Image
جدید 1403/03/26

بهترین خودکارها برای افراد مبتدی

ممکن است انتخاب خودکار مناسب، برای افرادی که تازه شروع به استفاده از خودکار کرده اند، دشوار باشد، ب

ممکن است انتخاب خودکار مناسب، برای افرادی که تازه شروع به استفاده از خودکار کرده اند، دشوار باشد، به خصوص اینکه مدل های مختلف خودکار، جوهر های متنوع و ضخامت نوک های متفاوتی در بازار وجود دارد.

در این بخش از مقاله های نوین پارسه ، قصد داریم به بررسی عمیق فاکتورهای کلیدی به هنگام انتخاب خودکار بپردازیم تا بتوانید خودکاری را انتخاب کنید که به طور کامل با ترجیحات و نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

فاکتورهای مهمی که افراد مبتدی به هنگام خرید خودکار باید به آن دقت کنند

به هنگام انتخاب خودکار خود، به فاکتورهای اصلی نوع نوک، ضخامت نوک، ارگونومی، جنس بدنه، راحتی، رنگ و قیمت آن بهتر است توجه داشته باشید، در ادامه هر کدام از این موارد را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

نوع نوک

یکی از فاکتورهای کلیدی که باید به آن توجه کنید، نوع نوک خودکار است؛ خودکارها معمولا دارای سه نوع نوک می باشند، نوک ژلی، نمدی و ساچمه ای.

  • نوک ژلی: خودکارهای ژلی، بسیار روان بر روی سطح حرکت می کنند و می توان گفت جوهرشان تیره تر است؛ این خودکارها جوهر را پخش نمی کنند و باعث لکه گذاری روی سطح نمی شوند؛ خودکارهای ژلی برای نوشتن های طولانی مدت مناسب می باشند و خطی ضخیم ایجاد می کنند.
  • نوک ساچمه ای: این خودکار ها یک ساچمه ی فلزی کوچک در نوک خود دارند و از طریق آن جوهر را به بیرون هدایت می کنند؛ این خودکارها از قیمت مناسب تری نسبت به بقیه برخوردار هستند ولی ممکن است باعث پخش رنگ یا ایجاد لکه شوند؛خودکارهای ساچمه ای در انواع ضخامت عرضه می شوند.
  • نوک نمدی: این نوع خودکارها نوک اسفنجی دارند که با جوهر اشباع شده است؛ از آن ها برای نوشتن ضخیم و برجسته استفاده می کنند و می توان به عنوان خودکاری برای طراحی نیز از آن ها استفاده نمود.

نوع ضخامت

ضخامت نوک خودکار، تاثیر زیادی بر ضخامت خط دارد، نوک‌های نازک ‌تر خطوط ظریف ‌تری ایجاد می‌کنند، در حالی که نوک‌های ضخیم ‌تر خطوط تیره‌ تر و خواناتر تولید می‌کنند؛ بهتر است افراد مبتدی، از نوک‌های متوسط ​​یا ضخیم‌ تر استفاده نمایند، زیرا کنترل خودکارهایی با ضخامت بالا آسان‌تر است و احتمال لکه ‌دار شدن یا پخش شدن جوهر در آن ها کمتر خواهد بود.

رنگ خودکار

خودکارها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها تولید می شوند؛ رنگ‌های اصلی خودکارها که معمولا همه از آن ها استفاده می کنند، آبی و مشکی و قرمز بوده و خودکارهای رنگی، فلورسنت و متالیک نیز برای زیباتر شدن نوشته های شما وجود دارند، انتخاب رنگ خودکارها کاملا به سلیقه شخصی و کاربرد مورد نظر شما بستگی دارد.

طراحی بدنه و ارگونومی خودکار

یک خودکار ارگونومیک به گونه ‌ای طراحی شده است که در دست به راحتی قرار بگیرد و از خستگی دست در هنگام نوشتن‌های طولانی مدت جلوگیری کند، اگر مبتدی هستید بهتر است به دنبال خودکاری باشید که قطر بدنه اش مناسب باشد و دارای شیارهای لاستیکی یا برجستگی‌هایی برای بهبود چسبندگی باشد.

