Image
جدید 1402/07/07

مداد رنگی استدلر چیست؟

مداد رنگی استدلر، یک نوع مداد رنگی آلمانی بوده که قیمت مناسبی داشته و کیفیت آن قابل قبول می باشد؛ ا

مداد رنگی استدلر ، یک نوع مداد رنگی آلمانی بوده که قیمت مناسبی داشته و کیفیت آن قابل قبول می باشد؛ این نوع مداد رنگی، مناسب افراد مبتدی و نیمه حرفه ای می باشد و می تواند برای شما آثار جذاب و ماندگاری را به ارمغان بیاورد؛ با فروشگاه نوشت افزار نوین پارسه همره باشید تا به بررسی بیشتر مداد رنگی استدلر بپردازیم.

ویژگی های مداد رنگی استدلر

مداد رنگی استدلر در کنار طیف رنگی ای که دارد، شامل ویژگی هایی می شود که آن را از سایر مداد رنگی های معمولی و دانش آموزی متمایز کرده و محوبیت آن را در میان دانش آموزان بیشتر نموده است، به طوری که هر کسی که به دنبال مداد رنگی ای باکیفیت و قیمت مناسب می باشد، در اولین انتخابش، استدلر را برمی گزیند. محصول معرفی شده، به دلیل پیگمنت های رنگی بالا، کیفیت مناسب، شفافیت و زنده بودن رنگ هایش، جنس چوب مرغوب، بدنه ی ارگونومیک و قیمت مناسب خود از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است؛ در ادامه ی این مقاله به بررسی ویژگی های مداد رنگی استدلر می پردازیم.

طیف رنگی

مداد رنگی استدلر، در بسته بندی های مقوایی و در تعداد رنگ های 12 رنگ، 24 رنگ، 36 رنگ و 48 رنگ تولید می شود؛ می توان گفت مداد رنگی استدلر ، طیف رنگی نسبتا گسترده ای دارد؛ این تعداد طیف رنگی برای هنرمندان نیمه حرفه ای بسیار مناسب می باشد و آن ها می توانند بیشتر آثار خود را با همین گستره ی تولید شده از مداد رنگی های استدلر، خلق نمایند.

مغز مداد

مداد رنگی های استدلر، دارای مغزی با قطر سه میلی متر و بسیار نرم می باشند که به راحتی روی کاغذ و مقوا رنگ می دهند و به دلیل مقاوم بودن مغز آن، در برابر شکستن، از خود مقاومت نشان می دهند و به راحتی نمی شکنند؛ نوک مداد رنگی های استدلر کاملا نرم است و نقاشی کشیدن با آن، باعث ایجاد طرح هایی با بافت پر و بسیار جذاب می شود.

جنس چوب مداد

بدنه ی مداد رنگی استدلر ، از چوبی مرغوب با پوشش غیرسمی تشکیل شده که به راحتی تراش می شود و دچار شکستگی نمی شود، در بدنه ی این مداد رنگی ها کدی قرار گرفته است تا راحت تر بتوانید بر طبق کدها رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید.

مقاومت

مغز مداد رنگی های استدلر، در برابر شکستن مقاوم است و به راحتی دچار شکستگی نمی شود، این محصول در برابر نور از خود مقاومت نشان داده و پس از چندین سال دچار رنگپریدگی نمی شود وکیفیت اولیهی خود را حفظ می نماید.

لایه پذیری

شما با استفاده از مداد رنگی استدلر ، میتوانید چندین لایه را هم زمان رنگ آمیزی نمایید و رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا رنگ های متنوع تری را ایجاد نمایید؛ البته تعداد لایه های رنگی به نوع کاغذ و شیوه ی کار شما نیز بستگی دارد؛ به این قابلیت، قابلیت لایه پذیری و ترکیب شدن می گویند. با استفاده از این مدادها می توان چند لایه رنگ را روی هم کشید و با استفاده از تکنیکهای مختلف هنری مانند فشار، تیره و روشن، زوایه ی کشیدن مداد، ترکیب رنگها و استفاده از پاک کن اثرات مختلفی را روی نقاشی ایجاد نمود.

طراحی بدنه ی مداد

بدنه ی مداد رنگی های استدلر با استفاده از تکنولوژی مدرن، به شکل ارگونومیک ( ERGONOMIC ) و 6 ضلعی طراحی شده که بسیار خوش دست بوده و مانع از خستگی انگشتان دست میشود و همچنین از روی میز سر نمیخورند در نتیجه، احتمال آسیب دیدن مداد را کاهش می دهد.

جمع بندی

در این مقاله ما در فروشگاه نوشت افزار نوین پارسه به توضیح درباره ی اینکه مداد رنگی استدلر چیست و ویژگی های مداد رنگی استدلر از جمله طیف رنگی، مغز مداد، جنس چوب آن و مقاومت و لایه پذیری و طراحی بدنه این مداد رنگی های آلمانی پراختیم امیدواریم از مطالعه این مقاله بهره کافی را برده باشید. در صورتی که هنوز هم سوالی در اینباره داشتید میتوانید سوالات خود را در بخش نظرات بپرسید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا