Image
جدید 1402/09/27

تفاوت بوم نقاشی بومیران و بومینو؟

تفاوت بوم بومینو با بوم بومیرانبوم، یکی ابزارهای مهم و پرکاربرد در رشته های هنری می باشد که هنرمندا

تفاوت بوم بومینو با بوم بومیران

بوم، یکی ابزارهای مهم و پرکاربرد در رشته های هنری می باشد که هنرمندان زیادی برای ارائه ی آثار خود، از آن استفاده می نمایند؛ بوم بومیران و بومینو دو برند معروف و مشهور در کشور می باشند که طرفداران زیادی دارند وهر جفت برند، محبوب و پرفروش هستند ولی در میان این دو، تفاوت هایی وجود دارد که اگر آن ها را بدانید، بهتر می توانید بوم مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مقاله در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه به توضیح درباره تفاوت بوم بومینو با بوم بومیران برای نقاشی پرداختیم.

تفاوت از نظر جنس پارچه

از مهم ترین تفاوت هایی که بین برند بومیران و بومینو وجود دارد، جنس پارچه ی استفاده شده در بوم می باشد؛ بوم های بومیران از پارچه های باکیفیت و کتان ساخته می شوند؛ این پارچه ها بافت متوسطی داشته و بسیارمحکم می باشند ؛ برای انواع مختلف سبک های نقاشی، مورد استفاده قرار می گیرند و در مدت های طولانی ماندگاری را برای شما بر جای میگذارند؛ پارچه های کتان،ظاهر خود را در برابر ضربات قلم مو حفظ می کنند؛ درحالی که، بوم بومینو از پارچه های پلی استر ساخته می شوند که بافتی نرم دارد و استحکام پایین تری را نسبت به بوم بومیران، دارا می باشد و قیمت پایین تری دارد.

تفاوت از نظر بافت

بافت بوم، می تواند روی ظاهر کار شما و حسی که به مخاطب منتقل می کند، تاثیر زیادی بگذارد؛ بوم های بومیران، درای بافت پارچه ی متوسط و معمولی هستند؛ این نوع بافت باعث می شود که رنگ ها به خوبی روی آن پخش شوند و خود را به نمایش بگذارند؛ بافت متوسط بوم برای سبک های رئالیسم و طبیعت گرایی مورد استفاده قرار می گیرند؛ در حالی که بوم بومینو شامل لافتی نرم وصاف می باشد، این نوع بافت باعث می شود که رنگ ها بسیار راحت بر روی آن جریان پیدا کنند و برای تکنیک های آبستره مناسب می باشد.

تفاوت از نظر کاربرد

هر دو نوع برند بومیران و بومینو، برای انواع مختلف سبک های نقاشی مناسب هستند و مورد استفاده قرار میگیرند؛ با این حال، بوم بومیران به دلیل بافت متوسطی که دارد، برای نقاشی با رنگ روغن مناسب تر است و بوم بومینو برای رنگ روغن و اکریلیک مورد استفاده قرار میگیرد.

تفاوت از نظر قیمت

بوم های بومیران، به دلیل کیفیت بسیار بالاتر خود و پارچه ی کتانی که در ساخت آن ها استفاده شده است، قیمت بالاتری را نسبت به بوم بومینو شامل می شوند که افراد با توجه به بودجه ای که دارند می توانند هرکدام از این برندها را تهیه نمایند.

شباهت بوم ها از نظر کیفیت

بومیران و بومینو، هردو در ساخت بوم های خود، از مواد اولیه ی مرغوب و باکیفیت استفاده می کنند و پارچه های به کار رفته در آن ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که در برابر ضربه، از خود مقاومت نشان می دهند؛ چهارچوب بوم های این دو برند از چوب های محکم و باکیفیت ساخته شده است.

شباهت از نظر تنوع

برندهای بومیران و بومینو ، هر دو تنوع بسیار زیادی از سایزها و اشکال مختلف بوم ارائه داده اند و بوم هایی با بافت ها و جنس های مختلف را به تولید می رسانند؛ شما می توانید بسته به نیاز خود، اندازه ی دلخواه و جنس مورد نظر خود را تهیه نمایید.

نتیجه گیری

بوم های بومیران و بومینو از باکیفیت ترین بوم هایی هستند که در کشور به تولید می رسند و هردو بین مشترین هدف خود محبوب می باشند؛ با این حال، بوم نقاشی بومیران از کیفیت بهتر و قیمت بالاتری نسبت به بومینو برخوردار است و بیشتر برای افراد نیمه حرفه ای و حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد؛ شما می توانید طبق بودجه ای که دارید و تکنیکی که می خواهید بر روی بوم پیاده کنید، برند مورد نظر خود را انتخاب نموده و از محصولات آن برند استفاده نمایید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا