Image
جدید 1402/10/04

با چه دفتر خوشنویسی در یک ماه خط مان را بهتر کنیم؟

با چه دفتر خوشنویسی تو یکماه خطمان را بهتر کنیم؟انواع مختلفی از دفاترخوشنویسی وجود دارند که استفاده

با چه دفتر خوشنویسی تو یکماه خطمان را بهتر کنیم؟

انواع مختلفی از دفاترخوشنویسی وجود دارند که استفاده از آن ها مهارت خطاطی ما را بهبود می بخشد ولی برخی از دفاتر خوشنویسی سرعت پیشرفت مارا در این مهارت افزایش می دهند؛ با ادامه ی این مقاله در فروشگاه لوازم هنری و نوشت افزار نوین پارسه همراه باشید تا به معرفی دفتر خوشنویسی که مهارت خطاطی ما بهبود می بخشد را بررسی کنیم.

دفتر خوش نویسی خط دار

دفاتر خوشنویسی خط دار، به شما کمک می کنند تا خطی صاف داشته باشید و بتوانید طبق الگویی منظم، خطاطی کنید؛ این دفاتر برای افرادی که به تازگی خوشنویسی را شروع کرده اند، پیشنهاد می شود.

اندازه دفتر مناسب

اگر دفتر شما سایز استاندارد و مناسب داشته باشد، به سرعت عمل شما کمک می کند و باعث می شود به راحتی خطاطی نمایید؛ برای اینکار امتحان کنید با چه سایزی از دفتر احساس راحتی بیشتری دارید و راحت تر می نویسید.

استفاده از دفاتر خوشنویسی آموزشی

برخی از دفاتر چند جلدی وجود دارند که صفر تا صد خطاطی را آموزش می دهند؛ استفاده از این دفاتر به بهبود مهارت شما و سرعت پیشرفت شما کمک بسیارزیادی می نمایند و برای استفاده بسیار پیشنهاد می شوند؛ در ادامه دفاتر خوشنویسی با دو نوع خط های متفاوت و محیوب را معرفی می کنیم؛ شما می توانید نسخه های آموزشی آن ها را تهیه نمایید.

دفتر خوشنویسی خط تحریری

خط تحریری، برای افرادی پیشنهاد می شود که به یادگیری خط تحریری علاقه دارند؛ علاقه مندان می توان نسخه های چند جلدی آموزش خط تحریری را تهیه نمایند و از آموزش داخل آن ها استفاده نمایند.

دفتر خوشنویسی خط نستعلیق

استفاده از دفاتر چند جلدی آموزش خط نستعلیق، به علاقه مندان به آموزش و یادگیری خط نستعلیق پیشنهاد می شود.

نکاتی برای بهبود خط در یکماه

در کنار استفاده از دفتر مناسب خوشنویسی ، به کارگیری و رعایت چند نکته به شما کمک می کند تا در یک ماه به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست یابید؛ در ادامه، این نکات را بررسی می نماییم:

  • برای داشتن خطی بهتر، از خودکار و قلم مناسب استفاده، خودکار استفاده شده در خوشنویسی، به شما در افزایش سرعت کمک می نماید و باعث می شود خطوط خود را به صورت زیباتر رسم نمایید.
  • نکات فنی خوشنویسی را به هنگام خطاطی، رعایت کنید.
  • به صورت منظم و روزانه تمرین کنید و در این کار استمرار داشته باشید.
  • زاویه قرارگیری دست خود را رعایت نمایید.
  • به هنگام نوشتن، حرکات دست خود را نرم و روان انجام دهید.

نتیجه گیری

برای بهبود مهارت شما در هنر خطاطی، نیاز است که دفاتر سرمشق دار، سایز مناسب و آموزشی تهیه نمایید؛ برای سرعت بخشیدن به این فرایند در یک ماه می توانید، در طول مدت 30 روز، به صورت روزانه حداقل 30 دقیقه هنر خطاطی را تمرین نمایید و نکات مهم را رعایت کنید؛ در ابتدا از سرمشق های ساده کمک بگیرید و سپس به سمت خطوط پیچیده بروید.

اگر مبتدی هستید و به تازگی این هنر را شروع کرده اید، بهتر است از خط تحریری شروع کنید؛ زیرا این خط، پایه ی تمام خطوط دفتر خوشنویسی می باشد و یادگیری آن به شما در یادگیری اصول پایه و اصلی خوشنویسی، کمک بسیار زیادی می کند؛ برای خرید انواه دفتر خوشنویسی، می توانید به فروشگاه اینترنتی نوین پارسه ، مراجعه نمایید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا