بوم دایره بومیران

سایز: قطر 30
  • شکل: دایره
  • جنس پارچه: کتان
  • رنگ: سفید
بیشتر بخوانید بستن
ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 500 هزار تومان
موجود در انبار
آماده ارسال
256,000تومان

توضیحات محصول بوم دایره بومیران

بوم دایره بومیران

وقتی از کیفیت حرف می زنیم، بومیران حرف اول را می زند؛ تمرکز بومیران روی تولید محصولی مرغوب و با کیفیت می باشد، قیمت بالاتر بومیران نسبت به سایر بوم ها، امری غیرقابل اجتناب می باشد که در اثر وسواس بالا در مواد اولیه و کنترل کیفیت نهایی اتفاق می افتد و ضخامت دو سانتی متری دارد. در این محتوا به توضیح درباره این بوم با کیفیت ایرانی یعنی بوم بومیران در فروشگاه لوازم هنری نوین پارسه پرداختیم.

بوم دایره بومیران

یکی از اشکالی که بومیران در تولید بوم استفاده می کند، شکل دایره است؛ این شکل بعد از اشکال مستطیل و مربع، پرکاربردترین است که از پارچه ی معمولی تهیه شده، این پارچه ی نرمال؛ استحکام بالایی داشته و بافتش متوسط است وبرای عموم تکنیک های نقاشی مناسب بوده، پارچه ی این بوم از پشت، به قاب بوم منگنه شده است که این منگنه ها، دوام و استحکام بوم را بالا می برند.

این بوم به شکل یک دایره به قطر های مختلف می باشد و جنس پارچه آن از کتان با کیفیتی می باشد که به راحتی می توان به وسیله انواع رنگ روغن و اکریلیک روی آن نقاشی نمود و همچنین دارای استحکام بسیاری میباشد و به دلیل وزن مناسب آن به راحتی قابلیت جا به جایی و حمل را دارد و استفاده از این بوم نوعی کار هنری خلاقانه برای هنرمندان به شمار می آید.

روی بوم دایره میتوانید تکنیک های مختلفی مانند تکنیک رنگ روغن و اکرلیک را اجرا نمایید؛ بوم دایره ی بومیران، وزن زیادی ندارد و می توان آن را به راحتی جا به جا کرد؛ همچنین، میتوان از مقاومت آن هنگام اجرای کار و آویختن به دیوار نیز مطمئن بود.

بوم دایره ی بومیران ، از قطر ده سانتی متر شروع شده و تا قطر یک متر تولید میشود؛ شما با استفاده از بوم دایره، می توانید آثار متفاوت و خاصی را خلق کنید و جلوه ای زیبا و جذاب به کار خود ببخشید؛ این بوم، برای کارهای خاص استفاده شده و باعث بیشتر شدن جذابیت بصری هنر شما می شود؛ شما می توانید بوم های دایره ی بومیران را از فروشگاه اینترنتی نوین پارسه، تهیه نماید.

مشخصات کالا

بوم دایره بومیران

مشخصات کلی
    شکل
    دایره
    جنس پارچه
    کتان
    رنگ
    سفید
نمایش همه مشخصات کالا فقط نمایش مشخصات کلی کالا

امتیاز و دیدگاه کاربران

بوم دایره بومیران

0
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید
کامنتی ثبت نشده است.شما اولین کامنت را ثبت کنید
بوم دایره بومیران

بوم دایره بومیران

موجود در انبار
256,000تومان
افزودن به سبد خرید
لیست فروشندگان این کالا
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
یکتاکالا
92% رضایت خریداران | عملکرد عالی
ارسال یکتاکالا
گارانتی 18 ماهه
26,500,000 تومان
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
کپی لینک
جایزه شما
با دعوت دوستانتان، پس از اولین خریدشان، کدتخفیف و امتیاز هدیه بگیرید.
telegram
ایتا