Image
جدید 1402/07/08

مداد رنگی پلی کروم چیست؟ ویژگی و کاربرد ها

مداد رنگی پلی کروم، یکی از حرفه ای ترین مداد رنگی ها و یکی از با ارزش ترین ابزار برای هنرآموزان و ه

مداد رنگی پلی کروم ، یکی از حرفه ای ترین مداد رنگی ها و یکی از با ارزش ترین ابزار برای هنرآموزان و هنرمندان می باشد؛ به وسیله ی مداد رنگی پلی کروم می توان نقاشی هایی بسیار طبیعی ورئال و بسیار زیبا و چشمگیری را خلق نمود و در تکنیک رئالیسم، هاشور زدن، محو کردن، سایه زدن و کشیدن خطوط متنوع از ان استفاده نمود. در این مقاله ما در فروشگاه آنلاین لوازم هنری نوین پارسه به توضیح درباره مداد رنگی پلی کروم پرداختیم، با نوین پارسه تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ویژگی های مداد رنگی پلی کروم

مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل ، ویژگی هایی فوق العاده و منحصر به فردی دارد که آن را در رده ی بهترین مداد رنگی ها قرار داده و از سایر مداد رنگی ها متمایز نموده است، دانستن این ویژگی ها به شما کمک می کند بهتر مداد رنگی خود را بشناسید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن آن را انتخاب کرده و از آن استفاده نمایید.

رنگدانه های مداد رنگی

مداد رنگی پلی کروم، رنگدانه های به شدت نرم و با کیفیتی دارد که به صورت نرم و روان روی بافت مقوا و کاغذ حرکت کرده و روی آن قرار می گیرد؛ این رنگدانه ها باعث به وجود آمدن رنگ هایی زنده و پایدار می شوند و ماندگاری بسایر بالایی دارند؛ مغز مداد پلی کروم، در برابر آب بسیار مقاوم است زیرا این مداد بر پایه ی روغن می باشد و چرب بوده و آبتاثیری روی آن و ماندگاری اش ندارد.

مقاومت مداد رنگی

مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل ، به دلیل کیفیت فوق العاده ی خود، در مقاومت حرف اول را می زند؛ این مداد رنگی، در برابر آب، نور، دما، رطوبت و غیره از خود مقاومت نشان می دهد و اثر شما را در طولانی مدت و در طی سال های زیاد حفظ می کند و از رنگ پریدگی اثرتان به دلیل برخورد با نور، جلوگیری می کند.

لایه پذیری

یکی از ویژگی های بسیار خوب این مداد رنگی که بین هنرمندان محبوبیت بالایی دارد، لایه پذیری بالای مداد رنگی پلی کروم می باشد؛ مداد رنگی پلی کروم حدود 8 تا 12 لایه، لایه پذیر است و می توان لایه های مختلف را با هم آمیخت و رنگ ها بیشتری را تولید نمود، این ویژگی از محبوبیت بالایی نزد هنرآموزان، استادان و هنرمندان، برخوردار است.

تعیین کنتراست نقاشی

یکی دیگر از ویژگی های مداد رنگی پلی کروم ، تعیین کنتراست نقاشی می باشد؛ شما می توانید با استفاده از تکنیک های مختلف و تغییر فشار دست خود، کنتراست و پررنگ یا کمرنگ بودن نقاشی خود را کنترل نمایید، هرچه بیشتر مداد خود را فشار دهید محل مورد نظر پررنگ تر خواهد شد.

طیف رنگی مداد رنگی پلی کروم

مداد رنگی پلی کروم، طیف رنگی بسیار وسیعی دارد؛ حدود 120 عدد رنگ متنوع از مداد رنگی پلی کروم تولید شده است که بسیاریاز رنگ ها با یکدیگر شبیه هستند و فقط یک هنرمند حرفه ای قادر به تشخیص تفاوت آن ها خواهد بود؛ یکی از ویژگی های بسیار خوب این مداد رنگی که هنرمندان زیادی را به سمت خود جذب کرده است، این است که این مداد رنگی ها علاوه بر بسته بندی، به صورت تکی نیز فروش می روند و هنرمندان می توانند هر رنگی را که نیاز دارند، به صورت جدا و تکی تهیه نمایند.

قیمت مداد رنگی پلی کروم

مداد رنگی پلی کروم ، قیمت بسیار بالایی دارد ولی در کنار قیمت بالایش، ویژگی هایی دارد که آن را از سایر مداد رنگی ها متمایز می کند به گونه ای که هنرمندان با توجه به ویژگی های مداد رنگی و بدون در نظر گرفتن قیمت آن، این مداد رنگی را تهیه می نمایند.

خلاصه

در این مقاله ما در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه به توضیح درباره مداد رنگی پلی کروم پرداختیم و به ویژگی هایی که در این مداد رنگی پیدا میشود و در سایر مداد رنگی ها موجود نیست پرداختیم، امیدواریم از مطالعه این مقاله بهره کافی را برده باشید. در صورتی که هنوز هم درباره مداد رنگی پلی کروم سوالی دارید می توانید در بخش نظرات سوالات خود را بپرسید یا با تماس با شماره تماس پشتیبانی نوین پارسه به طرح سوالات خود بپردازید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا