Image
جدید 1402/07/02

لیست لوازم تحریر کلاس پنجم سال 1402

کلاس پنجم ابتدایی سالی بسیار مهم در زندگی تحصیلی دانش آموزان است. کتاب های درسی دانش آموزان در این

کلاس پنجم ابتدایی سالی بسیار مهم در زندگی تحصیلی دانش آموزان است. کتاب های درسی دانش آموزان در این مقطع شامل آموزش قرآن، فارسی، نگارش فارسی، ریاضی، علوم تجربی، مطالعات اجتماعی میشود. که برای این کلاس به وسایل کمک آموزشی و لوازم مدرسه نیاز دارند.همچنین برای برخی از این دروس لازم است دفتر مشق یا برای کلاس ریاضی نیاز به ست خط کش گونیا نقاله دارند.

بنابراین داشتن لوازم تحریر مناسب و کافی برای دانش آموزان از ضروریات اصلی مدرسه است. در ادامه این مقاله در فروشگاه نوین پارسه به توضیح درباره لیست لوازم تحریر کلاس پنجم پرداختیم و در نهایت به ارائه لیست پرداختیم.

خرید لوازم تحریر

دفتر

دفتر هایی که مورد نیاز دانش آموزان پنجم ابتدایی هستند عبارتند از دفتر معمولی یا دفتر سیمی 60 یا 80 برگ برای دروس ریاضی، علوم و مشق دفتر برای دروس اجتماعی و دیکته و همچنین دفترچه یادداشت و دفتر نقاشی

مداد نوکی

مدادنوکی نیز از ضروریات اصلی دانش آموزان کلاس پنجم است که برای خیلی از دروس یا نوشتن در کتل درسی لازم است و بهتر است به همراه خود مداد نوکی یا اتود به همراه داشته باشند.

خودکار

خودکار یکی از وسایل لازم برای دانش آموزان کلاس پنجم میباشد. برند خودکار در انتخاب آن مهم نیست اما باید دید هر بچه با خودکار درشت راحت تر است یا نازک و از لحاظ رنگبندی هم خودکارهای ضروری عبارتند از خودکار آبی، خودکار قرمز و خودکار مشکی، که میتوانید از برندهایی مانند یاز، کیان، استایلیش و پنتر و دکتر پنتر در لوازم تحریر نوین پارسه خریداری کنید.

غلط گیر

لاک غلط گیر بایستی روان و دارای مخزن باشد شما میتوانید انواع لاک غلط گیر قلمی، فرچه ای یا نواری را در صفحه غلط گیر نوین پارسه مشاهده و خریداری کنید.

جلد چسبی

جلد برچسبی نیازی اساسی برای کتاب های 5 ابتدایی است تا دانش آموزان از کتاب های درسی خود محافظت کنند و بتوانند کتاب خود را تا آخر سال تحصیلی و یا تا سال های آینده نیز نگهداری نمایید.

ماژیک

ماژیک هایلایتر یکی از لوازم مورد نیاز دانش آموزان کلاس پنجم میباشد که در رنگ های دلخواه آبی، زرد، نارنجی، سبز و صورتی موجود میباشد. یا ماژیک وایت برد غیردائمی برای استفاده برروی تخته وایت برد که در خانه خود دارند میتوانند خریداری کنند.

کاور

کاور A4 نیز برای نگهداری برگه ها و اطلاعات مناسب میباشد. دانش آموزان میتوانند با استفاده از کاور برگه های امتحانی یا پیک های هفتگی خود را سالم نگه دارند تا در زمان امتحانات بتوانند از آنها استفاده کنند.

لیست لوازم تحریر کلاس پنجم

خرید لوازم التحریر

در ادامه این مقاله به ارائه لیستی از لوازم تحریری که میتوانید برای کلاس پنجم خریداری کنید به همراه لینک خرید آنها اشاره داشتیم. امیدواریم این مقاله از فروشگاه نوین پارسه برایتان مفید واقع شود:

ردیف

نام کالا

ردیف

نام کالا

1

جلد چسبی

23

دفتر شطرنجی

2

پوشه دکمه دار

24

جامدادی

3

دفترچه یادداشت

25

مداد رنگی

4

کیسه ریاضی

26

دفتر نقاشی

5

اکسپندینگ

27

پاک کن

6

کلیربوک

28

تراش

7

قمقمه

29

صابون کاغذی

8

ظرف غذا

30

چراغ مطالعه

9

یادداشت چسب دار

31

چرتکه

10

اتود 2 میل

32

چینه

11

مداد مشکی

33

چوب خط

12

خط کش

34

ساعت آموزشی

13

کاغذ رنگی

35

شابلون الفبا

14

کاغذ سفید

36

شابلون اعداد

15

مقوا رنگی

37

شابلون

16

مداد قرمز

38

ژل ضد عفونی دست

17

دفتر خط دار

39

کوئیزنر

18

چسب ماتیکی

40

ساعت بیدارباش

19

چسب مایع

41

دستمال کاغذی جیبی

20

برچسب نام

42

کیف

21

چسب نشریه

43

میز تحریر

22

قیچی

44

کتاب رنگ آمیزی

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران

محصولات مشابه

1 دیدگاه

کلاس پنجم
1403/02/17

سلام با عرض ادب خیلی از سایتتون خوشم آمد و واقعا چیز های خیلی خوبی می گذارید . میشه لطفا بیشتر بزارید که چیکار کنیم و اینجور چیز ها

ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا