Image
جدید 1401/05/30

لیست کامل لوازم تحریر کلاس اول + لیست

لوازم مدرسه کلاس اولبا نزدیک شدن شروع سال تحصیلی جدید، دغدغه بسیاری از خانواده ها خرید لوازم تحریر

لوازم مدرسه کلاس اول

با نزدیک شدن شروع سال تحصیلی جدید، دغدغه بسیاری از خانواده ها خرید لوازم تحریر و لوازم مدرسه کلاس اول برای شروع سال جدید دانش آموزان خود هستند. اینکه چگونه و بدون دردسر بتوانند بهترین لوازم تحریر و لوازم مدرسه را با هزینه بسیار کم و کیفیت بالا انتخاب و خرید کنند .

در سال تحصیلی اول دبستان والدین و دانش آموزان برای رفتن به مدرسه ذوق و شوق خاصی دارند به همین دلیل پدر و مادرها میخواهند بهترین و باکیفیت ترین وسایل را برای کودکان دلبند خود برای رفتن به مدرسه تهیه کنند.

کودکان کلاس اول با دیدن لوازم تحریر های زیبا و فانتزی بسیار خوشحال میشوند و برای خواندن و نوشتن علاقه بیشتری پیدا میکنند پس حتما در انتخاب لوازم تحریر و لوازم مدرسه کلاس اول بسیار دقت کنید.

لیست کامل لوازم تحریر کلاس اول دبستان

در تهیه و خرید لوازم تحریر مدرسه باید به مقطع تحصیلی دانش آموز حتما توجه گردد اینکه به چه لوازمی نیاز دارند. نوین پارسه تلاش کرده تا برای همه پایه های تحصیلی یک لیست کامل لوازم تحریر را به شما دوستان پیشنهاد دهد.

ممکن است برخی از موارد لیست زیر را لازم نداشته باشید یا بخواهید موارد دیگری را به این لیست اضافه کنید در هر صورت اگر قبل از خرید لوازم مدرسه، یک لیست کامل لوازم تحریر برای کلاس اول را داشته باشید، هم چیزی یادتان نخواهد رفت و هم از خرید موارد غیرضروری جلوگیری خواهید کرد.

به همین دلیل فروشگاه نوین پارسه برای راحتی شما دوستان عزیز اقدام به تهیه لیست کامل لوازم تحریر کلاس اول دبستان به همراه لینک محصولات مرتبط نموده است.

جلد چسبی

چسب مایع

ساعت آموزشی

مقوا رنگی

پوشه دکمه دار

برچسب نام

شابلون

قیچی

کیسه ریاضی

چسب نشریه

قمقمه، ظرف غذا و لیوان

مداد رنگی

دفترچه یادداشت

مداد

یادداشت چسبدار

دفتر شطرنجی

اکسپندینگ

جامدادی

خط کش

کوئیزنر

کلیربوک

چرتکه

پاکن

کیف

دفتر خط دار

چینه

تراش

میز تحریر

چسب ماتیکی

چوب خط

کاغذ رنگی

کتاب رنگ آمیزی

نکاتی در خصوص تهیه لیست لوازم مدرسه دانش آموزی:

کیف کلاس اول باید مناسب با وزن و قدرت جسمانی دانش آموز باشد ( کیف کلاس اول با دو بند دوشی و یک بند کمری برای حفظ سلامت ستون فقرات دانش آموز باشد.) بهتر است که از خرید کیف های چرخدار برای دانش آموزان کلاس اول خودداری شود.در مقاله ویژگی های کیف خوب میتواند همراه با وئدیو مشاهده کنید که در هنگام خرید کیف مدرسه چه نکاتی بهتر است رعایت شود.

در انتخاب دفتر حتما به وزن و مقاومت جلد دقت بفرمایید .

تمام وسایل شامل مداد رنگی، مداد، تراش، پاکن، خط کش و ... برچسب نام و نام خانوادگی داشته باشند.

برچسب نام و نام خانوادگی حتما بر روی دفتر و کتاب قرار گیرد و بعد جلد چسبی بر روی آن زده شود.

جمع بندی:

ما در این مقاله درفروشگاه اینترنتی لوازم مدرسه نوین پارسه در مورد لوازم مدرسه کلاس اول،لیست کامل لوازم تحریر کلاس اول دبستان و نکاتی در خصوص تهیه لیست لوازم مدرسه دانش آموزی صحبت کردیم ، امیدواریم این مقاله نیز برایتان مفید و کاربردی باشد از اینکه به سایت نوین پارسه اعتماد میکنید بسیار خرسند و سپاس گذار هستیم.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا