ماشین حساب رومیزی 301 سیتی پلاس

ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 500 هزار تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست

توضیحات محصول ماشین حساب رومیزی 301 سیتی پلاس

ماشین حساب رومیزی 301 سیتی پلاس

استفاده از ماشین حساب ها در کارها و محاسبات روزمره ما در محیط های مختلف برای حل محاسبات و مسائل خود صورت می گیرد و بصورت روزانه با این کالا بارها کار میکنیم. ماشین حساب رومیزی 301 سیتی پلاس CITIPLUS دارای امکانات بسیاری است که در ادامه این مقاله این محصول برایتان بطور کامل شرح میدهیم. با فروشگاه لوازم تحریر نوین پارسه همراه باشید.

خرید ماشین حساب رومیزی 301 سیتی پلاس

خرید ماشین حساب رومیزی 301 از برند CITIPLUS خریدی مقرون به صرفه و حرفه ای خواهد بود زیرا این ماشین حساب دارای امکاناتی نظیر کلید پلاستیک، نمایش ارقام و اعداد تا 12 رقم، صفحه نمایش LCD با کیفیت خوب و دورنگ می باشد. برای بررسی سایر امکانات این ماشین حساب رومیزی مدل 301 سیتی پلاس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

امکانات ماشین حساب

این ماشین حساب از برند سیتی پلاس و با مدل 301 از نوع ماشین حساب های رومیزی محسوب میشود. این نوع از ماشین حساب ها دارای کلید هایی ساده و بزرگ هستند که محاسبات را برای شما آسان می نماید. منبع تغذیه این ماشین حساب ها همزمان نور خورشید و باطری می باشد، بنابراین مدل ماشین حساب 301 سیتی پلاس دارای پنل خورشیدی نیز هست.

این ماشین حساب رومیزی همچنین دکمه های مختلف با کاربرد های مختلف را با رنگ های متفاوت با هم متمایز ساخته است و میتوانید دکمه های مربوط به عملیات های محاسبات مانند جمع و تفریق یا تقسیم و رادیکال و غیره را با دکمه های اعداد متفاوت تشخیص دهید. همچنین این ماشین حساب دارای دکمه های اعداد صفر 0 ، دو صفر 00 و سه صفر 000 را نیز دارد.

سازنده این ماشین حساب کشور چین و برند CITIPLUS است و قابلیت حساب کردن تا 112 مرحله و بررسی و چک کردن اعداد و محاسبات قبلی است. بنابر این شما میتوانید با وجود این ویژگی این ماشین حساب محاسبات قبلی خود را تا 112 مرحله قبل نیز چک و بررسی کنید.

وسایل همراه

وسایل همراه این ماشین حساب شامل یک باتری نیم قلمی و یک دفترچه بروشور راهنما است که میتوانید با خواندن بروشور راهنما به نحوه کارکرد هر کلید و دکمه این ماشین حساب رومیزی آشنا شوید. همچنین با نصب باتری نیم قلمی داخل جعبه میتوانید به راه اندازی این ماشین حساب با منبع تغذیه اولیه خود یعنی باطری اقدام کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله در سایت لوازم تحریر نوین پارسه برایتان در مورد امکانات و ویژگی های ماشین حساب سیتی پلاس 301 رومیزی نوشتیم و توضیح دادیم که این ماشین حساب دارای پنل خورشیدی نیز می باشد و تنها منبع تغذیه آن باتری نیست. بنابر این میتوانید با خیال راحت به بررسی مشخصات و ویژگی های این کالا و خرید ماشین حساب خود بپردازید.

مشخصات کالا

ماشین حساب رومیزی 301 سیتی پلاس

مشخصات کلی
    برند
    سیتی پلاس
    حافظه داخلی
    دارد
    جنس بدنه
    پلاستیک
    رنگ
    مشکی
    نوع نمایشگر
    LCD
    تعداد کاراکتر
    12
    قابلیت پاک کردن آخرین ورودی
    دارد
    منبع تغذیه
    نور خورشید- باتری
    خاموش شدن خودکار
    دارد
    کشور مبدا برند
    چین
    کشور سازنده
    چین
نمایش همه مشخصات کالا فقط نمایش مشخصات کلی کالا

امتیاز و دیدگاه کاربران

ماشین حساب رومیزی 301 سیتی پلاس

0
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید
کامنتی ثبت نشده است.شما اولین کامنت را ثبت کنید
ماشین حساب رومیزی 301 سیتی پلاس

ماشین حساب رومیزی 301 سیتی پلاس

ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست
افزودن به سبد خرید
لیست فروشندگان این کالا
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کپی لینک
جایزه شما
با دعوت دوستانتان، پس از اولین خریدشان، کدتخفیف و امتیاز هدیه بگیرید.
telegram
ایتا