Image
جدید 1401/03/25

نوشت افزار ایرانی چیست؟ لیست برندهای ایرانی نوشت افزار

نوشت افزار ایرانی به مجموعه ای از لوازم تحریری گفته میشود که برای نوشتن استفاده می گردند و تولید ای

نوشت افزار ایرانی به مجموعه ای از لوازم تحریری گفته میشود که برای نوشتن استفاده می گردند و تولید ایران نیز هستند. فروشگاه اینترنتی نوشت افزار ایرانی نوین پارسه با ارائه انواع محصولات ایرانی با کیفیت از برند های مختلف تلاش می کند که برای شما مشتریان گرامی تجربه خریدی به خاطر ماندنی را بسازد. در این مقاله در مورد نوشت افزار ایرانی چیست؟ ، لیست نوشت افزار ایرانی ، نوشت افزار ایرانی اسلامی و خرید نوشت افزار ایرانی می گوییم و برایتان توضیح میدهیم. با پارسه تا پایان این مقاله همراه باشید.

نوشت افزار ایرانی

نوشت افزار ایرانی و نوشت افزار ایرانی اسلامی امروزه توجه بسیاری را جلب کرده است و باعث افزایش فروش این نوع از کالا های نوشت افزاری شده است.

حمایت از تولید ایرانی هدف بسیاری از خریداران نوشت افزار های ایرانی است. البته که بسیاری از برند ها مانند پاپکو، بیک، کیان، سی کلاس، کلیپس، ماین، کرونا،پنتر، فینوکنکو،زبرا،دکتر پنتر،آرمان،نفیس،گنجینه از جمله تولیدی های نوشت افزار ایرانی هستند که در زمینه تولید انواع دفتر و کلاسور و یا مداد و خودکار فعالیت دارند و محصولات با کیفیت بالایی تولید می کنند.

نوشت افزار های ایرانی اصولا به دو نوع در ایران تولید میشوند. برخی برند ها بصورت تحت لیسانس در ایران تولید نوشت افزار می کنند و دیگر برند ها مانند کیان، آرمان، نفیس و گنجینه برند ایرانی نوشت افزار هستند. استفاده از نوشت افزار ایرانی برای بسیاری از حامیان تولید لوازم تحریر ایرانی تبدیل به یک ارزش شده است بنابر این خرید نوشت افزار ایرانی رونق گرفته است.

لیست نوشت افزار ایرانی

نوشت افزار ایرانی همانطور که گفتیم پرطرفدار و محبوب شده است. بنابر این بسیاری از مردم نیاز به دانستن برند نوشت افزار ایرانی نیاز دارند و به دنبال لیست نوشت افزار ایرانی می گردند که بر اساس این لیست ها به خرید برند های ایرانی نوشت افزار بپردازند. ما در این بخش از مقاله Novin Parse نوین پارسه به ارائه لیست نوشت افزار ایرانی می پردازیم.

اسامی نوشت افزار ایرانی

  • پاپکو Papco
  • بیک Bik
  • کیان Kian
  • سی کلاس C-Class
  • کلیپس Clips
  • ماین Mine
  • کرونا Corona
  • پنتر Panter
  • فینوکنکو Canco FINO
  • زبرا Zebra
  • دکتر پنتر Dr.Panter
  • آرمان Arman
  • نفیس Nafis
  • گنجینه Ganjine

پاپکو

پاپکو از جمله برند های نوشت افزار ایرانی است که به تولید انواع کلاسور و دفتر و دفتر برنامه ریزی و دفترچه و زونکن می پردازد. این برند با نام اصلی شرکت تولیدی و صنعتی پارسا پلاستیک از سال 1363 به تولید انواع لوازم التحریر اداری، سمیناری، مدیریتی و دانشجویی مشغول است و جزو یکی از برند های معروف و با کیفیت و با سابقه ایرانی است.

کیان

شرکت قلم خودکار صفا کیان تولید کننده انواع خودکار، انواع ماژیک، مداد و سایر لوازم تحریر است که در سال 1388 تاسیس کرده است.

این شرکت با بهره گیری از مدرنترین ماشین الات و پرسنل کار آزموده و آزمایشگاه کنترل کیفی مدرن و با اخذنشان ملی استاندارد ایران و گواهینامه های ایزو از جلمه تولید کنندگان معروف خودکار ایرانی است و محصولات خودکار این شرکت مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

پنتر و دکتر پنتر

شرکت پنتر با ارائه بسیاری از لوازم نوشت افزار مانند خودکار، پاک کن، ماژیک وایت برد و سی دی ، ماژیک علامت زن و هایلایتر، مداد و مداد رنگی آبرنگ و مداد شمعی و اتود و سرب اتود یکی از برترین تولید کننده های ایرانی است که به فعالیت تولیدی نوشت افزار و لوازم تحریر در ایران می پردازد.

پنتر در سالهای متمادی جزو کارآفرینان برتر بوده است و با اخذ تائیدیه نمونه های نوشت افزار آنتی باکتریال از آزمایشگاه های بین المللی موفق به تولید نوشت افزار آنتی باکتریال با برند دکتر پنتر نیز شده است. پنتر بخشی دیگر از تولید هایش مثل پاک کن ها را با برند پنتر+ تولید و به بازار عرضه می کند.

جمع بندی

در این مقاله ما در فروشگاه اینترنتی نوشت افزار ایرانی پارسه به این سوال که نوشت افزار ایرانی چیست پرداختیم و سپس به ارائه لیست برند های نوشت افزار ایرانی پرداختیم و برخی را نیز مورد بررسی قرار دادیم و در موردشان توضیحاتی ارائه کردیم، امیدوارم اطلاعات و لیست نوشت افزار ایرانی که برایتان گذاشتیم در خرید نوشت افزار ایرانی به شما کمک شایانی کند. درصورتی که در مورد خرید نوشت افزار ایرانی سوالاتی داشتید میتوانید با واحد پشتیبانی ما نیز در نوین پارسه تماس حاصل فرمایید یا پیام دهید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا