Image
جدید 1401/07/06

لیست لوازم تحریر کلاس دوم + لیست کامل

لوازم مدرسه کلاس دومشروع سال تحصیلی جدید همیشه برای خانواده ها شروعی است برای خرید لوازم تحریر نوشت

لوازم مدرسه کلاس دوم

شروع سال تحصیلی جدید همیشه برای خانواده ها شروعی است برای خرید لوازم تحریر نوشت افزار دانش آموزان در مقاطع مختلف بنابر این بسیاری به دنبال خرید لوازم تحریر کلاس دوم یا سایر مقاطع هستند. در این مقاله ما در نوین پارسه لیست لوازم تحریر کلاس دوم را برایتان آماده کرده ایم و میتوانید به راحتی با مشاهده آن اقدام به تهیه و خرید این لوازم تحریر بپردازید.

در سال دوم دبستان بسیاری از بچه ها به تازگی با لوازم مورد نیاز کلاس خود در کلاس اول آشنا شده اند بنابر این بچه ها اطلاعات خوبی در مورد لوازم تحریری که بایستی خرید کنند دارند. پدر و مادر ها هم کمی با کیفیت و تعداد لوازم تحریری که باید برای کودک خود انتخاب کنند آشنا شدند بنابر این با خرید لوازم تحریر هم آشنا شده اند.

کودکان در کلاس دوم با دیدن بسیاری از لوازم تحریر فانتزی به وجد می آیند و بسیار علاقمند خرید لوازم تحریر فانتزی برای خود هستند. بنابر این میتوانید در فروشگاه نوین پارسه به خرید لوازم تحریر فانتزی و نوشت افزار فانتزی برای کودک خود نیز بپردازید.

لیست لوازم تحریر کلاس دوم

لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان

به یاد داشته باشید که هنگام خرید لوازم تحریر برای کودک خود بایستی نسبت به مقطع تحصیلی آن لوازم مورد نیاز را تهیه فرمایید. بنابر این ما در لیست زیر در مورد لوازم تحریر مورد نیاز کلاس دوم دبستان نوشته ایم و میتوانید لیست خود را مشاهده و اقدام به خرید نمایید.

دقت داشته باشید که تعداد اجناس و لوازم تحریری که بایستی تهیه کنید را به خاطر بسپارید یا حتما از دبیر و معلم و استاد کودک خود بپرسید یا لیست لوازم مورد نیاز کلاس دوم را از دبستان تهیه کرده باشید.

ردیف

لوازم تحریر کلاس دوم دبستان

1

کوله پشتی

2

دفتر

3

مداد مشکی و قرمز

4

تراش

5

پاک کن

6

دفتر نقاشی

7

آبرنگ

8

مداد رنگی

9

خط کش شابلون و نقاله

10

قیچی کوچک

11

چسب مایع و ماتیکی

12

پوشه دکمه دار

13

جامدادی

کوله پشتی

خرید کوله پشتی استاندارد و مناسب دانش آموز کلاس دومی خود همانطور که میدانید از اهمیت بالایی برخورار است. بنابر این سعی کنید کیفی کوله ای با کیفیت و بادوام را انتخاب کنید. در فروشگاه لوازم تحریر نوین پارسه نیز در بخش خرید کیف مدرسه میتوانید به مشاهده و انتخاب کیف مورد نظر کودک خود اقدام نمایید.

دفتر

خرید دفتر یکی از نیاز های اولیه همه بچه ها در مقاطع مختلف است. بنابر این سعی داشته باشید اول به دنبال خرید دفتر مشق، دفتر نقاشی، دفتر طراحی و دفتر یادداشت کودک خود باشید. کودکان از طراحی جلد دفتر های خود خاطراتی به یاد ماندنی به خاطر نگه میدارند، بنابر این سعی کنید تا خود کودکان کلاس دومی شما به انتخاب جلد دفتر ها بپردازند.

مداد مشکی و قرمز

مداد مشکی که همانطور که مشخص است از اولیه ای ترین نیاز های یک دانش آموز است. کودکان تازه در مدرسه دست گرفتن مداد را دارند یاد می گیرند بنابر این سعی داشته باشید مداد مشکی و مداد قرمز مورد نیاز و کاربردی آنها را تهیه کنید. برخی مداد مشکی ها هستند که تنها فانتزی هستند و دست بچه ها را اذیت می کنند سعی داشته باشید از انتخاب این مداد ها صرف نظر کنید.

تراش

بچه ها در سالهای اول مدرسه بارها و بارها آزمون و خطا می کنند. به اشتباه مداد رنگی یا مداد های خود را می تراشند یا به دلیل استفاده زیاد در نقاشی نیاز به تراش مداد رنگی و مداد مشکی خود پیدا می کنند. سعی کنید در انتخاب تراش با کیفیت برای کودک خود تراشی با کیفیت و در عین حال جذاب و دوست داشتنی انتخاب کنید.

پاک کن

پاک کن هم دیگر نیاز اولیه کودکان در کلاس های اول ابتدایی است که بچه ها پس از هربار نوشتن و یا نقاشی کردن و طراحی به پاک کن نیاز دارند. پاک کن ها در انواع مختلفی در نوین پارسه موجود است که میتوانید به راحتی با دیدن آنها به مقایسه و انتخاب بپردازید.

دفتر نقاشی

در کلاس نقاشی و یا ساعت نقاشی کودکان به دفتر نقاشی نیاز مبرمی دارند. دفتر نقاشی نه بایستی زیاد بزرگ باشد و نه بایستی کوچک باشد. همچنین در انتخاب دفتر نقاشی خود دقت داشته باشیم که تعداد کاغذ مناسبی داشته باشند که کودکمان بتواند به راحتی به نقاشی خود بپردازد و نگران تعداد ورق دفتر خود نباشند. برای انتخاب دفتر نقاشی میتوانید در صفحه خرید دفتر به مشاهده و انتخاب دفتر نقاشی بپردازید.

آبرنگ کلاس دوم

آبرنگ

بچه ها در سنین بالاتر مانند همین 8 تا 9 سالگی دوم بهتر و با تسلط بیشتری میتوانند با آبرنگ کار کنند، بنابر این در دبستان میتوانند با آبرنگ آشنا شوند و در مقاطع بالاتر در کلاس های حرفه ای آبرنگ به انتخاب سبک و روش طراحی آبرنگ خود بپردازند. شما میتوانید برای انتخاب و خرید آبرنگ مناسب کودک خود به صفحه خرید آبرنگ نوین پارسه بروید.

مداد رنگی

بچه ها عاشق مداد رنگی هستند، مداد رنگی ها در انواع 12 ، 24 و 48 رنگ بالاتر در نوین پارسه موجود هستند. شما میتوانید به راحتی با انتخاب مداد رنگی مورد نظر خود اقدام به خرید آنها بفرمایید. صفحه خرید مداد رنگی ، توجه داشته باشید که در مداد رنگی میتوانید بین برند های معروفی مانند آریا، فابرکاستل و استدلر اقدام به مشاهده و خرید نمایید.

خط کش و شابلون و نقاله

کودکان در دبستان معمولا جهت درست کردن کاردستی و یا طراحی های خود به این اقلام نیاز دارند بنابر این توجه داشته باشید که خط کش ، شابلون و نقاله مورد نیاز آنها را از نوین پارسه تهیه نمایید. شما میتوانید برای مشاهده این محصولات به دسته بندی لوازم معماری نوین پارسه بروید.

قیچی کوچک

قیچی کوچک نیز یکی دیگر از نیازهای دیگر کودکان در دوم دبستان است. بچه ها در کلاس دوم نیاز به درست کردن کاردستی های گفته شده در کلاس دارند بنابر این بایستی به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بتوانند کاردستی خود را درست کنند و در کلاس ارائه دهند.

چسب مایع و چسب ماتیکی

چسب مایع و چسب ماتیکی هم از دیگر اقلام مورد نیاز کودکان در درست کردن کاردستی ها هستند. چسب ماتیکی عموما برای کاردستی های کاغذی و چسب مایع برای سایر کاردستی ها هستند. شما میتوانید چسب مورد نیاز خود را از فروشگاه نوین پارسه نیز خریداری کنید.

پوشه دکمه دار رنگی

بچه ها معمولا برای نگهداری کاغذ ها و برخی جزوه ها و فرم هایشان مشکل دارند بنابر این نیاز به خرید پوشه بسیار احساس میشود. خرید پوشه دکمه دار رنگی را نیز میتوانید از فروشگاه Novinparse داشته باشید.

جامدادی

جامدادی از دیگر نیاز های کودکان در دبستان است. جامدادی های فانتزی و کلاسیک از خرید های عمده بچه ها در دبستان هستند. شما میتوانید با مراجعه به صفحه خرید جامدادی در فروشگاه نوین پارسه اقدام به مشاهده و خرید جامدادی مورد نیاز کودک خود کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله ما در نوین پارسه در مورد لوازم تحریر کلاس دوم و یا لیست لوازم تحریر مورد نیاز کلاس دوم نوشتیم و در مورد هریک نیز برایتان توضیح دادیم و یک لیست کلی نیز برایتان گذاشته ایم. شما والدین گرامی میتوانید با استفاده از این لیست لوازم تحریر کلاس دوم اقدام به جمع آوری اقلام مورد نیاز بچه های خود در مقطع دوم دبستان کنید.

در این زمینه اگر سوالی داشتید میتوانید با شماره گیری شماره های ما: 09335821334 با فروشگاه پارسه ارتباط گرفته و سوال خود را پرسیده و جواب خود را دریافت کنید. امیدواریم این مقاله توانسته باشد برای شما مفید واقع شده باشد و نیازی را از شما مشتری گرامی رفع نماید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا