Image
جدید 1402/07/19

معرفی تفاوت انواع مداد رنگی های فابرکاستل

تفاوت مدل های مختلف مداد رنگی فابرکاستلفابرکاستل، یک برند معروف مداد رنگی می باشد که قدمت و شهرت زی

تفاوت مدل های مختلف مداد رنگی فابرکاستل

فابرکاستل، یک برند معروف مداد رنگی می باشد که قدمت و شهرت زیادی داشته و در تولید مداد رنگی، عملکرد بسیار خوبی را ارائه داده است ، این برند، توجه اساتید وهنرمندان حرفه ای را به خود جلب نموده است؛ مداد رنگی فابرکاستل ، ادر انوع مختلفی تویلد می شود و هر کدام کاربرد خاص خود را شامل می شوند؛ با مقاله ی فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه همراه باشید تا با یکدیگر انواع مختلف مداد رنگی های برند فابرکاستل را بررسی نماییم.

انواع مداد رنگی فابرکاستل

مداد رنگی کلاسیک فابرکاستل

مداد رنگی فابرکاستل ، معروف ترین مداد رنگی این برند می باشد و تقریبا عموم مردم با این سری از مداد رنگی، آشنا می باشند؛ این نوع مداد رنگی، دارای بدنه ای 6 ضلعی و ارگونومیک بوده؛ بدنه ی مدادهای کلاسیک فابرکاستل، از چوب جنگل کاری ساخته شده اند که توسط شورای نظارت بر جنگل، تایید شده است، به این معنا که شرکت فابرکاستل، دوست دار محیط زیست می باشد.

مغز مداد رنگی های کلاسیک فابرکاستل، از رنگدانه هایی مرغوب و باکیفیت ساخته شده که به صورت نرم و روان روی سطحی که می خواهید روی آن نقاشی بکشید، پخش می شود و جلوه ای طبیعی به کار شما می بخشد، این مدادها دائمی هستند و پس از کشیده شدن روی سطح، نمی توان به آسانی آن ها را پاک نمود

مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل

سری دیگر از مدادرنگی های فابرکاستل وجود دارد که به مداد رنگی پلی کروم شناخته می شوند؛ این سری مداد رنگی، کیفیت بالاتری نسبت به مداد رنگی کلاسیک داشته و به صورت حرفه ای تر عمل می نماید؛ مداد رنگی پلی کروم، رنگدانه های به شدت نرم و باکفیتی دارد که به صورت نرم و روان روی بافت مقوا و کاغذ حرکت کرده و روی آن قرار می گیرد.

مغز مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل ، در برابر آب بسیار مقاوم است زیرا این مداد بر پایه ی روغن می باشد و چرب بوده و آب، تاثیری روی آن و ماندگاری اش ندارد؛ این نوع مداد رنگی، بدنه ای گرد داشته و حدود 8 تا 12 لایه، لایه پذیر بوده و به دلیل وجود این ویژگی، می توان لایه های مختلف را با هم آمیخت و رنگ های بیشتری را تولید نمود، این ویژگی از محبوبیت بالایی نزد هنرآموزان، استادان و هنرمندان، برخوردار است.

مداد رنگی اسکچ فابرکاستل

مداد رنگی اسکچ فابر کاستل، همانند مادرنگی پلی کروم، برای نفاشی های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد و مخصوص طراحی میباشد، این نوع مداد رنگی، به صورت بسته بندی در بازار ارائه می شود و بسیار حرفه ای عمل می نماید، استفاده از این مداد رنگی، فقط به افراد حرفه ای پیشنهاد می شود.

مداد رنگی های اسکچ، رنگ های یکدستی را بر روی سطح ایجاد می کنند؛ این مداد رنگی ها، از مقاومت بالایی برخوردار هستند و مغز مدادها، از رنگدانه های باکیفیت و غلیظ، تشکیل شده است؛ استفاده از این مداد رنگی، طراحی و نقاشی واضح و یکدستی را، در اختیار شما قرار می دهد.

مدادآبرنگی فابرکاستل

اگر طرفدار نقاشی های آبرنگی هستید و مهارت بالایی در استفاده از آبرنگ ندارید، مدادهای آبرنگی فابرکاستل، بهترین گزینه ای است که می توانید برای خلق آثار خود از آن استفاده نمایید؛ مدادهای آبرنگی، قابلیت حل شدن در آب را، دارا می باشند و نسبت به آب مقاوم نیستند.

نوک مداد رنگی های آبرنگی فابرکاستل، بسیار مقاوم و محکم می باشد و با افزایش فشار، دچار شکستگی نمی شود؛ این مدادها، برای انجام تکنیک های هم پوشانی، هاشور زنی، تکنیک خشک روی تر و غیره، مورد استفاده قرار می گیرد؛ این مداد، هم ساختار مداد رنگی، هم ساختار آبرنگ را دارا می باشند و با استفاده از آب، اثر آن از روی سطح پاک می شود.

جمع بندی

در این مقاله ما در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه به توضیح درباره انواع مداد رنکی کلاسیک فابرکاستل، پلی کروم و اسکچ و مداد آبرنگی فابرکاستل پرداختیم، در مورد تفاوت ها و شباهت های هریک گفتیم و از ویژگی هایی که میتوانید با استفاده از هریک از این مداد رنگی ها برخوردار شوید برایتان شرح دادیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت کافی را برده باشید. و اگر سوالی برایتان پیش آمده با پشتیبانی نوین پارسه تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید یا در انتهای همین صفحه نظر بگذارید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا