Image
جدید 1402/07/08

ویژگی های قرص های رنگ آبرنگ سن پترزبورگ

آبرنگ سن پترزبورگ، یکی از با کیفیت ترین و بهترین آبرنگ های موجود در بازار بوده و انتخاب هنرآموزان،

آبرنگ سن پترزبورگ ، یکی از با کیفیت ترین و بهترین آبرنگ های موجود در بازار بوده و انتخاب هنرآموزان، هنرمندان و استادان نیمه حرفه ای و حرفه ای می باشد؛ آبرنگ معرفی شده، به صورت قرص های تکی نیز به فروش میرود؛ این محصول تولید کشور روسیه می باشد و بین هنرمندان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

این آبرنگ به دلیل ویژگی های فوق العاده ای که دارد، در بین آبرنگ های هم رده ی خود از قیمیت بالاتری برخوردار می باشد. در این مقاله ما در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه به توضیح درباره آبرنگ سن پترزبورگ پرداختیم، تا انتهای این مقاله همراه نوین پارسه باشید.

ویژگی های ابرنگ سن پترزبورگ

قرص های آبرنگ سن پترزبورگ ، ویژگی های بسیار خوبی دارد که شمارا ترغیب می کند تا از آن استفاده نمایید، این ابرنگ از نظرکیفیت، مقاومت، طیف رنگی، غلظت و نوع رنگ ها، بهترین کیفیت را به هنرمندان ارائه می دهد؛ به همین دلیل، از محبوبیت بسیاربالایی برخوردار است؛ در ادامه ی مطلب به معرفی ویژگی های ابرنگ سن پترزبورگ می پردازیم.

مواد اولیه

قرص های آبرنگ سن پترزبورگ ،از بهترین متریال و مواد ساخته شده اند ؛این مواد شامل چسب طبیعی و صمغ عربی می باشند که به صورت شفاف و فعال، خود را روی اثر هنرمند نمایان می کنند، این رنگ ها باعث افزایش جذابیت کار هنرمند می شود و به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه، به راحتی در آب حل شده، قابل استفاده می باشند و ماندگاری بالایی دارند.

مقاومت

مقاومت قرص های آبرنگ سن پترزبورگ ،یکی از ویژگی های معروف و محبوب این محصول در بین هنرمندان می باشد؛ این قرص های آبرنگ، در برابر دما ورطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند و در طی طولانی مدت و با گذشت سال های زیاد، دچار تغییر رنگ نخواهند شد؛ این ویژگی به هنرمند این امکان را می دهد تا بتواند آثار خود را چندین سال نگهداری نماید بدون آنکه دچار کوچکترین تغییری در رنگ آن بشود.

طیف رنگی

قرص های آبرنگ سن پترزبورگ، به صورت تکی به فروش می روند و قابلیت ترکیب با دیگر رنگ ها را دارا می باشند؛ این قابلیت به هنرمندان این اجازه را می دهد تا در هزینه ی خود صرفه جویی نمایند و با ترکیب کردن رنگ ها با یکدیگر، به خلق رنگ جدیدی بپردازند؛ قرص های آبرنگ سن پترزبورگ در 55 رنگ مختلف تولید می شوند و شما می توانید هر رنگی را که نیاز دارید، تهیه نمایید.

غلظت

آبرنگ سنت پترزبورگ ، بسیار غلظت بالایی دارد و این یکی از ویژگی های مهم آن می باشد، این محصول به راحتی با آب رقیق می شود و پس از استفاده، غلظت خود را روی سطح کار حفظ می کند و همان رنگ پویا و شفاف را، روی اثرتان به شما تحویل می دهد؛ با استفاده از غلظت بالای این محصول، شما میتوانید با اضافه کردن آب به آن، هرچقدر که میخواهید ان را رقیق نمایید و رنگ خود را شفاف تر کنید.

قابلیت استفاده دوباره رنگ

آبرنگ ها، رنگ هایی بر پایه ی آب هستند و به وسیله ی آب رقیق یا حتی پارچه نمدار پاک می شوند؛ قرص های آبرنگ سن پترزبورگ، حتی پس از خشک شدن نیز فعال می شوند، اگر در اثر و نقاشی خود دچار خطایی شده این و می خواهید آن را تصحیح کنید یا رنگ آن را پاک نمایید، کافی است قسمت مورد نظر خود را با آب زنده نموده و هر تغییری که دوست دارید را، روی آن انجام دهید.

جمع بندی

در این مقاله در فروشگاه آنلاین لوازم هنری نوین پارسه به توضیح درباره ویژگی های آبرنگ سن پترزبورگ از جمله مقاومت، غلظت رنگ و طیف رنگی قرص های این آبرنگ روسی توضیح دادیم، امیدواریم این مقاله توانسته باشد برای شما مقاله مفیدی واقع شده باشد. در صورتی که هنوز هم درباره این آبرنگ سوالاتی دارید میتوانید در بخش کامنت ها از ما بپرسید یا با تماس با شماره پشتیبانی فروشگاه نوین پارسه سوال خود را مطرح کنید و پاسخ خود را از ما دریافت کنید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا