Image
جدید 1402/08/12

مقایسه آبرنگ آقامیری و سن پترزبورگ | کدوم رو بخرم؟

آبرنگ آقامیری و سن پترزبورگ، دو برند معروف تولیدکننده ی آبرنگ می باشند که نزد هنرآموزان و هنرمندان

آبرنگ آقامیری و سن پترزبورگ، دو برند معروف تولیدکننده ی آبرنگ می باشند که نزد هنرآموزان و هنرمندان و نقاشان محبوبیت فراوانی داشته و جزو پرفروش ترین آبرنگ ها، به شمار می روند؛ این آبرنگ ها با یکدیگر شباهت زیادی ندارند و هرکدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارا می باشند؛ در این مقاله فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه ، قصد داریم به مقایسه آبرنگ اقامیری و سن پترزبورگ بپردازیم، با ما همراه باشید.

مقایسه آبرنگ از نظر کیفیت

آبرنگ آقامیری ، با کیفیت است ولی کیفیت آنچنان بالایی نداشته و مناسب هنرجویان و هنرمندانی می باشد که به تازگی حرفه آبرنگ را شروع کرده اند؛ اما آبرنگ سن پترزبورگ کیفیت بسیار بالایی دارد و برای افراد حرفه ای و نیمه حرفه ای کاربرد دارد؛ در ادامه، کیفیت هر کدام از برند آبرنگ را به صورت اختصاصی، بررسی می نماییم.

آبرنگ آقامیری

آبرنگ آقامیری، محصولی کاملا طبیعی و دست ساز می باشد؛ قرص های آبرنگ اقامیری، بسیار شفاف و درخشنده هستند؛ از این رو، در زیبایی و گیرایی اثر شما، تاثیر بسیار بالایی دارند؛ این قرص ها، حالت پودری و گچی دارند، با آب ترکیب می شوند و روی سطح قرار می گیرند و جلوه ی خود را زمانی نشان می دهند که کاملا خشک شده باشند؛ آبرنگ آقامیری از پیگمنت ها و رنگدانه های بسیار مرغوب تولید شده که غلظت بسیار بالایی داشته و در برابر نور، مقاومت زیادی از خود نشان می دهند و بالاترین درجه ی روشنایی را، به نمایش می گذارند.

آبرنگ سن پترزبورگ

قرص های آبرنگ سن پترزبورگ از پیگمنت هایی خالص و با کیفیت بالا ساخته شده اند، به راحتی با آب ترکیب می شوند و روی سطح قرار می گیرند؛ از دیگر ویژگی های این محصول می توان غلظت رنگی بالای آن اشاره نمود؛ همچنین، رنگ های آبرنگ سن پترزبورگ می توانند با یکدیگر ترکیب شوند و طیف گسترده تری از رنگ ها را به شما تحویل دهند؛ قرص های رنگی سن پترزبوگ، در برابر دما، رطوبت و نور از خود مقاومت زیادی نشان می دهند و در طولانی مدت اثر شما را حفظ می نمایند؛ این برند در سال های اخیر برای تولید بعضی از رنگ ها از عسل طبیعی استفاده کرده است که ماندگاری اثر شما را زیادتر کرده و به کار شما روح و جذابیت می بخشد.

مقایسه از نظر قیمت

آبرنگ آقامیری، نسبت به آبرنگ سن پترزبورگ، قیمت بسیار پایین تری را دارا می باشد؛ هرچند، آبرنگ آقامیری هر چقدر که با آبرنگ سن پترزبورگ تفاوت قیمت دارد، به همان میزان نیز، دارای تفاوت کیفیت می باشد و کیفیت پایین تری را نسبت به آبرنگ سن پترزبورگ، شامل می شود.

کشور سازنده

آبرنگ آقامیری، یک برند ایرانی و یکی از تولیدات داخلی می باشد که در کارخانه ای در شهر تبریز، تولید می شود؛ این برند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت، سعی در رقابت با برندهای خارجی را دارد، آبرنگ سن پترزبورگ، در کارخانه ای به نام نوسکایا در کشور روسیه تولید می شود و از بهترین آبرنگ های روز دنیا می باشد.

آبرنگ آقامیری یا سن پترزبورگ؟ کدوم بهتره؟

به طور خلاصه، آبرنگ های آقامیری و سن پترزبورگ هردو آبرنگ هایی خوب و محبوب می باشند و نسبت به کاربرد خود، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند ولی شاید مقایسه ی این دو برند با یکدیگر کار درستی نباشد؛ چرا که آبرنگ سن پترزبورگ آبرنگی با قیمت بالا و حرفه ای است که افراد متخصص و ماهر در زمینه ی آبرنگ، از آن استفاده می کنند ولی آبرنگ آقامیری یک آبرنگ معمولی با کیفیت می باشد که اساتید هنر، به هنرجویانی که تازه این حرفه را شروع کرده اند و تازه کار هستند، آن را پیشنهاد می دهند. در صورتی که هنوز هم سوالی در مورد هرگونه لوازم هنری دارید میتوانید برای مشاوره با شماره 09335821334 پشتیبانی نوین پارسه تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید برای خرید آبرنگ آقامیری و سن پترزبورگ با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی نوین پارسه محصول خود را سفارش دهید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا