Image
جدید 1401/03/25

چگونه نقاشی روی بوم را شروع کنیم؟

چگونه نقاشی روی بوم را شروع کنیم؟با رعایت کردن اصول پایهنقاشی روی بوم میتوانیم اثر خلاق و ماندگاری

چگونه نقاشی روی بوم را شروع کنیم؟

با رعایت کردن اصول پایه نقاشی روی بوم میتوانیم اثر خلاق و ماندگاری به جای بگذاریم. این اصول اولیه شامل کار با رنگ است. در زمان استفاده از رنگ برای نقاشی روی بوم از رنگ های روغن واکرلیک باید به غلیظ و رقیق بودن رنگ توجه گردد. ما در این مقاله از سایت لوازم هنری نوین پارسه به این سوال که " چگونه نقاشی روی بوم را شروع کنیم؟ " پاسخ میدهیم و اصول و موارد مهم نقاشی رو بوم را برای شما دوستان عزیز مطرح میکنیم و به وسایل مورد نیاز برای نقاشی روی بوم نیز می پردازیم خوشحال میشویم که تا پایان با پارسه همراه باشید.

برای نقاشی روی بوم اول از همه باید چهره یا منظره ی که میخواهیم نقاشی کنیم را با دقت و تمرکز بالا ببینیم و بعد با چندبار دیدن به تصویر موردنظرمون آن را به ذهن خود سپرده و آنچه برداشت می کنیم را روی بوم نقاشی خود پیاده کنیم.

در مرحله بعد استفاده از قلمو های مناسب برای راحتی کار می باشد هنگامی که وسایل مناسب و خوب انتخاب گردد نقاشی روی بوم لذت بخش تر می شود .

درست دست گرفتن قلمو از روشهای بسیار مهم نقاشی روی بوم می باشد.

یکی دیگر از مراحل نقاشی روی بوم ، شناسایی رنگ ها است که با تشخیص و شناسایی نوع رنگ تکنیک استفاده از هر رنگ را میتوان شناسایی و فرا گرفت.

وسایل مورد نیاز برای نقاشی روی بوم

در این بخش از مقاله پارسه به معرفی لیست ایم لوازم مورد نیاز برای نقاشی روی بوم پرداختیم که میتوانید این لیست را مشاهده کنید:

رنگ اکریلیک

رنگ روغن

رنگ گواش

قلمو در اندازه های مختلف و نوع های گرد و تخت

پالت

سه پایه و بوم

کاردک

حلال

چگونه نقاشی روی بوم را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن و گرد گیری تابلوهای نقاشی نباید از آب وصابون استفاده کرد . برای اینکه بخواهیم نقاشی روی بوم را تمیز کنیم باید اول نوع رنگ آن نقاشی رو تشخیص بدهیم که برپایه آب هست یا تینر می باشد. برای تشخیص اینکه نقاشی بر پایه آب هست میتوانیم یک دستمال نمدار را گوشه ی از کار میکشیم اگر پاک شد متوجه میشویم که بر پایه آب بوده است اگر پاک نشد بر پایه تینر می باشد.

اگر نقاشی روی بوم بر پایه آب بود میتوانیم با یک فرچه تمیز آن را پاک کنیم و اگر بر پایه تینر بود میتوانیم با یک دستمال نخی کمی نمدار شده این نوع از تابلوهای نقاشی رو تمیز کنیم.

پارچه بوم نقاشی از چیست؟

پارچه های بوم نقاشی انواع و مدل های مختلفی دارد که با توجه به تکنیک و متریال نقاشی پارچه بوم نقاشی را باید انتخاب کرد. حال ما برای شما چند نمونه از پارچه های بوم را برایتان توضیح میدهیم:

انواع پارچه های بوم نقاشی

پارچه نرمال: مناسب برای عموم تکنیک های نقاشی

پارچه ممتاز: بهترین انتخاب برای تکنیک ساخت و ساز و رئال، این نوع پارچه برای هنرمندانی که بوم خاص می خواهند بسیار مناسب است داری بافت ظریف و ریز می باشد و با پارچه صد درصد پنبه تولید شده است.

پارچه سوپر درشت: دارای استحکام بالا و بافت درشت است که برای کارهایی که نیاز به بافت منظم دارند مناسب می باشد. این نوع پارچه با استفاده از ترکیب جسو مخصوص تولید شده است.

پارچه سوپر برزنت: این نوع پارچه بالاترین استحکام را دارد و برای کاهای حرفه ای، بزرگ و سنگین مناسب می باشد.دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد.

پارچه طرح روسی: دارای بافت نسبتا درشتی است و برای کارهای حرفه ای و خاص بسیار مناسب می باشد. دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز است.

پارچه گونی : با استحکام بالا و بافت کاملا درشتی است که برای کارهای خاص مناسب می باشد و دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز است.

قیمت بوم نقاشی چقدر است؟

قیمت بوم نقاشی با توجه به سایز، برند و نوع مدل بوم (بوم هشت ضلعی، بوم نیم دایره، بوم قابی، بوم بیضی، بوم دایره و ...) فرق دارد. شما دوست عزیز می توانید به فروشگاه اینترنتی نوین پارسه مراجعه کرده و از دسته ی لوازم هنر و معماری قسمت لوازم نقاشی گروه بوم را ببیند و انواع و مدل های مختلفی که میخواهید از سایت پارسه با بهترین قیمت ها و متنوع ترین مدل ها بوم نقاشی خود را انتخاب و بصورت حضوری و غیر حضوری با خیالی راحت خرید خود را از پارسه انجام دهید.

جمع بندی

در این مقاله ما در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه به این چند سوال که چگونه نقاشی روی بوم را شروع کنیم و چگونه نقاشی روی بوم را تمیز کنیم؟ پاسخ دادیم و در ادامه انواع پارچه های بوم نقاشی و قیمت بوم نقاشی را برای شما هنرندان عزیز گفتیم و توضیحات مختصری در موردشان ارائه کردیم، امیدواریم که مطالب توضیح داده شده برایتان مفید واقع گردد. ممنونم از شما که ما را همراهی میکنید. شما میتوانید برای مشاهده لوازم هنری به لینک دسته " لوازم هنری پارسه " کنید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا