Image
جدید 1400/03/20

مداد رنگی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های یک مداد رنگی خوب با توجه به اینکه برای چه هدفی مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است متفاوت

ویژگی های یک مداد رنگی خوب با توجه به اینکه برای چه هدفی مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است متفاوت باشد. در حقیقت، مداد رنگی خوب از نظر کودکان یا دانش آموزان که از آن فقط برای رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی های در سطح مبتدی استفاده می کنند، کاملا با نقاشان حرفه ای که به دنبال خلق یک اثر هنری هستند، ویژگی های متفاوتی دارد.

ویژگی های مداد رنگی مناسب برای رنگ آمیزی کودکان

مهمترین ویژگی که برای خرید مدادرنگی مناسب رنگ آمیزی و نقاشی کودکان باید در نظر گرفت، نرم بودن نوک مداد و تراش خوردن مناسب آن است. کودکان معمولا مداد رنگی را با فشار زیادی روی صفحه کاغذ می کشند و اگر نوک مداد رنگی سفت باشد نه تنها رنگ مورد علاقه آنها را روی صفحه کاغذ ایجاد نمی کند بلکه به سرعت می شکند و بچه ها هم مدام مجبورند آن ها بتراشند. پس خرید مدادرنگی های اصطلاحا خشک برای کودکان و دانش آموزان اصلا خوب نیست.

از طرف دیگر کودکان دوست دارند برای نقاشی کردن از رنگ های جذاب و متضاد استفاده کنند. بنابراین خرید مدادرنگی 24 رنگ یا 36 رنگ که طیف رنگ های نزدیک به هم دارد، چندان برای آنها کاربردی نیست.

به طور خلاصه اگر قصد خرید مداد رنگی با ویژگی های مناسب را برای کودکان تان دارید، به نکات زیر دقت کنید:

  • نوک مداد رنگی نرم باشد
  • درجه سفتی و خشکی آن HBباشد
  • به راحتی تراش بخورد
  • رنگ های تند و شادابی داشته باشد
  • طیف رنگ های یک بسته مداد رنگی به هم نزدیک نباشد

ویژگی های مدادرنگی خوب برای نقاشان حرفه ای

مداد رنگی مناسب برای نقاشان حرفه ای برخلاف کودکان باید دارای نوک سخت و خشک باشد. در نقاشی با مداد رنگی، مهمترین نکته، ترکیب شدن رنگ ها با یکدیگر است، اگر نوک مداد رنگی ها خیلی نرم باشد، کل بافت صفحه کاغذ را پر می کند و اجازه ترکیب شدن رنگ دو یا چند مداد رنگی را با هم نمی دهد.

نکته مهم دیگر در خصوص ویژگی های یک مداد رنگی خوب برای نقاشان حرفه ای، طیف رنگی است. آنها برای خلق اثر هنری خودشان نیاز به رنگ های نزدیک به هم دارند. بنابراین، تعداد رنگ های موجود در یک بسته مداد رنگی از یک طیف رنگی، اهمیت زیادی برایشان دارند.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا