Image
جدید 1400/02/13

طریقه ساخت ژل بازی اسلایم در خانه

ساخت ژل اسلایم در خانه یکی از کارهایی است که خانم های خلاق می توانند به سادگی با استفاده از موادی م

ساخت ژل اسلایم در خانه یکی از کارهایی است که خانم های خلاق می توانند به سادگی با استفاده از موادی مانند محلول سالین، چسب، شامپو، مایع دستشویی و خمیر دندان و ...، آن را برای کودکان خود تهیه کنند.
اسلایم نوعی ماده است که حالت جامد مایع دارد و به دلیل حالت ژل مانند و خاصیت کشسانی سبب می شود برای کودکان جنبه سرگرمی داشته و بازی با آن لذت بخش باشد. ژل اسلایمی که به صورت آماده خریداری می کنیم ممکن است دارای موادی باشد که برای سلامت کودک مضر است بنابراین بهتر است آن را در منزل با استفاده از موادی طبیعی که دارید، تهیه کنید تا استفاده از آنها خطری برای کودکان تان نداشته باشد.
ساخت ژل بازی اسلایم در خانه چندان مشکل نیست. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا چند روش ساده برای تهیه این ژل بازی سرگرم کننده را به شما آموزش دهیم.
1: ساخت ژل اسلایم اکلیلی در خانه
ساخت ژل اسلایم در خانه را می توان به شکل های مختلف و با مواد مختلف تنوع بخشید. از جمله اسلایم اکلیلی که به مواد زیر نیاز دارد.
1. چسب چوب یا چسب شفاف حدودا نصف فنجان
2. نصف فنجان آب
3. 2/1 قاشق چایخوری جوش شیرین
4. اکلیل رنگ مورد علاقه
روش تهیه
1. ابتدا در ظرفی آب و چسب را به خوبی مخلوط کنید و آن را به صورت یک دست درآورید.
2. سپس اکلیل را به آن اضافه نمایید.
3. سپس جوش شیرین را به آن اضافه کنید.
4. به موادی که دارید یک قاشق چایخوری محلول سالین اضافه نموده و سعی کنید آن را کم کم اضافه کنید. میزان محلول نباید خیلی کم یا خیلی زیاد باشد اگر زیاد باشد سبب سفت شدن اسلایم می شود و اگر کم باشد موجب چسبناک شدن آن می شود.
5. در نهایت اسلایم را به مدت 4 دقیقه کنار گذاشته و آن را ورز دهید. بعد از ورز دادن متوجه می شوید که میزان کشسان و نرمی اسلایم چگونه است و با توجه به آن می توانید محلول سالین و یا جوش شیرین به آن اضافه کنید.
2: ساخت اسلایم بدون چسب در خانه
مواد مورد نیاز:
1. 2/1 قاشق سوپ خوری صمغ عربی
2. 1 فنجان آب گرم
3. 2/1 قاشق جوش شیرین
4. 2/1 قاشق محلول سالین
5. ماده رنگی برای زیبا کردن اسلایم
روش تهیه
1. ابتدا آب گرم را در یک کاسه ریخته و پودر صمغ را به آن اضافه کنید. مخلوط را خوب به هم بزنید تا هیچ ذره ای به صورت حل نشده باقی نماند.
2. رنگ مورد علاقه کودک را به موا داضافه نموده و بهتر است از رنگ های خوراکی که کم تر ضرر دارند استفاده کنید. رنگ های تند و جیغ گزینه خوبی برای این کار هستند.
3. جوش شیرین و محلول سالین را به محلول زیبای رنگی خود اضافه نموده و خوب مخلوط کنید. به خوبی اسلایم را هم بزنید. قاشق را از اسلایم جدا نموده و اسلایم را به دستان خود بفشارید اگر به دستتان نچسبید در کار خود موفق بوده اید.

امتیاز محصول

8.5

طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت
8.0
طراحی و زیبایی
7.5
ارزش خرید
9.5
آیا این نظر برایتان مفید بود؟
25 از 78 رضایت خریداران
ارسال نظر

موبایل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

امتیاز:(جهت رای روی ستاره ها کلیک کنید)
telegram
ایتا