Image
جدید 1401/06/18

ویژگی قلم نی خوب چیه؟ + تشخیص قلم نی خوب

تا حالا از قلم نی استفاده کردید؟ میدونید چجوری میشه یه قلم نی خوب رو از بد تشخیص داد؟ اصلا قلم نی چ

تا حالا از قلم نی استفاده کردید؟ میدونید چجوری میشه یه قلم نی خوب رو از بد تشخیص داد؟ اصلا قلم نی چی هست؟ در این مقاله و این ویدئو در مورد انواع قلم نی و بهترین نوع قلم نی برایتان توضیح دادیم که میتوانید هم ویدئو آموزش بهترین نوع قلم نی را مشاهده و هم محتوا ما را بخوانید. با ما در نوین پارسه همراه باشید.

بهترین نوع قلم نی

قلم نی نوعی ابزار برای نوشتن، که از برش و شکل دادن به یک نی یا بامبو بدست میاد و شما میتونید اونارو از نظر شکل ظاهری، اندازه، رنگ و خیلی چیزای دیگه باهم مقایسه کنید. همانطور که گفتیم قلم نی را میتوانید از رنگ، شکل و خصوصیات ظاهری آن شناسایی کنید و خوبی یا بدی آن را تشخیص دهید. در ادامه در مورد بهترین نوع قلم نی برایتان توضیح می دهیم.

در بین انواع قلم نی بهترین نوع آن قلم نی دزفولی است که دارای رنگ، شکل و خصوصیات ظاهری خوبی است. در ادامه در مورد خصوصیات ظاهری، رنگ و شکلی که یک قلم نی خوب باید داشته باشد برایتان توضیح داده ایم.

خصوصیات یک قلم نی خوب

یک قلم نی خوب همانطور که گفته شده از روی شکل، رنگ و خصوصیات ظاهری آن شناسایی می شود. در این بخش از مقاله در مورد خصوصیات یک قلم نی خوب توضیح می دهیم و امیدواریم از این مقاله در نوین پارسه خشنود باشید و مورد استفاده شما قرار بگیرد.

رنگ قلم نی

رنگ یک قلم نی خوب بایستی قهوه ای سوخته و سرخ باشد و رنگ داخل آن نیز سفید رنگ یا روشن باشد. بنابر این در مورد رنگ قلم نی بهتر است این ویژگی های رنگ آن را در نظر بگیرید. همچنین بهتر است بدانید که قلم نی دارای رنگ کدر یا مات کیفیت خوبی ندارند و بهتر است از نوع با کیفیت آنها خرید و استفاده کنید.

شکل قلم نی

شکل قلم نی یکی دیگر از آن خصوصیات قلم نی است که بایستی بدان توجه داشته باشید. انتهای قلم نی حتما باید گرد باشد و بیزی نباشد همچنین برجستگی انتهای قلم نی وجود نداشته باشد. انتهای یک قلم نی حداقل بایستی 20 سانتی متر نیز باشد تا به اندازه لازم کافی باشد.

از کجا قلم نی بخریم؟

برای خرید قلم نی به راحتی میتوانید از فروشگاه آنلاین لوازم هنری نوین پارسه اقدام به خرید نمایید. همچنین میتوانید با تماس با فروشگاه ما با استفاده از شماره های تماس موجود در سایت و پشتیبانی آنلاین واتساپ اقدام به ثبت سفارش خرید قلم نی خود نمایید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا