Image
جدید 1402/12/07

مقایسه مدادرنگی وینتر با فابرکاستل

ممکن است انتخاب مداد رنگی، برای شما چالش برانگیز باشد؛ در این مقاله در لوازم هنری سایت نوین پارسه ب

ممکن است انتخاب مداد رنگی ، برای شما چالش برانگیز باشد؛ در این مقاله در لوازم هنری سایت نوین پارسه به مقایسه ی دو برند مدادرنگی وینتر و مداد رنگی فابرکاستل پرداخته ایم تا شما بتوانید با کامل ترین اطلاعات، به انتخاب مداد رنگی دلخواه خود بپردازید؛ در ادامه، این دو برند مدادرنگی را مقایسه خواهیم نمود.

مقایسه از نظر کیفیت پیگمنت و رنگ

مدادرنگی های برند فابرکاستل، کیفیت رنگی بسیار بالایی داترند و یک نوع مدادرنگی حرفه ای به شما می روند؛ در این مدادرنگی ها، رنگ ها به صورت طبیعی و زنده نمایش داده می شوند و به راحتی با یکدیگر ترکیب می شوند.

در مدادرنگی وینتر نیز، پیگمنت های قوی و درخشان قرار گرفته اند که سطح پایین تری نسبت به فابرکاستل داشته ولی با این حال در دسته ی مدادرنگی های حرفه ای قرار دارند؛ رنگدانه های این مدادرنگی، نسبتا خوب است و به راحتی با یکدیگر ترکیب می شوند.

مقایسه از نظر روان بودن

مدادرنگی وینتر ، بسیار نرم و روتان بر روی سطح حرکت کرده و به شما در کشیدن خطوط صاف و یکنواخت، کمک می نمایند.

مدادرنگی های فابرکاستل نیز نرم هستند ولی از مدادرنگی های وینتر، مقداری سختی بیشتری دارند با این حال، به خوبی روی سطح به حرکت در می آیند و رنگ آمیزی با آن ها راحت است.

مقایسه از نظر مقاومت

مدادرنگی فابرکاستل ، به دلیل کیفیت بسیار بالای خود، از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند ولی مدادرنگی های وینتر با اینکه مغزی نرم و روان دارند، احتمال شکستگی بیشتری دارند.

مقایسه از نظر چوب

بدنه ی مدادرنگی فابرکاستل، از چوب بسیار مرغوب ساخته شده است که استحکام بسیار بالایی دارد و به هنگام تراش، دچار شکستگی یا آسیب نمی شود در حالی که مدادرنگی وینتر از چوب متوسط رو به بالا تهیه شده است و به هنگام تراشیدن، به اندازه ی مدادرنگی فابرکاستل، استحکام ندارد و اگر با تراش استاندارد تراشیده نشود، ممکن است دچار شکستگی شود.

مقایسه از نظر شکل بدنه

بدنه ی مدادرنگی فابرکاستل، به صورت ارگونومیک و شش ضلعی تشکیل شده است؛ این ویژگی باعث می شود هنرمندان با استفاده ی طولانی مدت از این محصول، دچار خستگی نشوند و انگشتان دست آن ها دچار درد نشود همچنین، این ویژگی از غلتیدن مداد ها از روی میز و شکستن آن ها جلوگیری می کند؛ این درحالی است که مدادرنگی های وینتر به صورت گرد تولید شده اند.

مقایسه از نظر تنوع رنگی

مدادرنگی وینتر ، در تنوع رنگی متفاوتی مانند 36، 48 و 72 رنگ به تولید می رسند و تنوع رنگی آن ها برای مصارف عمومی و نقاشی روزمره مناسب است در حالی که، مدادرنگی های فابرکاستل در تنوع رنگی بسیار بالایی عرضه می شوند و به منظور استفاده برای هنرمندان حرفه ای و نقاشی های تخصصی، به تولید می رسند.

مقایسه از نظر قیمت

از آن جایی که مدادرنگی فابرکاستل بسیار حرفه ای و باکیفیت هستند، قیمت بسیار بالاتری را شامل می شوند؛ این درحالی است که مدادرنگی وینتر به دلیل کیفیت پایین تر خود، قیمت بسیار پایین تری را دارا می باشند.

کلام آخر

به هنگام انتخاب مدادرنگی مورد نیازتان، به نیازها، سلیقه و سطح نقاشی خود دقت نمایید؛ اگر به دنبال مدادرنگی با کیفیت متوسط رو به بالا، تنوع رنگی خوب و قیمت مناسب هستید، مدادرنگی وینتر گزینه ی بهتری می باشد ولی اگر به دنبال مدادرنگی حرفه ای و با کیفیت فوق العاده بالا و عمر طولانی مدادرنگی هستید، مدادرنگی فابرکاستل می توانند انتخاب شما باشند. در این مقاله در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه به مقایسه بین مداد رنگی وینتر و مداد رنگی فابرکاستل پرداختیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله بهره لازم را برده باشید. در صورتی که هنوز هم در انتخاب خود شک دارید میتوانید با استفاده از پشتیبانی آنلاین یا تماس با شماره تماس ما سوالات خود را بپرسید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا