Image
جدید 1401/04/22

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

یکی از نوشت افزار های بسیار محبوب برای کودکان مداد رنگی است، اکثر بچه ها از کودکی عاشق مداد رنگی و

یکی از نوشت افزار های بسیار محبوب برای کودکان مداد رنگی است، اکثر بچه ها از کودکی عاشق مداد رنگی و دفتر و مداد هستند. اما باید در نظر بگیریم که بهترین مارک مداد رنگی برای کوکان کدام است سوالی که بیشتر خانواده ها با این سوال رو به رو میشوند ما در این مقاله از سایت نوین پارسه برای شما توضیح خواهیم داد که بهترین مارک مداد رنگی چیست؟ .....

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

حال برای شما این سوال پیش میاد که بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان چیست؟ در بازار انواع مداد رنگی های گوناگون وجود دارد که برای انتخاب بین آنها باید شناخت نسبی در مورد برند مداد رنگی داشته باشید. بنابراین اگر میخواهید مداد رنگی خوب و با کیفیتی برای فرزندان خود تهیه کنید بهتر است که کاربرد ان را در نظر داشته باشید. مداد رنگی مارک های مختلفی دارد که هم در ایران هم در خارج از ایران بسیار تولید میگردد. حتما قبل از خرید مداد رنگی به ویژگی ها و کاربرد مداد رنگی مناسب برای فرزند خود دقت بفرمایید.

بهترین مارک مداد رنگی ایرانی

در بازار امروز صدها برند ایرانی و خارجی وجود دارد که انتخاب برای بهترین مارک مداد رنگی ایرانی بسیار دقت نیاز دارد و ممکن است شما را کلافه کند. قبل از هر خریدی باید بدانید که انتخاب شما بهتر است متناسب با کاربرد و نیاز شما از مداد رنگی باشد. در ادامه تعدادی از بهترین مارک مداد رنگی ایرانی را برای شما معرفی میکنیم. تا بتوانید بهترین نتخاب را داشته باشید.

مداد رنگی ووک

یکی از بهترین مارک های مداد رنگی در ایران مداد رنگی ووک می باشد که رنگ های بسیار جذاب و باکیفیتی دارد. بدنه 6 ضلعی مداد رنگی ووک در استفاده طولانی مدت دست را خسته نمی کند و باعث احساس راحتی می شود. این مداد رنگی کیفیت ساخت بالایی دارد و مداد ها در اثر تراشیدن به سرعت کوچک نمیشود وماندگاری و دوام زیادی دارد.

مداد رنگی ووک در تعداد 6 رنگ، 12 رنگ، 24 رنگ، 36 رنگ، 48 رنگ و... با جعبه مقوایی و جعبه فلزی تهیه و تولید شده است.

مداد رنگی آریا

مداد رنگی آریا با توجه به ارگونومی بدن و متناسب با حالت انگشتان به صورت 6 ضلعی زراحی و تولید شده است تا از عرق کردن و خستگی دست جلوگیری کند. مداد رنگی آریا یکی دیگر از برندهای باکیفیت و خوب ایرانی میباشد. این نوع مداد رنگی برای کودکان و دانش آموزان بسیار مناسب است . مداد رنگی آریا تنوع بالایی در رنگ دارد، قیمت های مناسب و کیفیت این مدادرنگی باعث شده که جز بهترین مارک مداد رنگی ایرانی گردد. مداد رنگی آریا در دونوع بسته بندی مقوایی و جعبه فلزی تولید میگردد و دارای تنوع تعداد 12 رنگ، 24 رنگ، 36 رنگ و ... می باشد.

مداد رنگی استدلر

مداد رنگی استدلر برند آلمانی می باشد ولی این نوع مداد رنگی در ایران نیز تولید میگردد، استدلر دارای تنوع و کیفیت عالی می باشد و از نظر قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. مغز مداد استدلر بسیار نرم می باشد و پوشش رنگ خوب و مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستی نیز دارد.

مداد رنگی استالیش

مداد رنگی استالیش بسیار باکیفیت و دارای چوب نرمی میباشد تراشیدن این مداد بسیار راحت است و مقاومت بالایی در برابر شکستن دارد. مداد رنگی استالیش برای نقاشی و رنگ آمیزی بسیار مناسب است. این مداد رنگی داری بنده 6 ضلعی نیز میباشد که دو نوع بسته بندی جعبه مقوایی و جعبه فلزی تهیه و تولید میشود.

مداد رنگی ادمیرال

مداد رنگی ادمیرال یکی دیگر از برندهای ایرانی می باشد که کیفیت نسبتا پایینی دارد . ادمیرال داری تعداد 6رنگ، 12 رنگ و 24 رنگ تهیه و تولید میگردنند. بسته بندی این مداد رنگی های ادمیرال جعبه مقوایی میباشد. و دارای قیمت بسیار مناسبی است.

بهترین مارک مداد رنگی خارجی

مداد رنگی های خارجی دارای تنوع و کیفیت بالایی هستند . برخی از تولید گنندگان مداد رنگی خارجی دارای قدمت وسابقه ای بسیار بالا هستند. که ما در ادامه برخی از بهترین مارک مداد رنگی خارجی را برای شما همراهان همیشگی سایت پارسه توضیح میدهیم.

مداد رنگی فابرکاستل

مداد رنگی فابرکاستل یکی از معروفترین، محبوب ترین و مشهورترین مداد رنگی ها می باشد که قدمت بالایی دارد مغز مداد رنگی فابرکاستل به دلیل روغنی بودن بسیار روان هستند. مداد رنگی های پلی کروم فابرکاستل برای نقاشان حرفه ایی و تخصصی نیز تهیه و تولید شده است . این مداد رنگی ها کیفیت بسیار بالایی دارند. و دارای تنوع رنگ بالای هستند. مداد رنگی فابرکاستل دارای بسته بندی مقوایی و فلزی در بازار می باشد که تنوع رنگ آن از 12 رنگ تا 120 رنگ تولید شده است.

مداد رنگی اسکول مکس

مداد رنگی اسکول مکس از برند معروف اسکول مکس که دارای فرم 6 ضلعی می باشد و جنس بدنه اسکول مکس از چوب است . مداد رنگی اسکول مکس کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی دارد که در دو بسته بندی مقوایی و جعبه فلز تهیه و تولید شده است و دارای 12 رنگ، 24 رنگ، 36 رنگ و 48 رنگ می باشد.

جمع بندی

همانطور که در بالا دید مداد رنگی داری برندهای بسیار بالای میباشد که شما باید با توجه به بودجه و کاربرد خود مداد رنگی مورد نظر را انتخاب کنید. برای کوکان نیازی به حرفه ای بودن مداد رنگی نیست شما میتوانید از مداد رنگی های ایرانی با کیفیت نیز استفاده کنید. ما در این مقالع سعی کردیم برای شما درباره بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان و بهترین مارک مداد رنگی ایرانی و بهترین مارک مداد رنگی خارجی توضیح مختصری بدهیم امیدواریم که این مقاله از فروشگاه اینترنتی نوین پارسه برای شما مفید واقع شده باشد.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا