مکعب ریاضی کوئیزنر کارا

ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 500 هزار تومان
موجود در انبار
آماده ارسال

10%

119,000107,100تومان

توضیحات محصول مکعب ریاضی کوئیزنر کارا

خرید و قیمت مکعب کوئیزنر کارا

امروزه مادر و پدر ها در مورد یادگیری حساب و کتاب ریاضی فرزندان خود در دوره های اولیه ابتدایی دغدغه بسیاری دارند.

مکعب کوئیزنر کارا

مکعب کوئیزنر محصولی از شرکت کارا است که باعث شده است که بسیاری از والدین به راحتی بتوانند به کودکان خود حساب و کتاب ریاضی را یاد دهند و باعث پیشرفت آنها شوند. در ادامه این توضیحات در فروشگاه لوازم مدرسه نوین پارسهدر مورد مکعب کوئیزنر توضیحاتی ارائه می کنیم که میتوانید مطالعه و روش استفاده از کوئیزنر را فرا بگیرید.

خرید مکعب کوئیزنر کارا

کودکان با این میله ها و مکعب های اعداد میتوانند مفاهیم یکان، دهگان، صدگان و هزارگان را به طور ملموس دریابند. میله ها و مکعب کوئیزنر وسیله ی کمک آموزشی درس حساب و ریاضی است.

این میله ها و مکعب های اعداد، به درک بهتر محاسبات ساده ریاضی کمک میکند. همچنین معلم میتواند مفاهیم کوچک تر، بزرگ تر و مساوی را به سادگی با این مکعب ها و میله های اعداد به بچه ها آموزش دهد. همچنین مفاهیم کسر و اعشار را برای دانش آموزان مجسم و قابل فهم میکند.

کاربرد مکعب کوئیزنر

مکعب کوئیزنر وسیله ای کمک آموزشی ریاضی است که به معلمان و والدین کمک میکند که به کودکان خود به راحتی آموزش حساب و کتاب ریاضی دهند و در ذهن کودکان ابتدایی حساب و کتاب ریاضی را جا بیاندازند. در ادامه این بخش از توضیحات در مورد هریک از کاربرد های کوئیزنر توضیح می دهیم که میتوانید مطالعه و پس از این به راحتی از این مکعب ریاضی پرکاربرد آموزشی استفاده کنید.

مکعب ریاضی کوئیزنر کارا، یک ابزار تشکیل شده از مکعب های تکی، ده تایی و صدتایی می باشد که در دوران ابتدایی، برای آموزش مفاهیم پایه ی ریاضی به کار می رود و مفاهیم زیادی توسط این ابزار ساده و جالب، به دانش آموزان ابتدایی اموخته می شود؛ به طور کلی می توان کاربرد های مکعب کوئیزنر کارا را به صورت زیر دسته بندی نمود:

کاربرد مکعب کوئیزنر کارا

کاربرد مکعب کوئیزنر در کلاس اول

در کلاس اول کودکان تازه با مفهوم اعداد و ارقام به معنای واقعی آشنا میشوند و بهتر است برای کودکان خود این روند یادگیری ریاضی را سریعتر و آسان تر کنیم. بنابر این بسیاری از معلمان و دبیران با استفاده از این مکعب ریاضی به آموزش ریاضی به کودکان اول ابتدایی می پردازند. در این بخش در مورد کاربرد های مکعب کوئیزنر در کلاس اول ابتدایی توضیح دادیم و لیستی از کاربرد های آن را نیز در ادامه برایتان آورده ایم.

  1. طبقه بندی
  2. مجموعه سازی
  3. تنانظر یک به یک
  4. مفهوم کمتر و بیشتر
  5. آموزش صفر
  6. یافتن عدد
  7. یافتن مجهول
  8. ارزش مکانی در عدد دو رقمی

کاربرد مکعب کوئیزنر در کلاس دوم

در کلاس دوم کودکان با کمی پیشرفت بیشتر در کلاس اول با اعداد و ارقام آشنا شده اند و حالا لازم است که با شناختن بیشتر رقم ها، مفهوم جمع و تفریق و رابطه جمع و تفریق، مقایسه اعداد دو رقمی و جمع دورقمی و غیره به تمرین بیشتر ریاضی بپردازند. در این بخش از مقاله برای محصول کوئیزنر کارا در مورد کاربرد های این مکعب آموزشی کوئیزنر توضیح دادیم و در ادامه در یک لیست کاربرد های مکعب کوئیزنر در کلاس دوم را شرح داده ایم.

  1. شناختن رقم
  2. جمع و تفریق و رابطه بین این دو
  3. مقایسه اعداد دو رقمی
  4. جمع سه عدد و جمع های اساسی
  5. تناظر جمع و تفریق
  6. جمع های دورقمی
  7. مضرب های 2 و 3 و 5
  8. اعداد زوج و فرد
  9. اعداد سه رقمی و جمع اعداد سه رقمی
  10. تفریق اعداد دو رقمی
  11. مفهوم ضرب

کاربرد کوئیزنر در کلاس سوم

  1. معرفی 1000 و خواندن و نوشتن اعداد 4 رقمی
  2. مفهوم ضرب
  3. مفهوم وزن
  4. تقسیم
  5. مضرب های یک عدد
  6. کسر و مقایسه ی کسر

کاربرد کوئیزنردر کلاس چهارم

  1. مقایسه اعداد
  2. ضرب دو رقمی در یک رقمی
  3. ضرب اعداد در 10 و 100 و 1000
  4. تقسیم
  5. تقسیم اعداد دو رقمی
  6. مفهوم کسر، کسر معادل با واحد، معادل با صفر و کوچک تر از واحد
  7. جمع و تفریق کسر
  8. مفهوم مساحت

کاربرد کوئیزنر در کلاس پنجم

  1. کسر بزرگ تر از واحد
  2. عدد مخلوط
  3. نسبت و تناسب

قیمت مکعب کوئیزنر کارا

مکعب کوئیزنر تولید شرکت کارا قیمت های مختلفی ندارد اما خود مکعب های کوئیزنر میتوانند از برند های دیگری باشند که طبعا از قیمت های کمی متفاوتی میتوانند برخوردار باشند. همچنین برخی از انواع مکعب کوئیزنر دیگر نیز وجود دارد که به آن مکعب کوئیزنر معلم می گویند که سایز بزرگتری دارند و مخصوص معلم ها طراحی و تولید شده اند. این نوع همانطور که از مشخصاتش مشخص است میتواند قیمت متفاوتی داشته باشد.

بنابر این از نظر قیمت کوئیزنر کارا قیمت های مختلفی ندارد اما در صورت اینکه نوع کوئیزنر مورد نیاز از نوع معلم باشد و سایز و مشخصات دیگری داشته باشد میتوانند قیمت های دیگری داشته باشند.

قیمت ها در فروشگاه لوازم مدرسه NovinParse از الگو و استاندارد مناسبی بهره می برند و بسیار رقابتی تعیین می گردند بنابر این از نظر قیمت مکعب کوئیزنر راحت باشد و به مشاهده، انتخاب و خرید کوئیزنر مورد نظر خود بپردازید.

جمع بندی

در این مقاله در فروشگاه لوازم مدرسه نوین پارسه در مورد مکعب کوئیزنر برایتان توضیح دادیم و کاربرد های آن را برایتان شرح دادیم. شما حالا به راحتی میتوانید با استفاده از این مکعب به یاد دادن ریاضی و مفاهیم اول حساب کتاب ریاضی به کودکان خود بپردازید. برای خرید مکعب کوئیزنر به راحتی می توانید از همین صفحه اقدام به خرید کوئیزنر کرده و از آن استفاده نمایید. امیدواریم این توضیحات توانسته باشد برای شما مفید واقع شده باشد و از آن استفاده لازم را برده باشید.

در صورتی که در مورد کاربرد کوئیزنر یا استفاده از کوئیزنر سوالی دارید میتوانید در بخش کامنت از ما بپرسید یا با کارشناسان مجرب ما در نوین پارسه تماس حاصل بفرمایید و راهنمایی دریافت کنید.

مشخصات کالا

مکعب ریاضی کوئیزنر کارا

مشخصات کلی
    هدف بازی
    آموزشی
    رده سنی
    کودک و نوجوان
    جنس بسته‌بندی
    پلاستیکی
    جنس بازی
    پلاستیک
    کشور مبدأ برند
    ایران
    کشور سازنده
    ایران
نمایش همه مشخصات کالا فقط نمایش مشخصات کلی کالا

امتیاز و دیدگاه کاربران

مکعب ریاضی کوئیزنر کارا

0
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید
1401/06/26 نام
ایزدیار

وسیله آموزشی خوبی برای یاد دادن شمارش اعداد هست این مکعب ریاضی کوئیزنر میشه یکان دهگان و صدگان رو باهاش یاد بگیرن و تا عدد 1000 رو هم میشه آموزش داد باهاش بشمرن

1401/06/04 نام
فراهانی

عالی هست این مکعب کوئیزنر لطفا عکس بیشتری بذارین

مکعب ریاضی کوئیزنر کارا

مکعب ریاضی کوئیزنر کارا

موجود در انبار

10%

119,000107,100تومان
افزودن به سبد خرید
لیست فروشندگان این کالا
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کپی لینک
جایزه شما
با دعوت دوستانتان، پس از اولین خریدشان، کدتخفیف و امتیاز هدیه بگیرید.
telegram
ایتا