قیمت خودکار

خودکارها در انوع مختلفی از قیمت ها به فروش می روند و ممکن است به هنگام خرید، خودکارهایی بسیار ارزان تا بسیار گران را مشاهده کنید؛ برای مبتدیان، نیازی به سرمایه‌ گذاری در گران‌ترین خودکار موجود در بازار نیست، خودکارهای باکیفیت و مقرون به صرفه زیادی وجود دارند که می تواند برای شروع مناسب باشد و به نیازهای شما پاسخ دهد.

معرفی برندهای خودکار برای افراد مبتدی

خودکار 1 میلی متر اس پی پنتر

خودکار 1 میلی متر اس پی پنتر ، یک خودکار ساچمه ای با ضخامت یک میلی متر می باشد که بدنه ای پلاستیکی و ارگونومیک داشته و به دلیل قیمت مناسب و عملکرد قابل اعتماد، می تواند انتخاب مناسبی برای افراد مبتدی باشد، خودکار معرفی شده در رنگ های آبی، قرمز، مشکی و سبز موجود بوده و همچنین می توانید خودکارهای رنگی آن را به صورت بسته بندی 8 عددی تهیه نمایید.

خودکار 1 نانو آنتی باکتریال دکتر پنتر

خودکار 1 نانو آنتی باکتریال دکتر پنتر ، یک نوع خودکار ساچمه ای با ضخامت یک می باشد، این خودکار دارای بدنه ای با فناوری نانوآنتی باکتریال بوده و باعث نابودی باکتری های سطح بدنه ی خودکار می شود؛ این خودکار به دلیل دارا بودن خواص ضد باکتری و همچنین روان بودن، انتخابی مناسب برای افراد مبتدی می باشد که تک رنگ آن در رنگ های سبز، قرمز، مشکی و آبی موجود می باشد؛ همچنین شما می توانید این خودکارها را به صورت بسته بندی 8 رنگ تهیه نمایید.

خودکار 1 یاز

خودکار یاز ، یک خودکار ژلی بوده که دارای جوهری روان تر از خودکارهای معمولی می باشد و به سرعت خشک می شود، خودکار معرفی شده به صورت ارگونومی طراحی شده و به راحتی در دست قرار می گیرد و در رنگ های مشکی، قرمز و آبی عرضه می شود.

خودکار 1 کیان صفا

خودکار 1 کیان صفا، یک خودکار ساچمه‌ای پلاستیکی با نوک 1 میلی‌متر بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است؛ این خودکار در رنگ‌ها اصلی و فانتزی موجود است و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولی که دارد، برای افراد مبتدی نیز مناسب می باشد.

خودکار 1 فینو کنکو

خودکار کنکو مدل فینو یکی از محبوب‌ترین خودکارهای موجود در بازار بوده و به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع رنگ، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته؛ خودکار معرفی شده ضخامت یک میلی متری داشته و دارای نوک ساچمه‌ای است که نوشته ای روان و یکنواخت را ارائه می‌دهد، بدنه این خودکار از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است که در برابر ضربه و شکستگی مقاوم است و می تواند انتخابی ایده آل برای افراد مبتدی باشد؛ خودکار معرفی شده به صورت تک رنگ و بسته بندی موجود می باشد.

کلام آخر

در این مقاله، نکاتی را در مورد انتخاب بهترین خودکار برای افراد مبتدی ذکر نمودیم و به معرفی چند مدل خودکار با کیفیت پرداختیم؛ در نهایت، بهترین راه برای انتخاب خودکار مناسب برای شما این است که چند خودکار مختلف را امتحان کنید و ببینید کدام یک را بیشتر دوست دارید، اگر قصد خرید خودکار های معرفی شده را دارید، می توانید آن ها را از فروشگاه اینترنتی نوین پارسه تهیه نمایید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران

محصولات مشابه

ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا