چوب خط رویش

ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 500 هزار تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست

توضیحات محصول چوب خط رویش

خرید چوب خط رویش ( شصت عددی)

چوب خط شمارش رویش یا چوب شمارش رویش یکی از بهترین وسایل ساده و کارآمد برای یادگیری شمارش در کودکان است. این چوب خط ها جهت راحت تر محاسبه کردن و درک رنگها برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است و در بازار لوازم کمک آموزشی بسیار پرطرفدار و پرفروش است. در فروشگاه نوین پارسه ما با ارائه بهترین لوازم آموزشی برای کودکان سعی در افزایش و بهبود در یادگیری کودکان داریم. در این توضیحات نیز در مورد خرید این محصول برایتان نوشته ایم که میتوانید آن را مطالعه فرمایید.

چوب خط رویش

در آموزش ریاضیات دبستان از چوب خط به عنوان یکی از ابزارها استفاده می شود. چوب خط باعث سهولت در یادگیری بهتر دانش آموزان در درس ریاضی می باشد. بهترین ابزار برای مفهوم ، شمارش اعداد و دسته بندی آنهاست.

استفاده از چوب خط رویش روشی ساده و بسیار قدیمی برای شمارش بوده است که در آن از تناظر یک به یک استفاده می شود. چوب خط رویش یا چوب شمارش رویش، به عنوان یکی از مهمترین وسایل کمک آموزشی در امر یادگیری مفاهیم پایه ریاضی، در یک بسته بندی شامل 60 عدد چوب شمارش به فروش میرسد.

کاربرد چوب خط شمارش رویش

چوب خط به عنوان اصلی ترین ابزار محاسباتی برای جمع، تفریق، تقسیم و غیره به حساب می آید. چوب خط رویش کیفیت بالایی دارد، براثر کار کردن مداوم از بین نمیرود و می تواند تا انتهای سال تحصیلی مورد استفاده ی دانش آموزان عزیز قرار گیرد. چوب خط شمارش رویش برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است.

چوب خط رویش در آموزش نوین ریاضیات کاربرد دارد و یکی از اصلی ترین ابزار محاسباتی جمع، تفریق، تقسیم و سایر محاسبات ساده است.

روش استفاده از چوب خط شمارش رویش

روش استفاده از چوب خط های شمارش رویش به این صورت است که همانند چوب خط هایی که در کلاس های اول ابتدایی برای کودکان برای شمارش با خودکار می کشیم با استفاده از چوب خط رویش و کنار هم قرارداد این چوب خط ها به اندازه عدد کنار آنها به کودکان خود تعداد آنها را نمایش می دهیم و به یادگیری تصویری آنها کمک می کنیم.

تعداد چوب خط موجود در این بسته چوب خط شمارش 60 عدد است و به راحتی میتوان با استفاده از این تعداد چوب خط ها تا اعداد بسیاری را به کودکان آموزش داد.

قیمت چوب خط رویش

چوب خط های رویش قیمت چندانی ندارند و این قیمت را به راحتی می توانید در فروشگاه نوین پارسه مشاهده کنید. اما مسئله ای که میتوان در مورد قیمت چوب خط رویش بگوییم این است که چوب خط ها دارای برند دیگری به نام چوب خط رویش هستند که این برند نیز اقدام به تولید چوب خط های شمارش کرده و به دانش آموزان و والدین و دبیران در امر آموزش محاسبات و حساب کتاب ریاضی به کودکان کمک بسزایی می کند.

اگر نیاز به خرید چوب خط رویش داشتید فراموش نکنید که این چوب خط از بهترین کیفیت برخوردار است و در فروشگاه نوین پارسه از بهترین قیمت نیز برخوردار است. بنابر این از بابت قیمت این محصول نگرانی نداشته باشید و به راحتی به خرید خود بپردازید.

در صورتی که در مورد این چوب خط رویش سوالاتی داشتید میتوانید در بخش کامنت ها یا با تماس با واحد فروش و مشاوره ما در فروشگاه پارسه سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

مشخصات کالا

چوب خط رویش

مشخصات کلی
    هدف بازی
    آموزشی
    رده سنی
    5 تا 10
    جنس بسته‌بندی
    مقوا
    جنس بازی
    پلاستیک
    کشور سازنده
    ایران
نمایش همه مشخصات کالا فقط نمایش مشخصات کلی کالا

امتیاز و دیدگاه کاربران

چوب خط رویش

0
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید
1401/06/06 نام
گیاهی

از این چوب خطا بازم لطفا بیارین جالب هستن برای آموزش بچه های کلاس های ابتدایی

چوب خط رویش

چوب خط رویش

ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست
افزودن به سبد خرید
لیست فروشندگان این کالا
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کپی لینک
جایزه شما
با دعوت دوستانتان، پس از اولین خریدشان، کدتخفیف و امتیاز هدیه بگیرید.
telegram
ایتا