Image
جدید 1402/07/22

محبوب ترین برند های گواش در ایران را بشناسید!

گواش، یکی از ابزار کار مهم برای هنرمندان میباشد؛ هنرمندان از گواش، برای نقاشی کشیدن برروی سطوح مختل

گواش ، یکی از ابزار کار مهم برای هنرمندان میباشد؛ هنرمندان از گواش، برای نقاشی کشیدن برروی سطوح مختلف استفاده می کنند؛ این رنگ که رنگ دانه هایی بر پایه ی آب دارد، در برند های مختلف تولید می شود که هر برند، کیفیت متفاوتی را ارائه می دهد؛ در ادامه با فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه همراه باشید تا یکسری ازبرندهای پرفروش گواش را با یکدیگر بررسی نماییم.

محبوب ترین برند های گواش در ایران

گواش پنتل

گواش پنتل ، از بهترین گواش های موجود در بازار می باشد که افراد حرفه ای از آن استفاده می نمایند؛ این گواش، از غلظت بسیار بالایی برخوردار است و می توان از ان بهصورت خالص نیز، استفاده نمود؛ همچنین، می توان بارقیق کردن این گواش با آب، حجم آن را چندین برابر کرد و با ترکیب آن بارنگ های دیگر، طیف وسیعی از رنگ ها را ایجاد نمود.

روی سطح بعضی از رنگ های پنتلف مایع صمغی قرار گرفته است که قبل از استفاده از گواش، این مایع صمغ باید با رنگ داخل شیشه، کاملا مخلوط شود.

گواش ساکورا

شرکت ساکورا، تولید کننده ی گواش ساکورا می باشد و در ژاپن قرار دارد؛ این شرکت، رنگ های خود را با خالص ترین روغن ها تهیه می نماید و به دلیل غلظت حجمی خود، بسیار مورد استقبال واقع شده است؛ این رنگ هاف جذب کاغذ نمی شوند و غلظتت آن ها بالا و استاندارد می باشد، بالا بودن این غلظت به شما این اجازه را می دهد بات رقیق کردن گواش خود به وسیله ی آب، حجم رنگ خود راچندین برابر نمایید؛ همچنین، گواش های ساکورا پس از خشک شدن تغییر رنگ نمی دهند و شفایفت خود را از دست نخواهند داد؛ رنگ های ساکورا ترک نمی خورد و تا مدت های طولانی سالم باقی می ماند.

گواش پارس

گواش پارس ، یکی از معروف ترین رنگ های گواش موجود در ایران می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب خود، مورد توجه افراد مبتدی و نیمه حرفهایقرار گرفته است؛ این رنگ ها به راحتی با آب رقیق می شوند و مکی توان آن ها را با رنگ های دیگر ترکیب نمود.

گواش پارس نسبت به گواش های حرفه ای تر مانند پنتل و ساکورا، کیفیت پایین تر، غلظت کم تر و قیمت مناسب تری دارد، این محصولا را می توان بارنگ های دیگر مانند رنگ اکرلیک و ابرنگ نیز، ترکیب نمود.

جمع بندی

در این مقاله ما در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه به توضیح درباره برند های مرغوب و محبوب گواش پرداختیم و به معرفی برند های گواشی مانند گواش پنتل، گواش ساکورا و گواش پارس پرداختیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله بهره کافی را برده باشید. در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر در زمینه خرید گواش دارید میتوانید با شماره 09335821334 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید یا مشاوره دریافت کنید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا