Image
جدید 1402/07/08

معرفی ویژگی های مداد رنگی ام کیو MQ

مداد رنگی ام کیو که به تازگی شهرت زیادی در میان استاید و هنر آموزان پیدا کرده است، یکی از با کیفیت

مداد رنگی ام کیو که به تازگی شهرت زیادی در میان استاید و هنر آموزان پیدا کرده است، یکی از با کیفیت ترین مداد رنگی هایی می باشد که درحال حاضر در بازار به فروش می رود؛ این مداد رنگی، با سرعت زیاد در رقابت با مداد رنگی های مرغوب و باکیفیت پرداخته و نسبت به کیفیت بالای خود، از قیمت مناسبی برخوردار می باشد و نزد هنرمندان حرفهای بسیار محبوببوده و مورد توجه بسیاری از اساتید قرار گرفته است.

مداد رنگی ام کیو به دلیل قیمت مناسب ومقرون به صرفهای که دارد، افراد مبتدی هم میتوانند از این مداد رنگی استفاده کنند؛ در ادامه ی این مقاله ما در فروشگاه نوشت افزار نوین پارسه مداد رنگی های ام کیو را بیشتر بررسی می نماییم.

ویژگی های مداد رنگی ام کیو

مداد رنگی ام کیو، دارای ویژگی هایی می باشد که این برند را دربین برندهای مرغوب و معروف مداد رنگی قرار داده است؛ مقاومت بالا، طیف رنگی زیاد، ترکیب پذیری، طراحی بدنه، جنس چوب و مغز مداد، از جمله ویژگی های محبوب این برند هستند که توجه هر هنرمندی را به سمت خود جلب می نمایند. در ادامه ی مطلب، به بررسی و یادگیری بیشتر ویژگی های مداد رنگی ام کیو می پردازیم.

مغز مداد رنگی ام کیو

مدارنگی های ام کیو ، به صورت روغنی هستند؛ میتوان الگوهای شیشهای را با وضوح وشفافیت بالا، به همراه ایجاد حالتی براق و منعکس کننده به تصویر کشید؛ در برابر نور و شکستن، بسیار از خود مقاومت نشان میدهند و به دلیل خاصیت ضد آب خود، روی کاغذ پخش نمیشوند؛ مداد رنگی های روغنی محکم تر و خشک تر از مداد رنگی های مومی می باشند و به هنگام پاک کردن آن ها برروی سطح، اثر کمتری از خود برجای می گذارند.

چوب مداد رنگی

مداد رنگی های ام کیو با بهترین مواد اولیه ساخته ساخته شده اند و جنس چوبی که در بدنه اش قرار گرفته است، بسیار مرغوب بوده و مقاومت نسبتا بالایی دارد، چوب این مداد رنگی به هنگام تراشیدن نمی شکند و ضایعات کمتری را از خود تولید می نماید.

طراحی بدنه ی مداد رنگی

محصول معرفی شده، در بدنهی مدادهایش کدی قرار گرفته است تا راحت تر بتوانید بر طبق کدها رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید؛ مداد رنگی های ام کیو با استفاده از تکنولوژی مدرن، به صورت ارگونومیک ( ERGONOMIC ) طراحی شده اند و به دلیل بدنه ی 6 ضلعی که دارند، از روی میز سر نمی خورند و با استفاده ی طولانی مدت از آن ها، باعث خستگی انگشتان دست نمی شوند.

لایه پذیری و ترکیب

به دلیل چرب بودن مغز مداد رنگی های ام کیو، به راحتی با یکدیگر و با مارکهای دیگر حتی مداد رنگی های مومی ترکیب میشوند و امکان آن فراهم میشود تا با این مداد رنگی، چندین لایه را رنگآمیزی نمود بدون آن که لایه های زیرین دچار پخش رنگ شوند.

طیف رنگی

مداد رنگی ام کیو، طیف رنگی بسیار متنوعی دارد و دربسته بندی های ، 12 رنگ، 24 رنگ، 36 رنگ، 48 رنگ و 72 رنگ تولید می شود و گستره ای از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد؛ شما می توانید با تهیه تعداد رنگ های کمتر آن، رنگ های مختلف را با یکدیگر ترکیب نمایید و رنگ های جدید تری را خلق کنید.

جمع بندی

در این مقاله ما در نوشت افزار نوین پارسه به توضیح درباره مداد رنگی MQ پرداختیم و به معرفی یک به یک ویژگی های این مداد رنگی پرداختیم و برایتان نقد و بررسی کردیم، امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت و بهره کافی را برده باشید، در صورتی که در مورد مداد رنگی ام کیو هنوز هم سوالاتی داشتید میتوانید در بخش کامنت ها سوالات خود را از ما بپرسید یا با تماس با شماره پشتیبانی فروشگاه نوین پارسه ، سوالات خود را مطرح و پاسخ بگیرید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا