Image
جدید 1402/02/01

چگونه قلموی خشک شده را درست کنیم؟

هنگامی که در حال نقاشی هستید، مهم است که از قلم موهایخود به خوبی مراقبت کنید. اگر این کار را نکنید،

هنگامی که در حال نقاشی هستید، مهم است که از قلم مو هایخود به خوبی مراقبت کنید. اگر این کار را نکنید، ممکن است خشک شوند و غیرقابل استفاده شوند. خوشبختانه، چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای تعمیر یک قلم مو خشک شده و برگرداندن آن به حالت عادی انجام دهید. ما در این مقاله در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه در مورد اینکه چطور قلم مو ی خشک خود را درست کنیم صحبت می کنیم و برایتان چند راهکار برای درست کردن قلم موی خشک شده دادیم. با نوین پارسه تا انتهای این مقاله همراه باشید.

نحوه درست کردن قلم مو خشک شده:

اولین قدم این است که قلم مو را حدود 10 دقیقه در آب گرم خیس کنید. این کار به شل شدن رنگ خشک شده ای که ممکن است در موهای گیر کرده باشد کمک می کند. هنگامی که قلم مو خیس شد، با انگشتان خود موهای خود را به آرامی ماساژ دهید و ذرات رنگ باقی مانده را بردارید.

سپس از یک صابون یا شامپوی ملایم برای تمیز کردن موهای قلم مو استفاده کنید. صابون را با انگشتان خود روی موهای خود بمالید و سپس با آب گرم کاملاً بشویید. قبل از رفتن به مرحله بعدی مطمئن شوید که تمام صابون پاک شده است.

هنگامی که قلممو شما تمیز شد، وقت آن است که آن را حالت دهید. برای این کار می توانید مقدار کمی نرم کننده مو یا روغن زیتون را روی موهای خود بمالید و با انگشتان خود ماساژ دهید. این به نرم و انعطاف پذیر نگه داشتن آنها کمک می کند تا دفعه بعد که از آنها استفاده می کنید به سرعت خشک نشوند. اجازه دهید نرم کننده حدود 10 دقیقه بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

در نهایت، با استفاده از انگشتان یا شانه قلم مو خود را تغییر شکل دهید تا موهای خمیده یا بدشکل را به آرامی بیرون بیاورید. پس از انجام این کار، قبل از استفاده مجدد از آن برای پروژه های نقاشی، اجازه دهید قلم مو خود در هوا خشک شود.

با دنبال کردن این مراحل، باید بتوانید یک قلم مو خشک شده را تعمیر کنید و در کمترین زمان آن را به حالت عادی برگردانید! فقط به یاد داشته باشید که مراقبت و نگهداری مناسب برای سالهای آینده کلیدی است که قلم مو هایتان را در حالت خوب و ایده عالی نگه دارید!

در این بخش به راه حل دیگری برای احیا قلم مو های خشک شده پرداختیم که میتواند برای شما راهگشا باشد پس تا انتهای این مقاله آموزشی را حتما مطالعه کنید:

احیای قلم مو های خراب

  1. در اولین مرحله، موهای قلم مو را یک دقیقه داخل آب جوش قرار دهید. (فقط موهای قلم مو) فرول قلم مورا داخل اب فرو نکنید.
  2. سپس قلمو را از آب بیرون آورده و در جهت موهای قلم موچندین مرتبه قلم مو را روی یک صابون میکشیم.
  3. صابون باعث میشود موهای قلم مو بهم بچسبد.
  4. سپس با دست به موهای قلم مو فرم بدهید.
  5. سپس قلم مو را 3 الی 4 ساعت بگذارید بماند تا خشک شود.
  6. وقتی قلمو ها خشک شدند، آن را داخل ظرف اب فرو کنید و در جهت موهای قلم مو،قلمو را به دیواره ی ظرف بکشید.
  7. با دستمال پارچه ای آب اضافی قلمو را بگیرید و بگذارید تا خشک شود.

در این مقاله بصورت کوتاه برایتان در مورد اینکه چطور قلم مو ی خشک شده را میتونیم درست کنیم توضیح دادیم و چند راهکار ساده اما کاربردی برایتان توضیح دادیم. در صورتی که هنوز هم در این مورد سوالی داشتید میتوانید با همکاران ما در فروشگاه نوین پارسه تماس گرفته و مشورت بگیرید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران

3 دیدگاه

نام
1402/05/26

comment

نام
1402/05/26

comment

تست تستس
1401/12/22

sala

ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا