع از رنگ‌ها
    فرم
    دایره
    کشور مبدا برند
    ژاپن
    حلال
    آب
نمایش همه مشخصات کالا فقط نمایش مشخصات کلی کالا

امتیاز و دیدگاه کاربران

گواش تکی ساکورا

0
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید
کامنتی ثبت نشده است.شما اولین کامنت را ثبت کنید
گواش تکی ساکورا

گواش تکی ساکورا

موجود در انبار
95,000تومان
افزودن به سبد خرید
لیست فروشندگان این کالا
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کپی لینک
جایزه شما
با دعوت دوستانتان، پس از اولین خریدشان، کدتخفیف و امتیاز هدیه بگیرید.
telegram
ایتا