چوب‌ خط کارا

ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 500 هزار تومان
موجود در انبار
آماده ارسال
23,000تومان

توضیحات محصول چوب‌ خط کارا

خرید چوب خط کارا 60 عددی

چوب خط شمارش کارا یا چوب شمارش کارا یکی از بهترین وسایل ساده و کارآمد برای یادگیری شمارش در کودکان است. این چوب خط ها جهت راحت تر محاسبه کردن و درک رنگها برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است و در بازار لوازم آموزشی بسیار پرطرفدار و پرفروش است. در این توضیحات فروشگاه نوین پارسه قصد معرفی و توضیح کامل در مورد چوب خط کارا داشته باشید. امیدواریم از این مقاله استفاده لازم را ببرید و از آن راضی باشید.

چوب خط روشی ساده و بسیار قدیمی برای شمارش بوده است که در آن از تناظر یک به یک استفاده می شود. چوب خط کارا یا چوب شمارش کارا، به عنوان یکی از مهمترین وسایل کمک آموزشی در امر یادگیری مفاهیم پایه ریاضی، در یک بسته بندی شامل 60 عدد چوب شمارش به فروش میرسد.

چوب خط کارا

کاربرد چوب خط شمارش کارا

چوب خط به عنوان اصلی ترین ابزار محاسباتی برای جمع، تفریق، تقسیم و غیره به حساب می آید. چوب خط کارا کیفیت بالایی دارد، براثر کار کردن مداوم از بین نمیرود و می تواند تا انتهای سال تحصیلی مورد استفاده ی دانش آموزان عزیز قرار گیرد. چوب خط شمارش کارا برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است.

چوب خط کارا در آموزش نوین ریاضیات کاربرد دارد و یکی از اصلی ترین ابزار محاسباتی جمع، تفریق، تقسیم و سایر محاسبات ساده است.

روش استفاده از چوب خط شمارش کارا

روش استفاده از چوب خط های شمارش کارا به این صورت است که همانند چوب خط هایی که در کلاس های اول ابتدایی برای کودکان برای شمارش با خودکار می کشیم با استفاده از چوب خط کارا و کنار هم قرارداد این چوب خط ها به اندازه عدد کنار آنها به کودکان خود تعداد آنها را نمایش می دهیم و به یادگیری تصویری آنها کمک می کنیم.

تعداد چوب خط موجود در این بسته چوب خط شمارش 60 عدد است و به راحتی میتوان با استفاده از این تعداد چوب خط ها تا اعداد بسیاری را به کودکان آموزش داد.

قیمت چوب خط کارا

چوب خط کارا قیمت چندانی ندارنو این قیمت را به راحتی می توانید در فروشگاه نوین پارسه مشاهده کنید. اما مسئله ای که میتوان در مورد قیمت چوب خط کارا بگوییم این است که چوب خط ها دارای برند دیگری به نام چوب خط رویش هستند که این برند نیز اقدام به تولید چوب خط های شمارش کرده و به دانش آموزان و والدین و دبیران در امر آموزش محاسبات و حساب کتاب ریاضی به کودکان کمک بسزایی می کند.

اگر نیاز به خرید چوب خط کارا داشتید فراموش نکنید که این چوب خط از بهترین کیفیت برخوردار است و در فروشگاه لوازم تحریر نوین پارسه از بهترین قیمت نیز برخوردار است. بنابر این از بابت قیمت این محصول نگرانی نداشته باشید و به راحتی به خرید خود بپردازید.

مشخصات کالا

چوب‌ خط کارا

مشخصات کلی
    هدف بازی
    آموزشی
    رده سنی
    5 تا 10 سال
    جنس بسته‌بندی
    مقوا
    جنس بازی
    پلاستیک
    کشور مبدأ برند
    ایران
    کشور سازنده
    ایران
نمایش همه مشخصات کالا فقط نمایش مشخصات کلی کالا

امتیاز و دیدگاه کاربران

چوب‌ خط کارا

5.0
از 5
از مجموع 1 امتیاز
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید
1401/06/05 نام
موتمد

سلام این چوب خط های کارا برای بچه پیش دبستانی هم خوبه؟

پاسخ

محمدی : سلام بله امکان استفاده از چوب خط کارا برای پیش دبستانی و حتی مهد کودک برای یادگیری شمارش اعداد نیز هست.

چوب‌ خط کارا

چوب‌ خط کارا

موجود در انبار
23,000تومان
افزودن به سبد خرید
لیست فروشندگان این کالا
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کپی لینک
جایزه شما
با دعوت دوستانتان، پس از اولین خریدشان، کدتخفیف و امتیاز هدیه بگیرید.
telegram
ایتا