Image
جدید 1402/07/30

مقایسه گواش پنتل و ساکورا: قیمت، کیفیت و کاربرد

مقایسه گواش پنتل و ساکوراگواش پنتل و گواش ساکورا، رنگ هایی بر پایه ی آب می باشند که معمولا برروی مق

مقایسه گواش پنتل و ساکورا

گواش پنتل و گواش ساکورا ، رنگ هایی بر پایه ی آب می باشند که معمولا برروی مقوا یا کاغذ، استفاده می شوند و دارای پوشش دهی بسیار بالا می باشند؛ این دو گواش محصول کشور ژاپن می باشند که در تولید رنگ های گواش با کیفیت و مرغوب، فعالیت دارند؛ این دو برند، از نظر کیفیت، رنگدانه، پوشانندگی، قیمت و بسته بندی، با یکدیگر تفاوت هایی دارند که در ادامه ی این مقاله در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه دو برند ساکورا و پنتل را مقایسه می نماییم.

کیفیت

گواش پنتل

گواش پنتل ، پیگمنت های طبیعی زیادی دارد و شفافیت کار شما را بهبود می بخشد؛ شما می توانید با ترکیب رنگ ‎های زیبا و با کیفیت پنتل، طیف وسیعی از رنگ ها را ایجاد نموده و هنر خود را به صورت حرفه ای تر، نمایش دهید.

محصول معرفی شده، از غلظت بالایی برخوردارهست و در صورت نیاز، می تواند با آب رقیق شود؛ این رنگ ها حلال با آب هستند و به راحتی با آب پاک می شوند، سرعت خشک شدن رنگ های پنتل بسیار بالا است و پس از خشک شدن، به صورت مات و مخملی، روی کار نمایش داده می شوند.

گواش ساکورا

گواش ساکورا، به دلیل دارا بودن رنگدانه های طبیعی زیاد، شفافیت بسیار بالایی دارد و پس از خشک شدن، همچنان شفاف باقی می ماند و ترک نمی خورد؛ این گواش ، به دلیل غلظت بالای خود، جذب کاغذ نمی شود و این غلظت به شما این اجازه را می‍ دهد تا بتوانید این رنگ ها را رقیق تر کرده، آن ها را در غلظت مورد نظر خود به دست آورید، با رنگ های دیگر ترکیب کرده و طیف وسیعی از رنگ ها را به دست آورید؛ همچنین می توانید از این گواش به صورت خالص نیز استفاده کنید.

رنگهای گواش ساکورا در برابر حرارت مقاوم هستند، این رنگ ها غیرسمی هستند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و برای افراد نیمه حرفه ای و حرفه ای، کاربرد بسیار بالایی دارند.

به طور کلی، گواش ساکورا و پنتل، هر دو کیفیت بسیار بالایی دارند و بسیار مرغوب هستند، این دو برند، رنگ هایی با کیفیت بالا و طبیعی دارند؛ گواش پنتل دارای پوشانندگی خوب و دارای قابلیت ترکیب آسان با آب است، گواش ساکورا نیز این ویژگی ها را دارد و هردو برند در ظروف شیشه ای و به حجم 30 میلی لیتر، به فروش می روند، این دو برند گواش از نظر کیفیت به یکدیگر نزدیک هستند و تفاوت زیادی ندارند و بعضی از هنرمندان، ممکن است به دلیل علاقه ی شخصی خود به یک برند، از آن محصول خریداتری نمایند.

طیف رنگی

گواش ساکورا ، از نظر طیف رنگی، بالاتر از گواش پنتل است زیرا گواش ساکورا شامل رنگ های اصلیف پاستلی و متالیک است در حالی که گواش پنتل فقط شامل رنگهای اصلی می باشد؛ همچنین، گواش ساکورا، قابل ترکیب شدن با آبرنگو مدادرنگی می باشد در حالی کگه گواش پنتل، فقط با آبرنگ قابل ترکیب است.

قیمت

گواش پنتل، به طور معمول، نسبت به گواش ساکورا قیمت بالاتری دارد ولی از نظر کیفیت، هردو برند گواش مرغوب می باشند و ناسب استفاده برای افراد حرفه ای هستند.

بسته بندی

گواش پنتل و ساکورا هردو در ظروف شیشه ای عرضه می شوندغ این ظروف، مقاوم و با دوام هستند و از خشکشدن رنگ جلوگیری می کنند.

جمع بندی

به طور کلی می توان گفت که گواش پنتل و ساکورا دارای شباهت های بسیار زیاد و تفاوت های جزئی هستند؛ هر دو برند، دارای رنگ های با کیفیت و پوشش دهی بالا هستند که در ساختار آنها، از پیگمنت های طبیعی استفاده شده است؛ تفاوت های جزئی این دومحصول، در عملکرد رنگ های آن ها، تاثیر زیادی ندارد و قیمت هر دوی آن ها نسبتا مشابه می باشد؛ بنابراین، انتخاب بین گواش پنتل و گواش ساکورا، بیشتر به تفاوت سلیقه و تجربه ی شخصی اشخاص، بستگی دارد. در این مقاله تمام تلاش خود را برای مقایسه دو گواش پنتل و ساکورا و راهنمایی شما بازدید کنندگان محترم داشتیم، در صورتی که درباره خرید گواش پنتل یا خرید گواش ساکورا سوالی داشتید میتوانید به راحتی با تماس با پشتیبانی نوین پارسه به شماره 09335821334 سوالات خود را مطرح و پاسخ خود را درباره خرید گواش دریافت کنید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا