Image
جدید 1402/02/01

مراقبت از قلم مو ها | 8 نکته کاربردی برای افزایش عمر قلم مو

مراقبت از قلم مو ها میتواند بر طول عمر قلم مو تاثیر بگذارد، در هزینه ها صرفه جویی کند و حتی ایجاد آ

مراقبت از قلم مو ها میتواند بر طول عمر قلم مو تاثیر بگذارد، در هزینه ها صرفه جویی کند و حتی ایجاد آثارهنری با کیفیت را آسان تر کند.

یکی دیگر از دلایل تمیز کردن منظم و کامل قلم موهای رنگ این است که بر روی نقاشی ما تاثیر می گذارد.قلم مویی که خراب شده،رنگ آمیزی را دشوار میکند.اما یک قلم مو که به خوبی از آن مراقبت شده،کار ما را اسان تر میکند. ما در این مقاله در فروشگاه قلم مو و لوازم هنری نوین پارسه در مورد مراقب از قلم مو و چیزهایی که باید درباره مراقبت از قلم مو ها بدانید توضیح دادیم، تا انتهای این مقاله با نوین پارسه همراه باشید.

مراقبت از قلم مو ها

اهمیت مراقب از قلم مو ها را بدانید

اولین قدم برای مراقبت از قلم مو این است که با قلم مو مانند ابزار استثناِیی رفتار کنید.پول زیادی صرف خرید یک قلم موی با کیفیت میشود.این یکی از دلایلی است که ما با باید از قلم مو ها به خوبی مراقبت کنیم.

قلم موهای خود را به طور مرتب تمیز کنید

بهترین کاری که میتوانید برای قلم موی خود انجام دهید،تمیز کردن مکرر آن است.هرگز اجازه ندهید رنگ در بین موهای قلم مو خشک شود.قلم موها را بین استفاده از هر رنگ جدید و بعد از هربار استفاده تمیز کنید.تمیز کردن مرتب قلم موها بهترین عادتی است که هر هنرمندی میتواند داشته باشد.این ساده ترین راه برای تضمین عمر طولانی برای قلمو است

فرول قلم مو را تمیز نگه دارید

قلم مو را تا فرول در رنگ فرو نکنید.پاک کردن رنگ خیس از این ناحیه سخت است و اگر خشک شود سخت تر است.ریشه ی موهای قلم مو را حتما بشویید.تمیزکردن منطقه ی نزدیک فرول سخت ترین کار است.اما برای اینکه واقعا بتوانید آن را به درستی انجام دهید،باید شست و شو را از آن جا شروع کنید حتی اگر بیش از 15 دقیقه طول بکشد

قلم مو را بیش از حد خیس نکنید

هرگز قلم مو را برای مدت طولانی در آب یا مواد شوینده قرار ندهید.

اجازه ندهید قلم موها برای مدت طولانی خیس شوند.

درمورد تمیز کردن قلم موهای رنگی دو نقطه ی متقابل وجود دارد.شما می توانید آن ها را به ندرت تمیز کنید یا میتوانید آن ها را به مدت طولانی در محلول تمیز کننده یا اب قرار دهید.

خیساندن طولانی مدت قلم مو همیشه به موی قلم موآسیب نمی رساند.اما میتواند دسته ی چوب را منحرف کند و سطح قلم مو را از بین ببرد.در برخی موارد حتی میتواند فرول قلم مو را شل کند تا شروع به جدا شدن از بقیه ی قسمت های قلم مو کند.

قلم موی خود را روی سر آن قرار ندهید

هرگز اجازه ندهید که قلم مو روی سرش بماند و قلم موهای خود رابه صورت عمودی در آب قرار ندهید.اگر قلموی خود را در حالت عمودی در آب یا هرنوع حلال تمیزکننده قرار دهید،موهای قلمو به راحتی خم میشوند و شکل ان ها تغییر میکند.نه تنها این،بلکه آب میتواند به ریشه ی موها نفوذ کرده و چسب نگهدارنده ی آن را شل کند و در نتیجه موهای قلمو از بین برود.میتوان از ظرف قلم شوی استفاده کرد که فلم موی شما را معلق کند.

اجازه ندهید قلم مو شکل اولیه ی خود را از دست بدهد

هنگام تمیز کردن قلم موهای خود،مراقب باشید که آن ها را به شدت تمیز نکنید طوری که شکل اصلی خود را از دست بدهند.ما قلم موهای خود را با توجه به شکل و اندازه ی آن ها انتخاب میکنیم و تمیز کردن بی دقت آن ها با استحکام بیش از حد ،باعث میشود که یک قلم مو،از شکل اصلی خود خارج شود.

پاک کردن با دقت رنگ از قلم مو و سپس خشک کردن قلم مو به شکل اولیه ی خود،با استفاده از یک پارچه نرم،بهترین راه برای حفظ شکل آن ها است.

برخی از قلم مو ها دارای محافظ پلاستیکی در سر خود هستند.آنها را حتما نگه دارید.

قلم مو را به درستی تمیز کنید

رنگ های آبرنگ،گواش و اکولین باید با آب و صابون ملایم تمیز شوند.

رنگ اکرلیک قبل از خشک شدن با آب و بعد از خشک شدن بامحلول های قلم شوی (ریما،وستا) تمیز می شوند.

رنگ روغن با محلول های مخصوص خود (تربانتین و وایت اسپریت)تمیز میشوند.اگر محلول ندارید،میتوانید از روغن بچه نیز استفاده کنید.

قلم مو ها را به درستی نگه دارید

پس از شست و شو آب اضافی را بگیرید.موهای قلم مو را با انگشتان خود به حالت اولیه برگردانید و قلم مو را به صورت عمودی در ظرف قلم شوی قرار دهید تا خشک شود.

موی قلم مو ها به ته ظرف برخورد نکند و معلق باشد

برای گرفتن آب قلم مو ها، بهتر است از دستمال پارچه ای استفاده کنید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا