Image
جدید 1401/05/08

بهترین مداد رنگی برای طراحی چهره

انتخاب بهترین مدادرنگی برای طراحی چهره در بین صدها مدادرنگی خارجی و ایرانی کار پیچیده ای است و ممکن

انتخاب بهترین مدادرنگی برای طراحی چهره در بین صدها مدادرنگی خارجی و ایرانی کار پیچیده ای است و ممکن است انتخاب را برای شما بسیار سخت کند. ما در نوین پارسه و در این مقاله سعی داریم با معرفی مداد رنگی ها مختلف از برندهای ایرانی و خارجی انتخاب را برای شما آسانتر کنیم. پس با مقاله بهترین مدادرنگی برای طراحی چهره در سایت نوین پارسه با ما همراه باشید.

بهترین مداد رنگی برای طراحی چهره

برای بهترین مدادرنگی برای طراحی چهره میتوان به مداد رنگی های پلی کروم فابرکاستل اشاره کرد. کیفیت بالای مدارنگی پلی کروم فابرکاستل و رنگ های واقعی، زنده و پایداری که دارد باعث شده جز بهترین مداد رنگی برای طراحی چهره محسوب گردد. برند فابرکاستل عموما از کیفیت مداد رنگی ها و کالا های بالایی برخوردار است بنابر این خرید این محصول میتواند برای طراحی چهره شما مناسب تر و خریدی حرفه ای تر تمام شود.

بهترین برندهای مدادرنگی برای طراحی چهره

بهترین برندهای مدادرنگی برای طراحی چهره میتوان انواع مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل، مدادرنگی کنته، مدادرنگی پریسما کالر( Prisma Color ) و مداد رنگی وینزور را نام برد.برای طراحی چهره بصورت حرفه ای از مداد رنگی پلی کروم استفاده میگردد.

دلیل این امر این است که مغز مدادرنگی پلی کروم روغنی است و نسبت به مدل های دیگر موم بیشتری دارد. مداد رنگی های پلی کروم رنگ ملایم و زنده ای دارند و در برابر آفتاب بسیار مقاوم می باشند بنابر این مقاومت رنگی بالاتری نسبت به سایر محصولات دارند و این به ماندگاری طراحی چهره شما کمک شایانی می کند.

مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل

پلی کروم به معنای چند رنگ یا رنگ های زیاد می باشد. مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل در ابتدا 60 رنگ تولید شده بودند اما در حال حاضر تنوع رنگی مدادرنگی های پلی کروم فابرکاستل بسیار بالا رفته و تا 120 رنگ هم به تولید رسیده است. این مدادرنگی ها ی پلی کروم به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد علاقه هنرمندان و نقاشان سراسر دنیا قرارگرفته است و به این دلیل است که جزو بهترین مداد رنگی برای طراحی چهره قرار گرفته است.

انواع مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل:

  1. مداد رنگی پلی کروم 12 رنگ فابرکاستل
  2. مدادرنگی پلی کروم 24 رنگ فابرکاستل
  3. مدادرنگی پلی کروم 36 رنگ فابرکاستل
  4. مدادرنگی پلی کروم 60 رنگ فابرکاستل
  5. مدادرنگی پلی کروم 120 رنگ جعبه فلز فابرکاستل
  6. مدادرنگی پلی کروم 120 رنگ جعبه چوبی فابرکاستل
  7. مداد رنگی پلی کروم تکی فابرکاستل

نوک این مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل بسیار مقاوم در برابر شکستن، در برابر نور وضد آب است. مغز این مداد رنگی ها تولید کشور آلمان و چوب آن از کشور آمریکا می باشد. بسیاری از افراد حرفه ای در نقاشی چهره با مداد رنگی، کار با مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل را تایید میکنند و آن را جز بهترین ابزار برای کار حرفه ای نقاشی چهره با مداد رنگی می دانند.

از ویژگی مهم این مداد رنگی ها تنوع بالا و بی نظیر رنگ های آن، چرب و روان بودن، مغز نرم و رنگ های پررنگی که بر روی سطح برجای می گذارد میتوان اشاره کرد.

یکی از ویژگی های مهم دیگر مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل این است که می توان این مداد رنگی را بصورت تک تک ( مداد رنگی تکی فابرکاستل ) هم از فروشگاه پارسه خریداری کرد و با این وجود به راحتی میتوانید رنگ های پرمصرفی که زودتر تمام می کنید را برایش جایگزین داشته باشید.

مداد رنگی پریسما کالر

یکی دیگر از مدادرنگی ها که برای طراحی چهره استفاده میگردد مداد رنگی پریسما کالر می باشد. این مداد رنگی جز گران ترین مداد رنگی ها محسوب میشودذ. وجود رنگ های گرم در مداد رنگی پریسما کالر باعث شده که بیننده را سریع به خود جذب کند. این مداد رنگی بر پایه موم است و قابلیت ترکیب خوبی دارد و ساخت کشور آمریکا است.

در ایران مداد رنگی های فابرکاستل محبوبیت بیشتری نسب به مداد رنگی پریسما کالر دارند و در بین عموم افراد فابرکاستل معروفت تر می باشد.

فروشگاه اینترنتی نوین پارسه در حال حاضر مداد رنگی های پریسما کالر را ندارد ولی میتوانید این مداد رنگی های پریسما کالر رو سفارش دهید و ما در نوین پارسه بصورت اختصاصی برای شما ثبت سفارش را انجام میدهیم .

جمع بندی

در این مقاله در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه به معرفی بهترین مداد رنگی برای طراحی چهره پرداختیم و برایتان در مورد بهترین برندهای مدادرنگی برای طراحی چهره توضیح دادیم و در ادامه انواع مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل را بررسی کردیم. امیدواریم که از این مقاله در سایت نوین پارسه بهره کافی برده باشید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا