Image
جدید 1401/10/27

در سررسید خود چی بنویسیم؟ کاربرد های سررسید

سررسیدها امروزه برای بسیاری از افراد یکی از وسایل کار روزانه شده است. سررسید جزو لوازم اداری است و

سررسید ها امروزه برای بسیاری از افراد یکی از وسایل کار روزانه شده است. سررسید جزو لوازم اداری است و در انواع ادارات، شرکت های تجاری، صنعتی، حسابداری و حتی کسب و کارهای کوچک و متوسط و استارتاپ ها استفاده میشود. در ادامه این مقاله میخواهیم برایتان در مورد اینکه در سررسید خود چه بنویسیم و اینکه در سررسید چه چیزهایی می نویسند صحبت کنیم. امیدواریم این مقاله از نوین پارسه برایتان مفید واقع شود.

کاربرد های سررسید

  • نوشتن حساب های روزانه
  • نوشتن ورود و خروج های اداری
  • نوشتن ورود و خروجی های انبارداری
  • نوشتن سررسید چک ها
  • نوشتن سررسید وام ها
  • نوشتن سررسید قرض ها
  • ثبت قرض ها و وام های پرداخته شده
  • ثبت کسری ها و معوقات
  • نوشتن کارهای روزانه
  • نوشتن برنامه های روزانه و برنامه ریزی روزانه
  • نوشتن برنامه های هفتگی و برنامه ریزی هفتگی
  • نوشتن برنامه های ماهانه و برنامه ریزی ماهانه

نوشتن حساب های روزانه

یکی از کاربرد های مهم سررسید همانطور که برایتان در لیست بالا آوردیم نوشتن و ثبت حساب های روزانه، هفتگی یا ماهانه است. بطور مثال برای ثبت خرج ها و درآمد هایی که در طول ماه داشتید میتوانید خرج های روزانه خود را درون سررسید یادداشت کنید و در طول ماه های آتی و روزهای آتی آن را به راحتی بررسی کنید.

نوشتن ورود و خروجی های اداری

از کاربرد های بسیار مرسوم سررسید ها نوشتن ورودی و خروجی های افراد از شرکت، اداره یا محیط کاری و یا درسی است. بسیاری از شرکت ها برای نوشتن زمان ورودی و خروجی کارمندان و کارگران خود از سررسید ها استفاده میکنند. دیگر با وجود یک سررسید جهت ثبت ورود و خروج ها نیازی به نگهداشتن برگه های زیاد و بهم ریخته ندارید.

نوشتن سررسید قرض و وام و چک ها

بسیاری دیگر علاوه بر کاربرد های بالایی که برایتان توضیح دادیم از سررسید برای نوشتن سررسید قرض، وام و یا چک های خود استفاده می کنند. شما میتوانید بصورت ماهانه در ماه های آینده خود تاریخ سررسید قرض یا وام خود را نوشته و چندروز مانده به ان روز یا در همان روز به یادآوری خود نگاهی انداخته و وام را سر موقع خود بپردازید.

نوشتن کسری ها و معوقات

از دیگر کارهایی که میتوان با سررسید انجام داد نوشتن کسری ها و معوقات خود است. بطور مثال ما کسری مالی داریم که بایستی به دنبال رفع آن چه در شرکت خود چه در زندگی شخصی خود باشیم. بدین صورت میتوانیم به خود یادآوری هایی در سررسید نوشته تا با رسیدن به آن یادآوری مناسبی به خود داشته باشیم و پیگیر رفع معوقات و کسری های مالی خود باشیم.

برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه

از دیگر استفاده هایی که میتوان از یک سررسید داشت استفاده به عنوان یک سررسید برنامه ریزی روزانه یا پلنر است. استفاده از سررسید برای برنامه ریزی روزانه از آنجایی اهمیت دارد که میتوان تمامی کارهای خود را به همراه برنامه ریزی های روزانه بصورت یکجا در یک دفتر سررسید داشت و دیگر کارهای روزانه و دوره ای خود را فراموش نکرد.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا