Image
جدید 1401/07/25

آبرنگ افرا بهتر است یا رایمون؟ مقایسه آبرنگ رایمون و افرا

امروزه بسیاری از هنرمندان به دنبال پیدا کردن آبرنگ مناسب نقاشی هستند، در مقالات قبل در مورد سایر آب

امروزه بسیاری از هنرمندان به دنبال پیدا کردن آبرنگ مناسب نقاشی هستند، در مقالات قبل در مورد سایر آبرنگ ها مقایسه هایی داشتیم و در این مقاله در نوین پارسه می خواهیم برایتان مقایسه ای بین آبرنگ افرا و رایمون داشته باشیم. بنابر این سوالی که امروزه بسیاری از نقاشان می پرسند که آبرنگ افرا بهتر است یا رایمون را در این مقاله پاسخ می دهیم، پس تا انتهای مقاله با ما در فروشگاه آبرنگ نوین پارسه همراه باشید.

آبرنگ افرا بهتر است یا رایمون؟

در این مقاله در مورد این سوال می گوییم و برایتان توضیح می دهیم اما در ابتدا هریک از این آبرنگ ها را برایتان معرفی می کنیم که اطلاعات پیش زمینه ای در مورد هردو برند داشته باشید و سپس به مقایسه آبرنگ رایمون و افرا می پردازیم. پس با ما تا انتهای این مقاله در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه همراه باشید.

آبرنگ افرا

افرا یکی از برترین تولید کنندگان آبرنگ در ایران است که به سبب تنوع بالا و کیفیت بالای محصولات آبرنگ تولیدی اش معروف شده است پیگمنت های آبرنگ افرا از کیفیتی خوبی برخوردار است و شفافیت رنگ خوبی به نقاشی شما می دهد. در صورتیکه در مورد آبرنگ سن پترزبورگ هم شنیده باشید شاید جالبتر باشد که بدانید آبرنگ افرا در واقع توانسته از طرح و مدل آبرنگ سن پترزبورگ الگو برداری کرده و کیفیت بالایی را نیز فراهم نماید.

افرا در بازار از انواع 12 ، 24 ، 36 و 48 رنگ برخوردار است و میتوانید در بازار لوازم نقاشی و لوازم هنری آن را تهیه نمایید.

آبرنگ افرا در انواع مدل زیر در سایت نوین پارسه موجود است که میتوانید مشاهده و انتخاب کنید:

آبرنگ رایمون

رایمون یکی دیگر از برترین تولید کنندگان آبرنگ است که ساخت ایران نیز می باشد. آبرنگ رایمون از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و همچنین در تعداد قرص های متنوعی نیز در بازار عرضه شده است. شفافیت رنگ آبرنگ های رایمون از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و نسبت به آبرنگ هایی مانند سن پترزبورگ تفاوت زیادی ندارند. جعبه های آبرنگ رایمون نیز فلزی هستند و مقداری از سایر آبرنگ ها سنگین تر هست.

آبرنگ رایمون در انواع 35 ، 45 ، 55 و 66 رنگ در بازار موجود است و میتوانید از نوین پارسه اقدام به خرید آنها نمایید.

آبرنگ رایمون در حال حاضر در فروشگاه آبرنگ نوین پارسه موجود نیست اما میتوانید با انتخاب مدل هایی که گفتیم اقدام به ثبت سفارش آبرنگ رایمون مدنظر خود و دریافت سفارش درب منزل اقدام نمایید.

آبرنگ افرا بهتر است یا رایمون | مقایسه رایمون و افرا

آبرنگ رایمون و آبرنگ افرا هردو از برترین برند های آبرنگ نقاشی در ایران هستند و هردو نیز تولید ایران می باشند. آبرنگ افرا از سابقه حرفه ای بسیار خوبی برخوردار است و سالهاست به تولید آبرنگ نقاشی می پردازد. همچنین رایمون نیز تولید کننده ای معتبر و با محصولاتی متنوع و با کیفیت است که به ساخت آبرنگ ها می پردازد.

اگر بخواهیم آبرنگ افرا و آبرنگ رایمون را با یکدیگر مقایسه کنیم و بگوییم آبرنگ رایمون بهتر است یا افرا بایستی برخی مشخصات بسته بندی های این دو آبرنگ متوسط و حرفه ای را برایتان بگوییم و با یکدیگر مقایسه کنیم.

طراحی پالت و جعبه

آبرنگ افرا بطور کل از روی آبرنگ های روسی سن پترزبورگ الگو برداری کرده است و جعبه ای بسیار مشابه آبرنگ سن پترزبورگ دارد. همچنین به همین دلیل طراحی پالت رنگ افرا پلاستیکی است و از وزن سبک قابل حمل خوبی نیز برخوردار شده است که میتوانید به راحتی آن را جابجا کرده و به همراه خود به سر کلاس، آموزشگاه یا خانه و محل کار جابجا کنید و مشکلی نخواهید داشت.

اما در سمتی آبرنگ رایمون از جعبه های فلزی خاص و طراحی مخصوص به خود برخوردار است و به همین دلیل نیز وزن بالاتری دارند. وزن بالاتر پالت رنگ رایمون شاید کمی باعث شود شما در جابجایی های زیاد آن را احساس کنید اما در سمتی دیگر موجب جلوگیری از پخش شدن رنگ ها و بیرون آمدن از جعبه در صورت رقیق بودن رنگ ها می شود و از استحکام بالاتری نیز برخوردار است.

پیگمنت رنگ

اگر از نظر پیگمنت های رنگ بخواهیم آبرنگ افرا و آبرنگ رایمون را مقایسه کنیم بصورت کلی آبرنگ افرا و رایمون هردو از پیگمنت های با کیفیتی برخوردار هستند اما شاید در برخی رنگ ها شاید بتوان گفت افرا بهتر است یا رایمون بهتر ظاهر شده است. بطور مثال در رنگ های سبز آبرنگ افرا از کیفیت پیگمنت های بهتری برخوردار است ولی در رنگ قرمز رایمون کمی بهتر ظاهر شده است.

همچنین کیفیت پخش شدن رایمون بهتر است اما در صورتی که در محیط مرطوب یا مناطق شمال یا جنوبی هستید و رطوبت بالایی دارید ممکن است این موضوع امتیازی منفی برای رایمون محسوب شود و افرا برای شما بهتر باشد. البته که پخش شدن رنگ و پیگمنت های رنگ به رنگ سازی شما نیز بستگی بسیاری دارد و میتوانید با رقیق تر کردن رنگ رنگ های طبیعی تری داشته باشید.

مقایسه قیمت

از نظر قیمتی اگر بخواهیم آبرنگ رایمون و افرا را مقایسه کنیم آبرنگ های رایمون کمی قیمت بالاتری دارند و آبرنگ افرا از قیمت کمی مناسب تری برخوردار هست. البته قیمت آبرنگ رایمون و قیمت آبرنگ افرا نیز بستگی به فروشگاه آبرنگ شما نیز دارد که این محصولات را با چه قیمت هایی ارائه کرده باشند.

جمع بندی

اگر بخواهیم در یک پاراگراف برایتان بگوییم که آبرنگ افرا بهتر است یا رایمون شاید بهتر باشد جمع بندی کوتاهی داشته باشیم، هردو این آبرنگ ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای نقاشی آبرنگ متوسط و حرفه ای مناسب هستند. از نظر قیمتی هردو این آبرنگ بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و از نظر طراحی پالت آبرنگ افرا سبک تر و حرفه ای تر ظاهر شده است و پالت رایمون فلزی است و کمی سنگین تر، از نظر پیگمنت رنگ آبرنگ افرا و رایمون نیز بخواهیم جمع بندی داشته باشیم به دلیل نزدیک بودن کیفیت هردو سخت است اما ما به شما پیشنهاد خرید آبرنگ افرا را می دهیم.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا