Image
جدید 1401/12/23

چه قلمویی برای سیاه قلم خوب است؟

سیاه قلم سبک از طراحی است که عمده آن با استفاده از مداد سیاه یا قلم مو های خاصی صورت می گیرد. ما در

سیاه قلم سبک از طراحی است که عمده آن با استفاده از مداد سیاه یا قلم مو های خاصی صورت می گیرد. ما در سایت نوین پارسه در این مقاله میخواهیم در مورد این موضوع که چه قلمویی برای سیاه قلم خوبه صحبت میکنیم. در ادامه در مورد اینکه برای سیاه قلم از چه کاغذی استفاده کنیم هم صحبت می کنیم. پس با ما در نوین پارسه همراه باشید.

هنرمندان در نقاشی از قلم مو های متفاوتی استفاده می کنند. از قلم مو های زبان گربه ای گرفته تا قلم موی شاخه زنی و یا همان لاینر، اما اگر بخواهیم در مورد این صحبت کنیم که چه نوع قلم مویی برای سیاه قلم خوب است بهتر است ابتدا در مورد انواع قلم مو ها از نظر جنس که در نقاشی استفاده می گردد صحبت کنیم.

انواع قلم مو از نظر جنس

قلم مو ها از نظر جنس بصورت عمومی به دو دسته قلم مو نرم و قلم مو زبر تقسیم میشوند. قلم مو های مو نرم جذب رنگ بیشتری دارند و استفاده رنگ شما را هم بالاتر می برند. اما در قلم مو مو زبر برعکس این ویژگی ها وجود دارد و استفاده از رنگ و یا گرافیت بسیار کمتر است و هدررفت رنگ را پایین می آورد. همچنین قلم موی نرم همانطور که مشخص است جذب رنگ کمتری دارد و این ویژگی باعث شده است که برای برخی از انواع نقاشی ها مناسب باشد.

در ادامه این محتوا در سایت نوین پارسه در مورد اینکه برای سیاه قلم از کدام یک از این انواع قلم مو استفاده کنیم گفتیم. پس تا انتهای این مقاله در نوین پارسه همراه باشید.

برای سیاه قلم چه قلم مویی خوبه؟

برای سیاه قلم قلم موی مو زبر مناسب است. قلم مو ی مو زبر باعث می شود تا هنرمند اتلاف و هدررفت رنگ کمتری داشته باشد و همچنین رد خط مناسب تری را به جای بگذارد. همچنین قلم موی زبر در پخش و محو کردن رنگ تاثیر بسیار خوبی دارد و بنابر این باعث میشود تا یکی از کاربردی ترین قلمو ها برای هر هنرمند نقاشی باشد.

در این بخش از مقاله در مورد این سوال که چه قلم مویی برای سیاه قلم خوب است صحبت کردیم و توضیح دادیم که قلم مو مو زبر برای سیاه قلم خوب است و دلایلی که این قلم مو بهترین گزینه برای سیاه قلم شده است را هم توضیح دادیم. در ادامه در سایت نوین پارسه در مورد این سوال که برای سیاه قلم از چه کاغذی استفاده کنیم هم توضیح می دهیم.

برای سیاه قلم از چه کاغذی استفاده کنیم؟

برای سیاه قلم پیشنهاد میشود که از مقوا وزن متوسط 220 گرم فابریانو استفاده شود. این مقوا از هر نظر مناسب استفاده برای سیاه قلم است و باعث میشود تا طراحی و یا نقاشی سیاه قلم خوبی را نقاشی کنید.

جمع بندی

در این مقاله در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه در مورد این که چه قلم مویی برای سیاه قلم خوب است صحبت کردیم و برایتان توضیح دادیم که قلم مو مو زبر برای سیاه قلم مناسب است. همچنین در ادامه در این مورد صحبت کردیم که از چه کاغذی برای سیاه قلم استفاده کنیم و پاسخ دادیم که مقوا فابریانو 220 گرم مناسب این کار است. امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده برده باشید و به شما کمکی کرده باشیم.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا