ماشین حساب رومیزی GT69 سیتی پلاس

ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 500 هزار تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست

توضیحات محصول ماشین حساب رومیزی GT69 سیتی پلاس

ماشین حساب رومیزی GT69 سیتی پلاس

ماشین حساب رومیزی GT69 یک ماشین حساب اداری محسوب می شود و دارای کلید عملگرهای اصلی حسابداری از جمله جمع، تفریق، تقسیم، رادیکال، باقیمانده و غیره می باشد. همچنین این ماشین حساب موجود درفروشگاه لوازم تحریر نوین پارسه دارای دکمه های چک کردن تا 112 محاسبه قبل و بعد است.

خرید ماشین حساب اداری GT69 سیتی پلاس

شما در فروشگاه لوازم تحریر و اداری نوین پارسه میتوانید با انتخاب و خرید ماشین حساب اداری GT69 برند CITIPLUS به انجام کارهای روزمره محاسباتی خود بپردازید. امکانات این ماشین حساب اداری شامل امکان تا 12 رقم نمایش اعداد در صفحه نمایش LCD خود ، همچنین استفاده همزمان از باتری و نور خورشید با استفاده از پنل خورشیدی خود می باشد. این ماشین حساب دارای دکمه های صفر 0 و دو صفر 00 نیز می باشد که برای اضافه کردن سریع صفر ها به محاسبه مورد نظر یا امکان جداسازی ارقام تا 2 صفر است.

جنس کلید های این ماشین حساب اداری GT69 پلاستیکی شیشه ای شفاف می باشد که در تصویر بالا نیز برایتان قابل دیدن است. همچنین برند CITIPLUS برندی معتبر از کشور چین می باشد که در زمینه ی ساخت انواع ماشین حساب های مهندسی و اداری و رومیزی در کاربرد های دانشجویی، حسابداری، مهندسی و فروشگاهی فعال است و تولید می پردازد.

رنگ این ماشین حساب مطابق تصویر مشکی است و در دور صفحه نمایش LCD آن نواری آبی رنگ به چشم میخورد که آن را زیبا کرده است. همچنین برخی دکمه های خاص این ماشین حساب نیز متفاوت با رنگ مشکی اکثر کلید ها و بصورت آبی پررنگ در کلید های CHECK و آبی کم رنگ در دکمه های AC و CE است.

امکانات ماشین حساب

بطور تشریحی در بخش بالا این مقاله برایتان از امکانات این ماشین حساب اداری و رومیزی گفتیم اما در این بخش بطور خلاصه به گفتن امکانات این ماشین حساب در سایت فروشگاه لوازم اداری نوین پارسه می پردازیم.

امکاناتی همچون امکان نمایش عداد روی LCD تا 12 رقم ، امکان چک کردن اعداد و محاسبات قبلی تا 112 نتیجه قبل و بعد با دکمه های CHECK ، همچنین نصب باتری قلمی برای منبع تغذیه ماشین حساب، پنل خورشیدی مستقل از باتری برای روشن ماندن بدون باتری، و دکمه های شیشه ای، دکمه های 0 صفر و 00 دوصفر می باشد.

وسایل همراه

این ماشین حساب در یک جعبه مقوایی مقاوم تحویل داده میشود که در داخل جعبه علاوه بر خود دستگاه ماشین حساب شما یک باتری قلمی نیز برای منبع تغذیه آن گذاشته شده است و میتوانید از آن استفاده نمایید.

جمع بندی

ما در این مقاله در سایت لوازم اداری نوین پارسه با معرفی ماشین حساب مدل GT69 برند CITIPLUS+ برایتان هم بصورت تشریحی و هم بصوررت خلاصه از امکانات و ویژگی های این ماشین حساب اداری و رومیزی گفتیم. شما میتوانید با بررسی مشخصات و تصاویر و ظاهر ماشین حساب در همین صفحه اقدام به خرید ماشین حساب مورد علاقه خود از فروشگاه نوین پارسه کنید.

مشخصات کالا

ماشین حساب رومیزی GT69 سیتی پلاس

مشخصات کلی
    برند
    سیتی پلاس
    حافظه داخلی
    دارد
    جنس بدنه
    پلاستیک
    نوع نمایشگر
    LCD
    تعداد کاراکتر
    12 رقم
    قابلیت پاک کردن آخرین ورودی
    دارد
    منبع تغذیه
    نور خورشید- باتری
    خاموش شدن خودکار
    دارد
    کشور مبدا برند
    چین
    کشور سازنده
    چین
نمایش همه مشخصات کالا فقط نمایش مشخصات کلی کالا

امتیاز و دیدگاه کاربران

ماشین حساب رومیزی GT69 سیتی پلاس

5.0
از 5
از مجموع 1 امتیاز
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید
کامنتی ثبت نشده است.شما اولین کامنت را ثبت کنید
ماشین حساب رومیزی GT69 سیتی پلاس

ماشین حساب رومیزی GT69 سیتی پلاس

ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست
افزودن به سبد خرید
لیست فروشندگان این کالا
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کپی لینک
جایزه شما
با دعوت دوستانتان، پس از اولین خریدشان، کدتخفیف و امتیاز هدیه بگیرید.
telegram
ایتا