Image
جدید 1402/12/07

مقایسه مدادرنگی ام کیو و وینتر

مدادرنگی، برای ایجاد آثار هنری و خلاقانه مورد استفاده قرار می گیرد در این مقاله در لوازم هنری نوین

مدادرنگی، برای ایجاد آثار هنری و خلاقانه مورد استفاده قرار می گیرد در این مقاله در لوازم هنری نوین پارسه قصد داریم دو برند مدادرنگی ام کیو و مداد رنگی وینتر را مقایسه نماییم تا با توجه به ویژگی های آن ها، انتخاب مناسب تری داشته باشید.

مقایسه مدادرنگی ام کیو و وینتر

  • مدادرنگی ام کیو: یکی از برندهای معروف مدادرنگی، ام کیو می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد، مورد توجه افراد با سطح مهارت متفاوت قرار گرفته است، این برند با تنوع رنگی بالا و کیفیت مطلوبی که ارائه میکند، برای اجرای تکنیک های حرفه ای مانند لایه بندی و ترکیب رنگ، بسیار مناسب است.
  • مدادرنگی وینتر: یکی از برندهای جدید و مدرن مدادرنگی، وینتر می باشد که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت، مدادرنگی هایی با رنگ ها زیبا و متنوع ارائه می کند؛ برند وینتر، مدادرنگی های خود را با نوک نرم و روان و رنگ های جذاب و شفاف به تولید می رساند تا برای اجرای تکنیک هایی مانند سایه زدن و ایجاد نور، مناسب باشند.

در ادامه به بررسی بیشتر این دو برند می پردازیم.

شباهت های مدادرنگی ام کیو و وینتر

مدادرنگی های ام کیو و مداد رنگی وینتر ، دارای شباهت هایی هستند و خصوصیت های مشترکی دارند که بهتر است آن ها را بررسی نماییم.

شباهت از نظر کیفیت ساخت

هر دو برند ام کیو و وینتر، از مواد اولیه ی با کیفیت و مرغوب در تولید مدادرنگی های خود استفاده کرده اند و مدادهایی که تولید می کنند، در برابر شکستن، از استحکام نسبتا بالایی برخوردار هستند.

شباهت از نظر تنوع رنگی

هر دو برند ام کیو و وینتر، طیف متنوعی از مدادرنگی را به تولید می رسانند و وسیع ترین طیف رنگی این دو برند 72 رنگ می باشد که نیاز اکثر کاربران را برآورده می کند.

شباهت از نظر قیمت

مدادرنگی های ام کیو و وینتر، نسبت به کیفیتی که دارند و در مقایسه با برندهای خارجی، به صرفه تر و اقتصادی تر می باشند.

تفاوت های مدادرنگی ام کیو و ینتر

دو برند ام کیو و وینتر، در کنار شباهت هایشان، تفاوت هایی دارند که ویژگی های منحصر هرکدام برند، به این ویژگی ها وابسته است؛ در ادامه به بررسی تفاوت میان این دو برند می پردازیم.

تفاوت از نظر مغز مداد

مغز مدادرنگی ام کیو ، کمی نرم تر از مدادرنگی وینتر بوده و به این دلیل، رنگ دهی و پخش رنگ بهتری روی سطح از خود نشان می دهد؛ اما ممکن است این نرمی، باعث ضعیف تر شدن نوک مداد و نیاز به تراشیدن بیشتر آن شود.

تفاوت از نظر قابلیت رنگ پذیری

هر دو برند ام کیو و وینتر، قابلیت ترکیب رنگ مناسبی دارند اما ترکیب رنگ در برند وینتر، به دلیل غلظت بالای رنگدانه ها، ممکن است آسان تر باشد.

تفاوت از نظر طراحی و بسته بندی

مدادرنگی های ام کیو در جعبه های فلزی، لوله ای و مقوایی عرضه می شوند؛ در حالی که مدادرنگی های وینتر، فقط به صورت جعبه مقوایی به تولید رسیده و عرضه می شوند.

نکاتی که در هنگام خرید می توانید در نظر بگیرید

به هنگام خرید، با در نظر گرفتن چند نکته، می توانید انتخاب بهتری داشته باشید:

  • تعداد رنگ: هردو برند مدادرنگی، در تعداد رنگ های مختلفی عرضه می شوند؛ شما می توانید تعداد رنگ نمورد نیاز خود را تعیین نموده و سپس به انتخاب مدادرنگی دلخواه خود بپردازید.
  • نوع جعبه: مدادرنگی های ام کیو در جعبه های فلزی و مقوایی به فروش می رسند؛ جعبه های فلزی قیمت بالایی دارند اما مقاومت بیشتری دارند.
  • نوع نقاشی: اگر قصد دارید نقاشی های دقیق و ظریف بکشید، مدادرنگی های ام کیو مناسب تر هستند اما اگر می خواهید نقاشی های خلاقانه و آزاد انجام دهید، بهتر است مدادرنگی های وینتر را انتخاب نمایید.
  • سطح مهارت: اگر به صورت حرفه ای نقاشی را دنبال می کنید، مدادرنگی ام کیو ولی اگر به صورت نیمه حرفه ای و مبتدی نقاشی می کشید، مدادرنگی وینتر را برگزینید.

کلام آخر

انتخاب مدادرنگی به نیاز، سلیقه و سطح مهارت شما بستگی دارد؛ اگر به دنبال مدادرنگی با رنگ های زنده و شفاف و زنده هستید و می خواهید کنترل بیشتری بر روی رنگ ها داشته باشید، مدادرنگی ام کیو انتخاب مناسب تری برای شما هستند اما اگر به دنبال مدادرنگی با مغزی نرم و روان هستید و قابلیت ترکیب رنگ برایتان اولویت دارد، مدادرنگی وینتر را انتخاب نمایید. در این مقاله در نوین پارسه به توضیح درباره ی این لوازم هنری و مقایسه بین مداد رنگی ام کیو و مداد رنگی وینتر پرداختیم.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا