Image
جدید 1399/09/19

نحوه رنگ آمیزی یک لیوان آب

مناسب برای: نوجوانان / بزرگسالانزمان مورد نیاز: 60 دقیقهوسایل مورد نیاز: مداد های پلی کروم فابرکاست

مناسب برای: نوجوانان / بزرگسالان

زمان مورد نیاز: 60 دقیقه

وسایل مورد نیاز: مداد های پلی کروم فابرکاستل شامل: light ultramarine 140، helioblue-reddish 151، Warm Gray II 271و warm grey V 274. (برس آب) Water brush، کاغذ آبرنگ با سطح ریز درسایز A4 یا A5

گام اول:

قبل از هرچیز، یک لیوان آب نیمه پر را روی میز قرار دهید. یک شیء واقعی درک نسبت و سایه زدن را برای شما راحت تر خواهد کرد (همچنین می توانید از عکس استفاده کنید). برای اینکه شیشه را با موفقیت بیشتری توصیف کنید، ابتدا با مداد Warm Grey II 271 با ضربات ظریف، یک مستطیل روی کاغذ آبرنگ بکشید. در جعبه، زمینه لیوان آب را با رنگ warm grey V 274بکشید، سپس بیضی دهانه بالای شیشه و پایین آن را بکشید. قسمت های خاصی را با رنگ warm grey V 274، helioblue-reddish 151 و light ultramarine 140 روشن تقویت کنید، اما نه خیلی زیاد، به اندازه ای که هنگام ترکیب شدن بعداً هیچ خط ناخواسته ای باقی نماند.

گام دوم:

لیوانی را که در جلوی خود قرار داده اید، دقیقاً مشاهده کرده و بازتاب ها، نور و سایه ها را با warm grey V 274 وhelioblue-reddish 151و light ultramarine 140به منظور ترسیم منحنی های آب در لیوان ترسیم کنید.

گام سوم:

حالا پیگمان ها را با Water brush مخلوط کنید. نوک قلم مو نباید خیلی مرطوب باشد تا زمینه لیوان آب قابل مشاهده باشد.

منبع:
How to colour a water glass with Albrecht Dürer Magnus

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا