Image
جدید 1401/12/23

معرفی انواع سررسید های چرم

خرید یک سررسید چرم همیشه یکی از دغدغه های شرکت ها و یا افراد در قبل از شروع سال نو یا بعد از شروع س

خرید یک سررسید چرم همیشه یکی از دغدغه های شرکت ها و یا افراد در قبل از شروع سال نو یا بعد از شروع سال نو است. سررسید های چرم انواعی از سررسید ها هستند که بسیار شیک، خاص و سنگین تر می باشند. در این مقاله در فروشگاه نوین پارسه در مورد سررسید چرم توضیحاتی دادیم که امیدواریم بتواند برای شما کاربردی و مفید فایده باشد، پس تا پایان این مقاله ما را در نوین پارسه همراهی کنید.

سررسید چرم

سررسید های چرم همانطور که میدانید نسبت به سایر سررسید ها بسیار شیک تر و سنگین تر هستند. بسیاری از مدیران کسب و کار ها و یا شرکت ها تنها به خرید سررسید چرمی می پردازند. سررسید چرمی در انواع طرح ها و رنگ ها و کاربردها استفاده میشوند در این مقاله در مورد آنها برایتان توضیحاتی ارائه دادیم.

سررسید چرمی به دلیل زیبایی و ماندگاری بالایی که دارد دارای محبوبیت خوبی در بین اقشار جامعه است. همانطور که از اسم آن پیداست جلد این سررسید از نوع جلد چرمی است و در انواع مختلف چرم مصنوعی، چرم طبیعی و چرم ترمو تولید چاپ میشود. همانطور که مشخص است سررسید های چرم طبیعی از قیمت بالایی برخوردارند اما در مقابل کیفیت بسیار خوبی نیز دارند.

در انواعی دیگر سررسید با جلد چرم ترمو است که از قیمت ارزان تری نسبت به سررسید جلد طبیعی برخوردار است اما نسبت به سررسید جلد مصنوعی قیمت بالاتری دارد. این نوع از جلد سررسید ها از نظر کیفیتی از سررسید مصنوعی باکیفیت تر هستند و از سررسید چرم طبیعی کیفیت به نسبت پایینتری دارند.

در ادامه مقاله در مورد انواع سررسید چرم و اندازه سررسید های چرم توضیحاتی ارائه دادیم که میتوانید بخوانید.

انواع سررسید چرم

سررسید های چرم در انواع ساده تکی و یا بصورت پک شده نیز در طرح ها و رنگ های مختلفی به فروش میرسند. سررسید های تکی از قیمت مناسبی برخوردارند و در بازار از محبوبیت خوبی برخوردارند. سررسید چرم به دلیل طرح های متنوعی که دارند و رنگ های روشن و یا تیره یا مایل به رنگ های خاصی که دارند امروزه از تنوع خوبی برخوردار شده اند.

شما میتوانید در فروشگاه نوین پارسه سررسید های چرم را هم بصورت تکی و هم بصورت پک یا ست سررسید خریداری کنید.

اندازه های سررسید چرم

سررسید های چرم در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند. سررسید های سایز وزیری، سایز رحلی و پالتویی و جیبی از انواع سررسید های چرمی هستند که در فروشگاه نوین پارسه می توانید مشاهده و انتخاب و خریداری کنید. در ادامه در مورد هریک از این سررسید ها توضیحاتی دادیم.

سایز وزیری

سررسید چرم سایز وزیری در حدود ابعاد B5 می باشد و تقریبا هم اندازه کتاب درسی است. سررسید وزیری یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین سررسید های خریداری شده از فروشگاه ها و شرکت های تبلیغاتی است. سررسید وزیری ابعاد مناسبی جهت یادداشت برداری های روزانه و یا ثبت وقایع و اتفاقات نیز دارد.

سایز رحلی

سررسید سایز رحلی چرم در انواع سایز رحلی بزرگ وسایز رحلی کوچک تولید میشود و سایز رحلی بزرگ در ابعاد 34*24 سانت و سایز رحلی کوچک از A4 کمی کوچکتر است و دارای ابعاد 21*28.5 سانتی متر است. سررسید های رحلی میتوانند مخصوص مدیران یا افرادی که سر و کار زیادی با ثبت وقایع و سررسید دارند باشند.

جمع بندی

در این مقاله در فروشگاه نوین پارسه در مورد خرید انواع سررسید چرم در ابعاد مختلف وزیری، و رحلی صحبت کردیم، به انواع سررسید چرم تک و سررسید چرم پک شده اشاره داشتیم و در مورد هریک توضیحاتی دادیم. این مقاله در سایت نوین پارسه بروز خواهد شد و به مرور در مورد انواع دیگری از سررسید های چرم و سایزهای دیگر سررسید توضیح خواهیم داد. در صورتی که سوالی در مورد خرید سررسید یا سررسید چرم داشتید میتوانید سوالات خود را در صفحه همان محصول، در بخش کامنت همین مقاله و یا با تماس با فروشگاه نوین پارسه در میان بگذارید پاسخ بگیرید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا