آبرنگ 48 رنگ افرا

  • برند: افرا
  • ویژگی محصول: کیفیت بالا، مقاومت و ماندگاری بالا، متنوع بودن رنگ ها
  • تعداد رنگ موجود در بسته: 48
  • فرم: مستطیل
  • کشور سازنده: ایران
  • ابعاد بسته کالا: طول :27 عرض :12 ارتفاع :2.5 سانتیمتر
  • جنس بسته بندی: پلاستیک
بیشتر بخوانید بستن
ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 500 هزار تومان
موجود در انبار
آماده ارسال
460,000تومان

توضیحات محصول آبرنگ 48 رنگ افرا

آبرنگ 48 رنگ افرا

یکی از جذاب ترین و لذت بخش ترین کارهای هنری، نقاشی با آبرنگ می باشد. حال اگر این هنر زیبا و هیجانی با وسایل مناسب به همراه باشد لذت و اثر بخشی هنر را میتواند برای نقاش چند برابر کند.آبرنگ 48 رنگ افراساخت کشور عزیزمان ایران است که بین هنرمندان طراحی و نقاشی از محبوبیت خوبی برخوردار است. شرکت افرا با تولید آبرنگ های خود توانسته فضای قابل رقابتی را بین برندهای خارجی با برند افرا ایجاد کند.افرا سعی کرده تا برای هرسلیقه ی و متناسب با نیاز هر فردیآبرنگ افرارا در چندین سایز مختلف تولید کند. نوین پارسه با عرضه این آبرنگ با کیفیت ایرانی سعی در افزایش امکان خرید آبرنگ های مختلف با برند های مختلف دارد و همچنین این آبرنگ 48 رنگی افرا را با قیمتی مناسب عرضه می کنیم.

آبرنگ 48 رنگ افرا

افرا برند ایرانی می باشد که در زمینه ی تولید ابرنگ به صورت تخصصی عمل می کند؛ ابرنگ 48 رنگ افرا یکی از تولیدات این کشور می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ی خود، مورد توجه هنرمندان حرفه ای قرار گرفته است؛ این ابرنگ می تواند مورد استفاده ی هنرمندان مبتدی تا حرفه ای قرار بگیرد. در این محتوا در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه به توضیح درباره این آبرنگ افرا می پردازیم.

آبرنگ 48 رنگ افرا، دارای 48 قرص آبرنگ می باشد و کامل ترین طیف رنگی را در میان آبرنگ ها دارا می باشد؛ قرص های موجود در این بسته بندی، توانایی ترکیب شدن با یکدیگر را دارند و می توانند رنگ های جدیدتری بسازند؛ قرص های آبرنگ افرا، شفافیت، استحکام و دوام بالایی دارند و به صورت یکنواخت روی سطح مورد نظر پخش می شوند ؛ در آبرنگ افرا، کیفیت رنگدانه ها و شفافیت رنگ ها نسبت به سایر آبرنگ های ایرانی بهتر است.

رنگدانه های آبرنگ افرا، بهترین هماهنگی ممکن را دارند و به دلیل فرمول منحصر به فرد خود، پس از خشک شدن روی پالت به طور مجدد قابل استفاده می باشند؛ همچنین، پالت این محصول دربی دارد که قابلیت جدا شدن را دارا می باشد تا به راحتی مورد شست و شو قرار گیرد.

آبرنگ افرا توانسته در تعداد قرص های 12، 18، 24، 36، 48 و .. محصولات خود را برای هنرمندان تولید و به بازار عرضه کند. آبرنگ افرا همچنین با تولید قرص های تکی دایره ی تولید رنگ های خاص را نیز ایجاد کند و باعث راحتی این کار برای هنرمندان نقاش خود باشد.

خرید آبرنگ 48 افرا

خرید آبرنگ 48 رنگ افرا

برای خرید آبرنگ 48 رنگ افرا در هر تعداد و یا حتی بصورت قرص های تک رنگ می توانید به سایت اینترنتی نوین پارسه مراجعه کنید و مقایسه انواع تعداد آبرنگ های افرا بهترین را انتخاب و خرید کنید.

آبرنگ 48 رنگ افرا دارای رنگدانه های قوی (Pigment) برای رنگ آمیزی بر روی انواع کاغذ، مقوا، بوم و یا حتی چوب، پارچه و سنگ می تواند باشد.

کیفیت و غلظت و شفافیت رنگ های آبرنگ 48 رنگ افرا نشان از میزان کیفیت رنگدانه های بکار رفته ی بالا در این آبرنگ حرفه ای افرا می باشد و این امر سبب می شود تا اثر هنری شما جذاب تر گردد.

هنرمندان عزیز میتوانید با خرید آبرنگ 48 رنگ افرا از فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه یک مجموعه کامل از انواع رنگ های متنوع را داشته باشید. آبرنگ 48 رنگ افرا در دونوع آبرنگ 48 رنگ جعبه چوبی افرا و آبرنگ 48 رنگ پالت در دار پلاستیکی افرا برای علاقه مندان کار با آبرنگ تهیه و تولید شده است.

مشخصات آبرنگ 48 افرا

مشخصات آبرنگ 48 رنگ افرا:

  • از ویژگی های مهم آبرنگ افرا وجود رنگدانه های قوی (پیگمنت با کیفیت) برای رنگ آمیزی است.
  • اندازه قرص های این آبرنگ حدود 2 در 1.7 سانت میباشد.
  • دارای قرص های روکش دار است.
  • در قسمت پایین این آبرنگ پالت نیز وجود دارد که کار را برای هنرمندان راحت تر کرده است.
  • قرص های آبرنگ 48 افرا دارای رنگ های شفاف و طیف رنگی بالا نیز می باشد.

رنگ های آبرنگ 48 افرا

آبرنگ 48 افرا همانطور که برایتان گفتیم از بهترین جنس و پیگمنت های رنگ استفاده کرده است و تنوعی بالا از انواع رنگ ها را ایجاد کرده است. در این بخش از توضیحات در مورد رنگ های آبرنگ 48 افرا برایتان لیستی تهیه کردیم که میتوانید در زیر لیست کد رنگ های آبرنگ 48 افرا را ببینید:

Vermilion Red LightPure OrangeCadmium Orange DeepCadmium Orange LightRaw SiennaYellow OchreIndian YellowCadmium YellowCadmium Yellow LightLemon YellowZinc WhiteTitanium White
Hooker,s GreenOlive GreenViridian ToneEmerald GreenGreenMay GreenViolet BlueViolet DeepPurple LakeMauveMagentaEnglish Red Light
Raw UmbarTranslucent BrownBurnt SiennaBurnt UmberMortuum VioletEnglish Red DeepIndigoPrussiab BlueCobalt Blue DeepUltramarine DeepUltramarineHelioblue
Cadmium Red LightChromium Oxide GreenSepiaSap GreenWarm GreyRose MadderCarmine RedPhthalo TurquoiseLamp BlackMadder DeepCerulean BlueIvory Black

قیمت آبرنگ 48 رنگ افرا

قیمت آبرنگ 48 رنگ افرا میتوانید یکی از فاکتور های مهم در خرید آبرنگ برای هنرمندان عزیز باشد. آبرنگ 48 رنگ افرا قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را نیز از نظر کیفیت و قیمت مناسب خود دارد و مورد تایید هنرمندان ایرانی قرار گرفته است. پس از بابت قیمت آبرنگ 48 افرا نگران نباشید و به راحتی به مشاهده، بررسی و خرید آبرنگ 48 رنگ افرا از فروشگاه لوازم هنری پارسه بپردازید.

قیمت آبرنگ های موجود در فروشگاه نوین پارسه به دلیل تنوع بالایی که دارند میتواند مختلف باشند. اما در دسته بندی آبرنگ ایرانی قیمت آبرنگ 48 رنگ افرا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت از آبرنگ آقامیری بهتر و و مشابه ایرانی آبرنگ سن پترزبورگ است. بنابر این به دلیل قیمت مناسب تر از آبرنگ های وارداتی این آبرنگ افرا از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار است.

منبع: Watercolor

مشخصات کالا

آبرنگ 48 رنگ افرا

مشخصات کلی
    برند
    افرا
    ویژگی محصول
    کیفیت بالا، مقاومت و ماندگاری بالا، متنوع بودن رنگ ها
    تعداد رنگ موجود در بسته
    48
    فرم
    مستطیل
    کشور سازنده
    ایران
    ابعاد بسته کالا
    طول :27 عرض :12 ارتفاع :2.5 سانتیمتر
    جنس بسته بندی
    پلاستیک
نمایش همه مشخصات کالا فقط نمایش مشخصات کلی کالا

امتیاز و دیدگاه کاربران

آبرنگ 48 رنگ افرا

5.0
از 5
از مجموع 1 امتیاز
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید
1403/01/16 درسا
درسا

کاملا بسته بندی سالم مرتبی داشت و سالم بود قیمت عالی هم داشت

پاسخ

زهرا حسن زاده : ممنونیم از اعتماد شما دوست عزیز به امید دیدار مجدد

1401/08/30 نام
علی صولتی

دوستان پیشنهاد میکنم از همین 48 رنگ افرا بخرین هم بین آبرنگ ها کیفیت خوبی داره هم بصرفه هست. من 24 افرا اگه بخوام بخرم یا 36 انقدر ارزش نداره که آبرنگ 48 رنگ افرا بخرم. هم تعداد رنگ های زیادی داره هم قیمت مناسبی داره و اقتصادی هست.

1401/06/01 نام
ویانا صالحی

این آبرنگ 48 افرا از 24 ش بخاطر قیمت خوبیش بیشتر می ارزه لطفا سریع موجود کنین اگه تموم شد با تشکر از نوین پارسه

پاسخ

محمدی : آبرنگ 48 رنگ افرا مجدد با تعداد بالا موجود شد میتونین خرید کنین

1401/05/29 نام
زهرا زکی زاده

عالی

1401/05/27 نام
خادم

قیمت خوبی داره لطفا تعداد بالا هم بیارین بخریم. برای آموزشگاه هنری میخوام این آبرنگ افرا 48 رنگ رو بصورت عمده

پاسخ

محمدی : برای خرید عمده موجود شد، میتونین تهیه کنین

1401/05/27 نام
رشادی

قیمت مناسبی نسبت به آبرنگ های خارجی خودش داره آبرنگ 48 افرا کیفیت رنگ هاش کمی نداره

پاسخ

محمدی : بله ابرنگ 48 رنگ افرا کیفیت خوبی داره علاوه بر سطح متوسط برای کار آبرنگ حرفه ای هم استفاده میشه.

1401/05/27 0981784178158
ریاحی

عالیه این آبرنگ 48 افرا دارمش کیفیت خوبی هم داره قیمت مناسبی هم داره نسبت به بقیه آبرنگ ها

پاسخ

محمدی : بله واقعا نسبت به قیمت و کیفیتی که داره بسیار می ارزه و با ارزش هست. بخاطر همین این محصول آبرنگ 48 قرصه افرا ما سریع به فروش میرسه و مجدد موجود می کنیم.

آبرنگ 48 رنگ افرا

آبرنگ 48 رنگ افرا

موجود در انبار
460,000تومان
افزودن به سبد خرید
لیست فروشندگان این کالا
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کپی لینک
جایزه شما
با دعوت دوستانتان، پس از اولین خریدشان، کدتخفیف و امتیاز هدیه بگیرید.
telegram
ایتا